Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?
Kommentit (2876)
Vierailija kirjoitti:
Googlaahan "FIM-latvonta." Se on tässä nyt kyseessä. Siinä ei käytetä mitään saksia ja oikein suoritettuna se lisää satoa ja kasvin tuuheutta. Ihme, että asia ei sinulle ole tuttu.
Fimmiä ei kannata edes kokeilla. Sen seurauksena saat ehkä "vähän"(riippuen kaikista kasvutekijöistä jotka vaikuttavat yhteyttämiseen) pelkkä fimmi ei tuota suurempia satoja. Usko asiantuntijaa. Ei ole oikoteitä. Hyväksi kasvattajaksi sun pitää käydä puutarhaoppilaitos ja mieluiten ammattikorkea ja tehdä töitä vuosikymmeniä erilaisilla puutarhoilla. Pelkkää hamppua kasvattamalla et opi kasvattamaan hamppua oikein.
Jos sulla ei ole kasvutekijät kunnossa niin ihan turha lähteä ottaa edes tuollaista satoa hidastavaa riskiä. Pahimmillaan menee viikko tai pari myöhään tuolla leikkelyllä mitä harrastat! Hölmöläisen hommaa!
Vierailija kirjoitti:
Poliisi-tv huhtikuu 2009:
Vielä 6 vuotta sitten poliisi ja ''lääkäri'' valehtelivat päin näköä julkisesti televisiossa, vaikka jo tuohon aikaan oli jo vapaa internet, josta sai haettua oikeaa tietoa.. Ja nykyään ihmetellään että mikä meni vikaan.. Vastustajilla ne suurimmat mielenterveyshäiriöt ovat.
Eipä ne valehtele mitään vaan uskovat siihen mitä on opetettu ja valistettu. Samaa settiä valmistuu jatkuvasti poliiseina ja lääkäreinä. Osa sitten tietää totuuden ettei se kannabis ole vakava uhka tai käyttäjät zombeja.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelusi kannabiksesta on tuota luokkaa, että kannabiksenkäyttäjä ei muistaisi edes ruokkia lastaan, niin etpä tosiaan paljon kannabiksen vaikutuksista tiedä.
Mä oon monesti pajareissa unohtanut ruokkia kissan.
Kerran tein oikein hyvää pastakastiketta ja spaghettia. Lähdin hakemaan päivällistä keittiöstä niin ei löytynyt mitään. Olin syönyt sen jo enkä muista yhtään syöneeni sitä. Paidallani oli kuitenkin pastatahroja ja suunpielet punaisena :D
Kyllä se vie muistin ja se on yleinen haitta pajareissa.
Miks vitus yrität valehdella siitä?
Vierailija kirjoitti:
Fimmiä ei kannata edes kokeilla.
Ihan hyvin toimii kun homman vain osaa. Kasvista tulee yleensä erittäin tuuhea ja kukkia tulee paljon enemmän mitä ilman latvomista.
Vierailija kirjoitti:
Osa käyttäjistä on jo niin narkkareita ettei edes itse tajua sitä ja heille on elämäntapana valehdella ihmeellisen yrttinsä vaikutuksia.
Totuushan on että kannabis vaikuttaa lyhytkestoiseen muistiin etenkin käytön aikana ja palautuu hitaasti seuraavina päivinä. Tämä ei ole ongelma jos osaa varautua siihen muistilapuin. Lääkekäyttäjiä kehoitetaankin pitämään dosenttia lääkkeistään niin muistavat ottaa päivittäisen kannabislääkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin toimii kun homman vain osaa.
Jos kasvihuoneessa on noin 1300 tainta niin mitä luulet miten tuo fimmi onnistuu ja millaiset varmuudet edes 95% onnistumiseen on?
Kaiken sen muun työn ohessa tuo fimmi kuulostaa älyttömältä näpertelyltä. Onko se sen väärtiä? Kuinka paljon enemmän tulee satoa suhteessa työnmäärään?
Vierailija kirjoitti:
Lääkekäyttäjiä kehoitetaankin pitämään dosenttia lääkkeistään niin muistavat ottaa päivittäisen kannabislääkityksensä.
Ei taida olla maailmassa niin suurta dosettia, mihin päivässä käytettävät kannabislääkkeet sopisivat. Missäs muuten tuollaista on edes kerrottu? Runsaassa lääkekäytössä nuo mainitsemasi muistiongelmatkin ovat aika harvinaisia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelusi kannabiksesta on tuota luokkaa, että kannabiksenkäyttäjä ei muistaisi edes ruokkia lastaan, niin etpä tosiaan paljon kannabiksen vaikutuksista tiedä.
Kerran tein oikein hyvää pastakastiketta ja spaghettia. Lähdin hakemaan päivällistä keittiöstä niin ei löytynyt mitään. Olin syönyt sen jo enkä muista yhtään syöneeni sitä. Paidallani oli kuitenkin pastatahroja ja suunpielet punaisena :D
Edes yksi rehellinen pössypää. Huh
Olin menettää uskoni ihmisyyteen.
Jos kissan ruokkiminen on tuolla tasolla niin mitä luulet myöhemmin kun saat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Jos kissan ruokkiminen on tuolla tasolla niin mitä luulet myöhemmin kun saat lapsia?
Nää friikit laittaa huumeensa lapsiensa terveyden edelle. Täysin käsittämätöntä itsekkyyttä. Toivottavasti Suomessa ei koskaan laillisteta kannabista. Teen kaikkeni sen eteen että ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin toimii kun homman vain osaa.
Jos kasvihuoneessa on noin 1300 tainta niin mitä luulet miten tuo fimmi onnistuu ja millaiset varmuudet edes 95% onnistumiseen on?
Kaiken sen muun työn ohessa tuo fimmi kuulostaa älyttömältä näpertelyltä. Onko se sen väärtiä? Kuinka paljon enemmän tulee satoa suhteessa työnmäärään?
Kenellä omaan käyttöön kasvattavalla on 1300 tainta? Tuskinpa se tosiaan tuolla määrällä kannattaakaa latvoa, mutta jos taas on muutama kasvi kasvamassa, vaikkapa jossain pienessä kasvatustilassa, fim-latvomisella saa paljon enemmän satoa, ja saa myös käytettyä (ja täytettyä) koko kasvatustilan. Kasvata sinä tuhansia kannabiskasveja jos kerran on tarve, mutta ymmärrä nyt sentään, että ei tuollaista määrää kasvata yksikään henkilö missään maassa omaan käyttöön. Koko ajan esittelet ihan naurettavia skenaarioita. Tajuatko sen itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkekäyttäjiä kehoitetaankin pitämään dosenttia lääkkeistään niin muistavat ottaa päivittäisen kannabislääkityksensä.
Ei taida olla maailmassa niin suurta dosettia, mihin päivässä käytettävät kannabislääkkeet sopisivat. Missäs muuten tuollaista on edes kerrottu? Runsaassa lääkekäytössä nuo mainitsemasi muistiongelmatkin ovat aika harvinaisia kuitenkin.
Eikös ne ole tavallaan pusseissa joissa on päivämäärä, joko maalarinteippiin tai sellaiseen kirjoitettuna. Näkee että on otettu siltä päivältä.
Pussit jaettu jokaiselle päivälle.
Ei se kannabis ole yhtään erikoisempi lääke. Yhtä vaikeita ne on kaikki lääkkeet. Monella on dosentti ja varsinkin kannabiksen muistiin vaikuttava haittavaikutus tekee muistamisesta erityisen vaikeaa. Dosentti on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes yksi rehellinen pössypää. Huh
Olin menettää uskoni ihmisyyteen.
Kyllähän sitä kaikkea saa tietysti uskoa. Taitaa kuitenkin olla niin, että kissanruokkija ei ole kannabista nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole tavallaan pusseissa joissa on päivämäärä, joko maalarinteippiin tai sellaiseen kirjoitettuna. Näkee että on otettu siltä päivältä.
Ei tuo ole mikään dosetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se 400 grammaa kuukaudessa kannabista lääkekäyttävä henkilö (joka täällä kirjoittaa) osaa kertoa, millä tavalla hänen kannabislääkkeensä on annosteltu. Ja myös sen, mihin sairauteen hän on tuon määrän saanut. Ja senkin, mitä se kuukaudessa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä omaan käyttöön kasvattavalla on 1300 tainta? Tuskinpa se tosiaan tuolla määrällä kannattaakaa latvoa, mutta jos taas on muutama kasvi kasvamassa, vaikkapa jossain pienessä kasvatustilassa, fim-latvomisella saa paljon enemmän satoa, ja saa myös käytettyä (ja täytettyä) koko kasvatustilan. Kasvata sinä tuhansia kannabiskasveja jos kerran on tarve, mutta ymmärrä nyt sentään, että ei tuollaista määrää kasvata yksikään henkilö missään maassa omaan käyttöön. Koko ajan esittelet ihan naurettavia skenaarioita. Tajuatko sen itse?
Kuka tässä omasta käytöstä on puhunut. On olemassa maita joissa sairaat ihmiset tarvitsevat lääkettä ja mikään kotikasvatus ei tule kuuloonkaan jos potilas tarvitsee päivittäin 20-100g kannabista.
Tajuatko millaisia tiloja tarvitaan siihen?
Koko tämän ajan olen keskustellut ammattilaisena ja yrittänyt neuvoa sinua, mutta et sinä näytä tajuavan millään. Sadon määrä ei kasva latvomalla merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
mitä luulet miten tuo fimmi onnistuu ja millaiset varmuudet edes 95% onnistumiseen on?
Fim-latvonnan onnistuminen on lähellä sataa prosenttia, kun homman vain opettelee kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä on dosentin idea ihan elävänä.
Lääkeannabis raakakukintona on huono ja epätoimiva systeemi tulevaisuudessa säilyvyydenkin kannalta. Nykyään kaikki käyttää öljyä. Ei vie tilaa kuten kukinto. Usassa lääkekannabisöljy mahtuu pienimpiinkin dosentteihin ja voi ottaa matkallekin mukaan. Ei tarvitse reppuun pakata viikon lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä luulet miten tuo fimmi onnistuu ja millaiset varmuudet edes 95% onnistumiseen on?
Fim-latvonnan onnistuminen on lähellä sataa prosenttia, kun homman vain opettelee kunnolla.
Kumma kyllä sitä ei käytetä täällä USASSA. Mahtaa meillä täällä olla hommat jäljessä kun te Suomessa osaatte niin vitun hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Koko tämän ajan olen keskustellut ammattilaisena ja yrittänyt neuvoa sinua, mutta et sinä näytä tajuavan millään. Sadon määrä ei kasva latvomalla merkittävästi.
Ehkä sinun kannattaisi mennä neuvomaan sellaisia, jotka kasvattavat tuhansia kasveja kerralla kuten sinäkin teet. Pienkasvatuksessa omaan käyttöön kun pätee vähän erilaiset toimintaperiaatteet, kun yhdestä tai kahdesta kasvista pitää saada mahdollisimman paljon satoa. Kasvatustilatkin voivat olla kovin erilaisia. On pientä tilaa, joka ei ehkä ole kovinkaan korkea, ja korkeaa tilaa, jossa ei taas ehkä ole pinta-alaa paljon. Ennenkuin aloin latvomaan kasveja, satoa tuli paljon vähemmän, mutta sen jälkeen kun opettelin tuon taidon, niin sain kasvatustilan aina ihan täyteen.
Suomessa todella moni joutuu käyttämään lääkekannabista laittomasti suuriakin määriä. Suurimman osan ainoa vaihtoehto on kasvattaa se asunnon yksi huoneellinen itselleen lääkkeeksi.
Esimerkiksi Suomessa ei vieläkään saa lääkekannabisreseptiä masennuksen, apatian tai adhd:n hoitoon. Puhumattakaan monista muista sairauksista. Se että lääkekäyttäjä ei saa kasvattaa laillisesti on vääryys. Lääkekannabis on niin kallista ja se pitäisi olla kelakorvattava lääke!