vastakkaista sukupuolta olevat ystävät ja parisuhde
Luin vanhaa ketjua ja järkytyin. Joidenkin mukaan ystäviä ei ylipäätään pidä tavata kuin muutama kerta vuodessa, esim kahden viikon välein on auttamatta liian tiheästi. Osa oli sitä mieltä, että vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvia ystäviä ei pitäisi tavata kuin kolmistaan kumppanin kanssa. Tätä en ymmärrä. Ei minun miehelleni kuulu minun miespuolisten ystävän huolet, sairaudet, suhdekuviot yms. Eikä minulle kuulu mieheni naispuolisten ystävien sairaudet, ongelmat, mieskuviot yms.
En myöskään ymmärrä tuota, että parisuhteessa tai perhe-elämän keskellä ei olisi aikaa tavata jotakuta ystävää edes kerran viikossa. On aivan normaalia kesken viikkoa tavata muutamia ystäviä. Ei kellään voi olla niin kiire, tai jos on, niin kyseessä on joku muu ongelma, esim sairaus, ajanhallintaongelma yms.
Joku oli myös sitä mieltä, että vastakkaisen sukupuolen ystävän kanssa ei tulisi käydä esim ravintolassa syömässä. No mitä ihmettä ystävät sitten tekevät!? Minä ainakin käyn miespuolisen ystäväni kanssa ravintoloissa, katselen leffaa jomman kumman luona hänen kanssaa yms. Nuohan ovat juuri sitä toimintaa mitä ystävät tekevät.
Kommentit (103)
Eipä tässä enää paljoa tarvitse ihmetellä, miksi Suomessa on niin paljon parittomia ihmisiä ja miksi tyttö/poikaystävä vaihtuu todella tiuhaan.
YSTÄVYYS menee ihan kaiken edelle. Jopa kiireinen perhe-elämä, lapset, koulut, harrastukset, koti ...ei ole mikään este, kun pitää mennä ystävämiehen kanssa ravintolaan syömään. MIksi et vietä aikaa miehesi kanssa?
Ystävä ei voi olla puoliso, mutta puoliso voi olla ystävä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen kyllä vähän samaa mieltä, minusta vastakkaisen sukupuolen ystävät ei kuulu parisuhteessa oleville. Tai ainakaan kauhean kiinteästi ajan viettäminen heidän kanssaan. Enkä ole edes mustasukkaista tyyppiä. Lätkikää vaan niitä alapeukkuja,
Lätkäisin alapeukun vielä näin yhdeksän kun vuoden jälkeen. Mitäs siihen sanot.
Ei kannata jatkaa suhdetta...