Milloin lähteä suhteesta?

Vierailija

Huhhuh, mistä aloittaisin. Ensinnäkin mistä huomaa että mies arvostaa/ei arvosta puolisoa? Olen miettinyt paljon meidän suhdetta, ei todellakaan ole mikään tuore suhde joten eroaminen on vaikeampaa (olemme vajaa kymmenen vuotta oltu yhdessä). Tuntuu vain että mies ei arvosta minua ja hänellä ei oikein ole elämänhallintaa vaan jättää asiat viimetippaan ja epärehellisyyttäkin on ilmaantunut. Joten en tiedä enää luotanko edes mieheen ja olemme kyllä puhuneet ja paljon. Väittää arvostavansa, rakastavansa ja haluavansa minua mutta se jääkin sitten vain puheen tasolle. Olenko nipottava akka vai onko minulla oikeus haluta parempi mies? Toistahan ei voi muuttaa, vaikka olen sitä joskus yrittänytkin. Joten pitäisi varmaan joko hyväksyä mies tuollaisena tai jatkaa eri teitä. Omat kokemuksenne olisivat myös tervetulleita!

Kommentit (2)

Vierailija

Voi ihan kun mun mies. Nyt ollaan eroamassa. Valitettavaa,koska meillä on yhteinen lapsi. Ollaan oltu yhdessä 13v ja viimeiset 5v aikana mies on muuttunut ihan toiseksi. Viimeisimpänä tiuskii ja haastaa riitaa jatkuvasti ja juo muka salaa. Lastakin on alkanut ahdistaa. Eroa on mun neuvo. Tilanne vaan pahenee vuosien myötä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat