Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin naisilla ei ole helpompi elämä pariutumismarkkinoiden suhteen?

Vierailija
10.10.2015 |

Heikkoitsetuntoinen nainen voi, ollessaan kaunis, hakea toisten huomiota ja sitä kautta pönkitystä itsetunnolleen. Se ei toki ongelmaa poista, mutta helpottaa monen oloa. Vähemmän hyvännäköinenkin voi saada egoboostia harrastamalla seksiä huomattavasti oman tason yläpuolella olevien miesten kanssa. Kaikki eivät tätä halua tehdä, totta, mutta eiköhän jokainen tunne naisen, jolle tämä on jonkinlainen elämän polttoaine.

Mitä sitten heikkoitsetuntoinen mies voi tehdä? Ainoa tapa millä hän voi saada egonpönkitystä naisten kautta on menestys ja julkisuus tai itsevarmuuden feikkaaminen (tyypillisesti narsistisen paha poika -roolin kautta). Kumpikin näistä keinoista on vain jonkun 0,1 %:n tavoitettavissa. Tiedän tämän koska itse olin joskus ujo ja ahdistunut, mutta muuttamalla persoonani totaalisesti ja teeskentelemällä itsevarma itsellenikin, onnistuin pääsemään naisten suosioon. Tämä vaatii sellaista omistautumista ja mm. kehonkielen, äänen ym. jatkuvaa feikkaamista vähintään kuukausien ajan, että se on täysin utopiaa useimmille kaltaisilleni. Käytännössä siis heikkoitsetuntoinen mies, joka inhoaa itseään ja uskoo ettei kukaan nainen halua häntä, ei voi käytännössä tehdä tilanteelleen mitään, vaan on epäonnistumisten syöksykierteessä, jossa jokaiset pakit tekevät olon entistä tukalammaksi ja jokainen sinkkuna vietetty ja/tai treffien vuosi lisää vain todennäköisyyttä, ettei mies kelpaa ikinä kenellekään.

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis aivan jokaisella naisella on potentiaalinen etu suhteessa samantasoisiin miehiin. Käytännössä tätä etua käyttävät ainakin joskus pelkän panon tai panokaveruuden muodossa yli puolet naisista."

Mistä keksit tällaista puppua? Ja etkö huomaa yleistäväsi aika rankalla kädellä?

Koska se ei suostu uskomaan, että ruma nainen ei saa seksiä yhtään sen helpommin kuin ruma mies, tai tavisnainen helpommin kuin tavismies. Sille ei vaan mene tuo päähän, vaan se koko ajan ajattelee niitä nuoria kaunottaria ja yleistää heidän todellisuutensa kaikkiin naisiin.

Menet kysymään niin saat. Näin se toimii. Se on sitten eri asia jos odotat baarin nurkassa.

ap

Voi LUOJA! Totta helvetissä olen kysynyt, harvoin saanut ja silloinkin suoraan sanottuna jumalattoman vonkauksen jälkeen. Ihan "oman tasoisista" tavismiehistä on ollut kyse, ei mistään hiton mallipojista eli et voi vedota edes siihen. Ja joo, seksinhakuilmoitukseen saan minäkin kymmeniä/satoja vastauksia. Niistä 90% katoaa ennen kuin uskaltaa tavata, ja valtaosa katoaa sen jälkeen kun on käyty kahvilla tutustumassa livenä. Jos niistä 100 viestistä 1 johtaa seksiin, on hyvin vaikea nähdä miten tilanne olisi jotenkin hyvä. Jos tavismies viestii 100 naisen kanssa, niin ihan vitun (sic) varmasti hän saa vähintään saman määrän seksiä. Mulla on paljon miespuolisia kavereita, eikä kukaan ole koskaan valittanut saamisen puutetta, enemmän tuntuu olevan vaikeutena vonkaavat naiset (ja ihan taviksia on suurin osa kavereista).

Sinä ET tiedä miten vaikeaa seksin saaminen on tavisnaisille, ja silti jaksat vängätä. Minä en jaksa vängätä enempää, koska tämä tavallisten naisten todellisuus vaan ei mene sulle kalloon.

Valitat että mulle ei mene asiat kalloon, mutta kuitenkin esität tietäväsi miten miehillä on asiat? Mitä helvettiä?

ap

Vierailija
242/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla iltapäivälehden ja -ettoneen aika siellä yliopistolla, niin että eiköhän lopeteta tämä hedelmätön, munaton ja gluteeniton  lassukointi tältä erää tähän. 

Jatkoa epäilemättä seuraa tulevina päivinä, kuten tähänkin saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehen ylipäätään olisi jotenkin helppo saada seksiä niin kyllä sitä saisi, eikä tulisi kukaan ihmettelemään saantiasi. :( Seksuaalinen kokoomuslaisuus on naisten poliittinen asenne tai sitten joku muu vanhoillisuus. Abreu on keskitason nainen.

Naisia ei pidä vihata. Eivät he tyhmyydelleen mitään mahda. Ei kokoomuslaista niin vain käännytetä.

Vierailija
244/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä muutamaa pointtia:
Mihillä on vaikeaa saada treffikumppaneita/irtoseksiä vaikka kehittäisi itseään ulkoisesti, opiskelisi yms. jos on kuitenkin sosiaalisesti arka.
Ujolle naiselle sanotaan: "meikkaa, laihduta ja tee aloitteita - ja kaikki miehet ovat kimpussasi (vielä oletus alle 30v iästä ja lapsettomuudesta kuuluu automaattisesti naisten ominaisuuksiin vaikkei niinkään heikennä miehen asemaa), mutta kuitenkin: Miksi ujon naisen on tehtävä aloite, eihän kukaan sieltä nurkasta tai netistä suo kaiva, kuitenkin ujo mies voi ujoitensa suojissa passiiviseksi ja ruikuttaa naisettomuudesta.

Toinen juttu mitä en ymmärrä, että miksi puhutaan vain nuorista naisista kun sinkkuja on jokaisessa ikäluokassa? Tietenkin se vääristää näkymää, kun miettii sosiaalista, parikymppistä, treenattua, laittautunutta ja lapsetonta naista, tälläistä kun voikin piirirtää kaikennäköiset, ikäiset ja kokoiset miehet ja muutama nainenkin. Itse olin ujo ja nörtti sinkku 18-20- vuotiaana enkä saanut netitreffeissä mitään miesryntäystä, jouduin selaamaan profiileja ja ottamaan miehiin yhteyttä. Toki tahdoin parisuhdetta eli en olisi uskaltanut tavata ketään panomiestä, mutta ei siitä tarvinnut huolia kun ikärajana pidin 35 vuotta ja härski yrittäjät olivat 45-60- vuotiaita jotka lähinnä tarjosivat rahaa jos esittelen itseäni Skypessä.

Vierailija
245/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun tutuissa on kaksi kerran tai kahden vuodessa yhdenillanjuttuja harrastavaa kummallakin omien sanojen mukaan johtuu tarpeesta parisuhteeseen, eli miehen toimesta jää kertaan kun nainen tuntien rupartelujen tai kivojen treffit jälkeen päätyy sänkyyn oletuksena seuraavat treffit ja mahdollinen romanssi. Eli sinäälläänkin eroaa miesten ja naisten yhdenillanjutut, miehet kun taas tavoittelee nainen kertakäyttöisyyttä.
Ps. Anna ei ole keskivertonainen, Anna on keskivertoJULKKISnainen

Vierailija
246/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman luulet parituvan helpommin:
Miehen jolla on peli-/panomiehen maine vai naisen jolla kevytkenkäisen h*oran maine? Eikö tämä ole selkeä pariutumismarkkinallinen etu miehille? Nyt se siis onkin miehille helpompaa! Mies voi ihan rauhassa panna ketä huvittaa, ilman, että se vaikuttaa tulevaisuuden parisuhteeseen, toisin kuin nainen.
Eli toisin sanoen miehillä on ylivoimainen etu seksi- JA parisuhdemarkkinoilla. Ihan JOKAISELLA miehellä on tämä etuoikeus.

Vierailija
247/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihillä on vaikeaa saada treffikumppaneita/irtoseksiä vaikka kehittäisi itseään ulkoisesti, opiskelisi yms. jos on kuitenkin sosiaalisesti arka.
Ujolle naiselle sanotaan: "meikkaa, laihduta ja tee aloitteita - ja kaikki miehet ovat kimpussasi (vielä oletus alle 30v iästä ja lapsettomuudesta kuuluu automaattisesti naisten ominaisuuksiin vaikkei niinkään heikennä miehen asemaa), mutta kuitenkin: Miksi ujon naisen on tehtävä aloite, eihän kukaan sieltä nurkasta tai netistä suo kaiva, kuitenkin ujo mies voi ujoitensa suojissa passiiviseksi ja ruikuttaa naisettomuudesta.

Mitä et ymmärrä tuossa pointissassi? Kokemuksesta voin kertoa, että juuri noin se miehillä on. Vaikka on ulkoisesti ihan kiinnostavan näköinen ja saa katseitakin, niin ujona ihmisenä ei saa esim. baarissa tehtyä aloitteita, eikä niitä naisetkaan tule tekemään. Jos taas ujo nainen laittautuu ja saa tehtyä itsestään hyvän näköisen, niin varmasti on aloitteen tekeviä miehiä, vaikka seisoisit siellä baarin nurkassa.

Baarissa ei ujo mies pärjää, joten oma suositukseni on yrittää päästä treffipalstojen kautta naisten kanssa kontaktiin, jolloin hyvätkin ominaisuudet (jos niitä on) pääsevät enemmän oikeuksiinsa.

Vierailija
248/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle:

Niinhän mä sanoin ettei kaikki naiset sitä halua käyttää hyväkseen. Ei se silti tarkoita etteikö se olisi etu. Itseasiassa suurin osa naisista harrastaa ainakin kerran elämässään irtoseksiä ja jos otetaan panokaverisuhteet mukaan, niin tämä on jo aika yleistä itseasiassa.

Toisekseen se että pieni osa naisista käyttää mahdollisuutta laajemmin, ei tarkoita etteikö se olisi sukupuolen etu. Sama kuin sanoisi ettei johtajaksi etenemismahdollisuus ole miesten etu työmarkkinoilla, koska kaikista miehistä ei voi tulla johtajia. Feministt nauraisivat minut ulos jos esittäisin tuollaista.

Eikö ole ap jo käynyt selväksi, ettei logiikalla ole tässä kohtaa mitäänn väliä. Naiset eivät vain pidä sinusta tai siitä miten asiat sanot. Tai sitten itse ajatus häiritsee. Katsopa miten eri viestejä täällä peukutellaan niin pitäisi käydä selväksi, että olennaista ei ole viestin sisältö, vaan se millä puolella on väittelyssä.
;D

Ap vaan ei ymmärrä naisia ja naisten maailmaa.

Miehisestä näkökulmasta yhden yön seksi on varmasti isokin etu mutta ei ollenkaan samalla tavalla naisten näkökulmasta.

Jo se että naisen on vaikeampi saada orgasmia yhdynnässä tekee sen nautittavuuden epävarmaksi että useimmiten paremmin toimii pidempi aikainen suhde ( vaikka ihan pelkkää seksiäkin) koska sellaisessa suhteessa mieskin panostaa naisen nautintoon eri tavalla kuin yksittäinen juttu josta alusta lähtien tiedetään ettei jatku.

Sitten on nämä mulkut jotka tulevat viime hetkellä kun eivät ole muita saaneet.

Sellainen mies ei arvosta vaan saattaa suorastaan halveksia aivan kuin olisi sen " ruman" naisen syy ettei itsensä korkealle arvostava mies saanutkaan tasokkaampaa.

Sellaiseen yhden yön juttuun ei koskaan kannata kenenkään naisen lähteä koska siitä tulee niin paska olo, että miinuksen puolelle menee.

Ei todellakaan mitään buustia.

Vierailija
249/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yleistänyt että jokaisella naisella on helpompaa näiden seikkojen johdosta, vaan että naisilla keskiarvoisesti on. On ihan korrekti ilmaisu puhua naisista joukkona Vrt. amerikkalaiset ovat maailman lihavimpia.

Jos kerran oletetaan, että "nainen" = timmi, nuori kaunotar, jolla instagram on täynnä laukkujen kuvia, niin miksi emme voi olettaa, että "mies" = karismaattinen, nuori ja komea alfauros, jolla on nousujohteinen ura ja kaupungin hienoin auto?

Sen takia sitten minä tavisnaisena saan alkaa valittaa päivästä toiseen, kuinka MIEHET saavat naisia niin helposti ja jonossa asti pyörivät ympärillä, mutta MIEHET eivät koskaan anna minulle rakkautta ja minun elämäni on niin paljon vaikeampaa heihin verrattuna joten vihaan heitä :((

Koska edelleenkään, tavallisella naisella ei ole millään tavalla helpompaa vaan niillä kaunottarilla, jotka ainoastaan ovat naisia lassukan mukaan.

Vierailija
250/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä et ymmärrä tuossa pointissassi? Kokemuksesta voin kertoa, että juuri noin se miehillä on. Vaikka on ulkoisesti ihan kiinnostavan näköinen ja saa katseitakin, niin ujona ihmisenä ei saa esim. baarissa tehtyä aloitteita, eikä niitä naisetkaan tule tekemään. Jos taas ujo nainen laittautuu ja saa tehtyä itsestään hyvän näköisen, niin varmasti on aloitteen tekeviä miehiä, vaikka seisoisit siellä baarin nurkassa.

Baarissa ei ujo mies pärjää, joten oma suositukseni on yrittää päästä treffipalstojen kautta naisten kanssa kontaktiin, jolloin hyvätkin ominaisuudet (jos niitä on) pääsevät enemmän oikeuksiinsa.

Miten niin aivan varmasti aloitteen tekeviä miehiä? Ujo nainen on aikalailla ilmaa ellei ole jo aikaisemmin mainittu tyttömäisen söpö ja vähän flirttaileva "ujo". Sosiaalisesti kankea nainen joka jäätyy keskustelussa ja joka on ihan nätti muttei kummempaa jää kyllä ilman. Täällähän ohjeistettiin naisia aloitteisiin kun kokemuksesta seuraa ei tulekaan jokanurkan takaa. Miksi ujon naisen pitää olla aloitteellinen ja miehen lähestyessä alkaa puheliaaksi ja sosiaalisesti rennoksi kun miehiä tämä sama sääntö ei koske vaan miehet saa luvan kanssa hukkua itsesääliin. Olen käynyt elämäni aikana baarissa vain 2 kertaa, ekalla kerralla tärisin pelosta ja halusin vain pois, minua yritti jututtaa yli nelikymppinen moottoripyöräkerholaisen oloinen mies, mutta koin hänet tungettelevana. Toisella kerralla olin kavereiden kanssa liikenteessä, koska kaverit ovat sellaisia iloa ja sosiaalisuutta sädehtiviä kaunottaria, (tosin teille varmaan "taviksia" kun toisella on selkeä päärynävartalo ja toisella tavallista korkeampi otsa) oli pöytään jonkin verran tunkua, kaikki ehdottivat tosin seuraa kavereilleni, harva edes tervehti minua. Join kuitenkin yksinäisyyteeni useamman lasin viiniä ja menin puhumaan mielestäni mukavan oloiselle puolitutulle joka oli käynyt kanssani samaa matriisikurssia, mutta en saanut kunnolla sanoja suusta ja hänkään ei innostunut minusta enää sen jälkeen kun näki pöydässä istuvat kaverini joiden kanssa juttelu on avoimuuden vuoksi helpompaa. Olin 19 kumpanakin kertana, 161/60kg, vaaleat hiukset vyötärölle saakka, silmälasit ja ujo olemus, vaatteina minulle tyypillinen mekko/hame ja neuletakki.

Vierailija
251/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin aivan varmasti aloitteen tekeviä miehiä? Ujo nainen on aikalailla ilmaa ellei ole jo aikaisemmin mainittu tyttömäisen söpö ja vähän flirttaileva "ujo". Sosiaalisesti kankea nainen joka jäätyy keskustelussa ja joka on ihan nätti muttei kummempaa jää kyllä ilman. Täällähän ohjeistettiin naisia aloitteisiin kun kokemuksesta seuraa ei tulekaan jokanurkan takaa. Miksi ujon naisen pitää olla aloitteellinen ja miehen lähestyessä alkaa puheliaaksi ja sosiaalisesti rennoksi kun miehiä tämä sama sääntö ei koske vaan miehet saa luvan kanssa hukkua itsesääliin. Olen käynyt elämäni aikana baarissa vain 2 kertaa, ekalla kerralla tärisin pelosta ja halusin vain pois, minua yritti jututtaa yli nelikymppinen moottoripyöräkerholaisen oloinen mies, mutta koin hänet tungettelevana. Toisella kerralla olin kavereiden kanssa liikenteessä, koska kaverit ovat sellaisia iloa ja sosiaalisuutta sädehtiviä kaunottaria, (tosin teille varmaan "taviksia" kun toisella on selkeä päärynävartalo ja toisella tavallista korkeampi otsa) oli pöytään jonkin verran tunkua, kaikki ehdottivat tosin seuraa kavereilleni, harva edes tervehti minua. Join kuitenkin yksinäisyyteeni useamman lasin viiniä ja menin puhumaan mielestäni mukavan oloiselle puolitutulle joka oli käynyt kanssani samaa matriisikurssia, mutta en saanut kunnolla sanoja suusta ja hänkään ei innostunut minusta enää sen jälkeen kun näki pöydässä istuvat kaverini joiden kanssa juttelu on avoimuuden vuoksi helpompaa. Olin 19 kumpanakin kertana, 161/60kg, vaaleat hiukset vyötärölle saakka, silmälasit ja ujo olemus, vaatteina minulle tyypillinen mekko/hame ja neuletakki.

Olet käynyt kuitenkin vain kaksi kertaa baarissa. Ja ekalla kerralla sentään joku tuli juttelemaan, ja toisella uskalsit jopa itse mennä juttelemaan. Kannattaisi ehkä kokeilla vielä useamminkin. Itselläni baarikertoja on paljon enemmän, ja juuri koskaan kukaan ei tule juttelemaan, mitä nyt jotain kännisiä heittoja voi ohimennen joku sanoa. Omat aloitteet ovat jääneet juuri tuon jäätymisen pelossa. Nettitreffeistä on parempia kokemuksia.

En edelleenkään usko, että ujo olemus on naiselle niin suuri taakka kuin miehelle. Mieheltä odotetaan ns. "naisten naurattamista", kun taas naiset voivat enemmän olla se vastaanottava puoli ja esittää kiinnostunutta. Varsinkin jos nainen vielä panostaa hienoon vaatetukseen, panostaa kroppaansa liikunnalla, kokeilee vaikka piilolinssejä silmälasien sijaan, niin mahdollisuudet vaan paranee.

Vierailija
252/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet käynyt kuitenkin vain kaksi kertaa baarissa. Ja ekalla kerralla sentään joku tuli juttelemaan, ja toisella uskalsit jopa itse mennä juttelemaan. Kannattaisi ehkä kokeilla vielä useamminkin. Itselläni baarikertoja on paljon enemmän, ja juuri koskaan kukaan ei tule juttelemaan, mitä nyt jotain kännisiä heittoja voi ohimennen joku sanoa. Omat aloitteet ovat jääneet juuri tuon jäätymisen pelossa. Nettitreffeistä on parempia kokemuksia.

En edelleenkään usko, että ujo olemus on naiselle niin suuri taakka kuin miehelle. Mieheltä odotetaan ns. "naisten naurattamista", kun taas naiset voivat enemmän olla se vastaanottava puoli ja esittää kiinnostunutta. Varsinkin jos nainen vielä panostaa hienoon vaatetukseen, panostaa kroppaansa liikunnalla, kokeilee vaikka piilolinssejä silmälasien sijaan, niin mahdollisuudet vaan paranee.

Miksi kävisin kun siellä vaan pelottaa ja ahdistaa? Ja miksi 19-vuotiaan naisen pitää hyppiä onnesta kun isänsä ikäinen pervo tulee ahdistelemaan kun miehet saa tämän ketjun tavoin rajata naiset koskemaan vain nuoria naisia? Varmasti onnistut saamaan alkoholisoituneen, ylipainoisen, 3 lapsen vajaa 50 äidin jos esität kiinnostunutta, onko kiva? No miksi tämän pitäisi sitten nuorelle naiselle olla? Edelleen sinulla on varmaan väärä kuva ujoista naisista, ihan samalla tavalla se keskustelun ja esim silmiin katsomisen vaikeus jumittaa naistenkin sosiaalisia suhteita. Minulle on ollut aina vaikea saada kavereitakin ujouden vuoksi, saati sitten seurustelukumppania. Ihan hölmöä odottaa, että nainen olisi vain sukupuolensa vuoksi jotenkin paremmassa asemassa tämän vuoksi, naisilla on jopa kovemmat paineet olla viehättävä ja kiinnostunut kun hänelle jutellaan..

Minun nettitreffikokemusksista avauduinkin tuossa aiemmin. Enää minun ei tarvitse roikkua baareissa odottamassa, että kelpaisin jollekin viimeisenä vaihtoehtoena kun kaikki sosiaaliset naiset on käyty jo läpi, sillä seurustelen erään saman alan opiskelijan kanssa. Joka muuten on yhtä ujo, mutta tutustuttiin luennolla kun hamuttiin samaa lähellä uloskäyntiä olevaa paikkaa ja myöhemmin peli-illassa. En usko, että baariravaaminen olisi auttanut mitään, olisin vain ennenpitkään tavannut jonkun yhdenillanjuttua haluavan huijarin ja jäänyt vielä ujommaksi ja rikkinäisemmäksi.

Vierailija
253/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävisin kun siellä vaan pelottaa ja ahdistaa? Ja miksi 19-vuotiaan naisen pitää hyppiä onnesta kun isänsä ikäinen pervo tulee ahdistelemaan kun miehet saa tämän ketjun tavoin rajata naiset koskemaan vain nuoria naisia? Varmasti onnistut saamaan alkoholisoituneen, ylipainoisen, 3 lapsen vajaa 50 äidin jos esität kiinnostunutta, onko kiva? No miksi tämän pitäisi sitten nuorelle naiselle olla? Edelleen sinulla on varmaan väärä kuva ujoista naisista, ihan samalla tavalla se keskustelun ja esim silmiin katsomisen vaikeus jumittaa naistenkin sosiaalisia suhteita. Minulle on ollut aina vaikea saada kavereitakin ujouden vuoksi, saati sitten seurustelukumppania. Ihan hölmöä odottaa, että nainen olisi vain sukupuolensa vuoksi jotenkin paremmassa asemassa tämän vuoksi, naisilla on jopa kovemmat paineet olla viehättävä ja kiinnostunut kun hänelle jutellaan..
Minun nettitreffikokemusksista avauduinkin tuossa aiemmin. Enää minun ei tarvitse roikkua baareissa odottamassa, että kelpaisin jollekin viimeisenä vaihtoehtoena kun kaikki sosiaaliset naiset on käyty jo läpi, sillä seurustelen erään saman alan opiskelijan kanssa. Joka muuten on yhtä ujo, mutta tutustuttiin luennolla kun hamuttiin samaa lähellä uloskäyntiä olevaa paikkaa ja myöhemmin peli-illassa. En usko, että baariravaaminen olisi auttanut mitään, olisin vain ennenpitkään tavannut jonkun yhdenillanjuttua haluavan huijarin ja jäänyt vielä ujommaksi ja rikkinäisemmäksi.

Selvä. Eiköhän loppukaneettina voida todeta, että:

1. Baarit on erittäin huono keino saada satunnaista tai pysyvää seuraa ujoille ja/tai rumille ihmisille sukupuolesta riippumatta.

2. Miehille ja naisille on yhtä vaikeaa löytää itselleen sopivaa seuraa mistään. Molemmissa sukupuolissa kauniit/komeat ihmiset, jotka ovat lisäksi sosiaalisesti lahjakkaita tekevät poikkeuksen.

Vierailija
254/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enää minun ei tarvitse roikkua baareissa odottamassa, että kelpaisin jollekin viimeisenä vaihtoehtoena kun kaikki sosiaaliset naiset on käyty jo läpi, sillä seurustelen erään saman alan opiskelijan kanssa. Joka muuten on yhtä ujo, mutta tutustuttiin luennolla kun hamuttiin samaa lähellä uloskäyntiä olevaa paikkaa ja myöhemmin peli-illassa. "

Ihanaa, oikeesti!

Vierailija
255/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä kismittää, kun se ei saanut pimppiä joltain mallilta. Sitten ap tuli tänne avautumaan miten e-pä-rei-lu-a! Mene vaikka sinne ylilaudalle, sieltä saat varmaan enemmän vastakaikua.

Vai oletko sinä vain kyvytön keskustelemaan aiheesta, niin pitää lähteä tälle linjalle?

Olen kyvytön ymmärtämään, miten ap jaksaa jankata samaa juttua miljoonassa eri viestissä. Eikös jo tullut selväksi, että tämä keskustelu ei ole kovin hedelmällinen. Ap ei edes halua nähdä muiden näkökulmaa asiaan, jankuttaa ja jankuttaa vain omaa asiaansa. Ap on joko trolli, hidasjärkinen tai sitten jotenkin vinoutunut. Enpä ihmettele, ettei pimppaa heru ap:lle. <3

Mähän olen ottanut huomioon muiden näkökulman. Katsopa näitä viestejä täällä. Porukka tulee sanomaan "Minun kohdallani ei päde", niin kuin se olisi joku vitun argumentti. Näiden kanssa sitten taistellaan. Osa naisista väittää, että seksin saaminen ei ole kenellekään naiselle etu. Vähän epäilen että onko näillä naisilla oikeus puhua kaikkien puolesta.

Sinun antisi tälle keskustelulle on, että alat puhua minun pimpin saamisestani. Ei mene touhu ainakaan parempaan suuntaan. Sanoin jo tuossa aikaisemmin, mutta toistan nyt vielä, ei ole mitään aikomusta keskustella provosoijien tai muiden idioottien kanssa persoonastani tai seksuaalielämästäni.

ap

Olet aika uskomaton.

Mikä olikaan aloituksesi? Luepa itsekin uudelleen, aika lailla taisit puhua kaikista naisista noin yleisesti.

Ja olet mies jos olen oikein ymmärtänyt.

Mikä oikeus sinulla on tulla sanomaan kaikkien naisten puolesta mikä meille on etu ja mikä ei.

Se mikä miehelle on etu ei sitä välttämättä ole naiselle.

Ja poikkeus vahvistaa säännön

Keskimäärin tässä puhutaa, löytyyhän meitä joka lähtöön.

Mutta kyllä esim minulla naisena ja naisten kanssa paljon aikaa viettäneenä on taatusti parempi käsitys siitä mitä naiset tästä asiasta keskimäärin ajattelevat.

Vierailija
256/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta miksi miehet ei sitten panosta hienoihin vaatteisiin, piilolinsseihin ja vartalon kohentamiseen?

Näitä oikeasti vaaditaan naisilta aivan eri lailla. Mies saisi olla vaikka millainen örkki ja silti pitäisi kelvata naisille.

Vierailija
257/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En edelleenkään usko, että ujo olemus on naiselle niin suuri taakka kuin miehelle. Mieheltä odotetaan ns. "naisten naurattamista", kun taas naiset voivat enemmän olla se vastaanottava puoli ja esittää kiinnostunutta. Varsinkin jos nainen vielä panostaa hienoon vaatetukseen, panostaa kroppaansa liikunnalla, kokeilee vaikka piilolinssejä silmälasien sijaan, niin mahdollisuudet vaan paranee."
Kyllähän ujon miehenkin mahdollisuudet vain paranee jos hän hylkää kaiken mitä on. Nuori mies voi alkaa käydä salilla niin paljon, että kaikki muut harrastukset ja mahdollinen opiskelu kärsii, voi käyttää miesten ihon- ja hiustenhoitotuotteita, voi lopettaa kaiken juomisen ja herkuttelun jotta lihakset erottuu, voi käydä solariumissa ja jopa käyttää vähän puuteria, voi käydä kerran kuussa kampaajalla, voi panostaa hienoon mutta epämukavaan pukeutumiseen, lasipää tai tylsän väriset silmät omistava voi hankkia piilolinssit, sitten voi opetella sen naisille pakollisen tekohymyn ja jonkun liibalaaba-smalltalkin, jossa ei vahingossakaan korosta mitään persoonallisuuspiirteitä, erikoisia harrastuksia tai mitään oikeita mielipiteitä. Eli kyllä jokaisesta ujossta nörttitytöstä voi tehdä rahalla ja väännöllä hihittävän tusinaseksinuken joka on onneton, mutta sentään kelpasi jollekin mulkerolle. Samoin mies voi muuttaa itseään.

Vierailija
258/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta miksi miehet ei sitten panosta hienoihin vaatteisiin, piilolinsseihin ja vartalon kohentamiseen?

Näitä oikeasti vaaditaan naisilta aivan eri lailla. Mies saisi olla vaikka millainen örkki ja silti pitäisi kelvata naisille.

Kyllä jotkut panostaakin. Itse olen ainakin tehnyt paljon mitä omalla panostuksella ja työllä on tehtävissä ulkonäön ja olemuksen suhteen. Mutta se ei tuota sosiaalista puolta ja temperamenttia miksikään muuta. Itseluottamusta jonkin verran silti.

Ilmeisesti sitten naiset, jotka panostavat ulkoisesti, ovat sitten muutenkin sosiaalisia tapauksia, ja vaativat sitä muiltakin. Ja taas vähemmän sosiaaliset tapaukset heittävät kaiken muunkin läskiksi. No onneksi tässäkin on poikkeuksia, mutta harvassa tuntuu olevan.

Vierailija
259/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enää minun ei tarvitse roikkua baareissa odottamassa, että kelpaisin jollekin viimeisenä vaihtoehtoena kun kaikki sosiaaliset naiset on käyty jo läpi, sillä seurustelen erään saman alan opiskelijan kanssa. Joka muuten on yhtä ujo, mutta tutustuttiin luennolla kun hamuttiin samaa lähellä uloskäyntiä olevaa paikkaa ja myöhemmin peli-illassa. "

Ihanaa, oikeesti!

Kiitos!

Vierailija
260/268 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En edelleenkään usko, että ujo olemus on naiselle niin suuri taakka kuin miehelle. Mieheltä odotetaan ns. "naisten naurattamista", kun taas naiset voivat enemmän olla se vastaanottava puoli ja esittää kiinnostunutta. Varsinkin jos nainen vielä panostaa hienoon vaatetukseen, panostaa kroppaansa liikunnalla, kokeilee vaikka piilolinssejä silmälasien sijaan, niin mahdollisuudet vaan paranee."
Kyllähän ujon miehenkin mahdollisuudet vain paranee jos hän hylkää kaiken mitä on. Nuori mies voi alkaa käydä salilla niin paljon, että kaikki muut harrastukset ja mahdollinen opiskelu kärsii, voi käyttää miesten ihon- ja hiustenhoitotuotteita, voi lopettaa kaiken juomisen ja herkuttelun jotta lihakset erottuu, voi käydä solariumissa ja jopa käyttää vähän puuteria, voi käydä kerran kuussa kampaajalla, voi panostaa hienoon mutta epämukavaan pukeutumiseen, lasipää tai tylsän väriset silmät omistava voi hankkia piilolinssit, sitten voi opetella sen naisille pakollisen tekohymyn ja jonkun liibalaaba-smalltalkin, jossa ei vahingossakaan korosta mitään persoonallisuuspiirteitä, erikoisia harrastuksia tai mitään oikeita mielipiteitä. Eli kyllä jokaisesta ujossta nörttitytöstä voi tehdä rahalla ja väännöllä hihittävän tusinaseksinuken joka on onneton, mutta sentään kelpasi jollekin mulkerolle. Samoin mies voi muuttaa itseään.

No pientä liioittelua havaittavissa! Salilla voi hyvinkin käydä kuka vaan. Se ei ketään muuta toiseksi ihmiseksi, vaan ainoastaan terveemmäksi ihmiseksi. Parturissa tai kampaajalla tuskin kenenkään välttämättä tarvii kerran kuussa käydä, jos osaa katsoa peiliin ja kammata hiuksiaan. Hieno pukeutuminen ei ole sama kuin epämukava. Juomista ja herkuttelua ei kenenkään tarvitse kokonaan lopettaa, mutta kannattaa kuitenkin pääsääntöisesti syödä terveellisesti. Näillä pääsee jo pitkälle noin niin kuin ulkoisesti. Ja miksikään toiseksi ihmiseksi sitä ei ole muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä