Apua! auton moottoritilan alta valuu jotain pinkkiä nestettä,,,mitä mä teen?
Ollaan lasten kanssa uimassa 30km päästää kotoa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jäähdytysnesteet vuotaa.
Jäähdytysneste on myrkyllistä
Nyt kannattaa jäähdytellä ensin. Sitten miettiä, missä auton osassa käytetään pinkkiä nestettä ja muista, että google on ystäväsi.
Jäähdytysnestettä on noin 4-5 litraa jos kaikki on vuotanut suosittelen tilaamaan hinurin sillä moottori leikkaa todennäköisesti kiinni jos yrität ajaa 30km kotiisi,jos taas nestettä on valunut muutama desi voit ajaa kotiin aika huoletta.
Glykoli saattaa olla sinun autossasi pinkkiä
Onko autossa täyttöpulloa? Lurautat lisää ja matka jatkuu. Kato huoltokirjasta missä jäähdytyspönttö on.
Vierailija kirjoitti:
Onko autossa täyttöpulloa? Lurautat lisää ja matka jatkuu. Kato huoltokirjasta missä jäähdytyspönttö on.
Missä kohtaa huoltokirjassa se mainitaan? Mulla on siellä vaan jotain tyhmiä leimoja ja ruutuja joissa rasteja?
Taidan tilata hinurin sillä sitä nestettä on varmaan se 5 litraa tuossa asfaltilla,AP.
Vierailija kirjoitti:
Ajaako jengi oikeasti noin paskoilla autoilla missä pitää kantaa mukana jotain täyttöpulloa kun auto vuotaa solkenaan 🥹
Kannentiiviste? Mun autosta valui kanssa kaikkea ja pysäköin sen vaan yhteen parkkipaikkaan. Läksin kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaako jengi oikeasti noin paskoilla autoilla missä pitää kantaa mukana jotain täyttöpulloa kun auto vuotaa solkenaan 🥹
Se on perheen kakkosauto, jolla nainen lapsineen on matkalla. Ykkösauto on mökillä parkissa miehen kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ostin joskus kun valo syttyi mutta litran pulloon jäi vielä reilusti. Mitä lopulle tekisi? Antaa olla siellä autossa tarvetta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ajaa keskimäärin 13 vuotta vanhalla autolla joten kyllä sinne aikamoisia pommeja mukaan mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko pätevä olo? Onko sulla Audi va BMW?
Vierailija kirjoitti:
Kannentiiviste? Mun autosta valui kanssa kaikkea ja pysäköin sen vaan yhteen parkkipaikkaan. Läksin kävelemään.
Yleensä kannentiiviste vuotaessaan laskee nesteet palotilaan.
Jätit shampoopullosi pakosarjan päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ostin joskus kun valo syttyi mutta litran pulloon jäi vielä reilusti. Mitä lopulle tekisi? Antaa olla siellä autossa tarvetta varten.
Ostit joskus? Miksi?
Mä olen 25 vuoden aikana ajanut yli puoli miljoonaa kilometriä eri autoilla, eikä kertaakaan ole sitä pulloa tarvinnut ostaa.
Uikaa kotiin.