Mun mies yritti raiskata mun ystävän!

Lillukka

Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Sain eilen illalla tietää, että mun mies on yrittänyt raiskata mun hyvän ystävän viime keväänä. Ystävän mies oli mennyt väliin.

Mietin vaan että miksi ystävä nyt vasta kertoo vai onko juttu tuulesta temmattu? Se nyt on varmaan että mun mies on kevään jälkeen vältellyt näkemästä mun ystävää ja sen miestä.. eli asia taitaa olla totta.

Pitäiskö jättää mies tän takia?

Sivut

Kommentit (29)

ⒶⓃⒶⓈⓉⒶⓈⒾⒶ

Ota asia varovaisesti puheeksi miehesi kanssa ensin, ja katsot miten hän reagoi.

En usko hyvän ystäväsi kuitenkaan valehtelevan tuommoisesta, joten jättäisin miehen ja kehoittaisin tekemään rikosilmoituksen hänestä. Ällöttävää..

ⒶⓃⒶⓈⓉⒶⓈⒾⒶ

Vierailija kirjoitti:

so ??

Ystäväsi on varmaan pukeutunut paljastavasti.

siis mua niin vituttaa tällaiset kommentit!! Onko miehet oikeasti joitain elukoita, jotka eivät saa aivotoimintaansa kuriin, jos pikkuisen tissivakoa näkyy ja hameen/mekon helma sattuu olemaan hieman lyhyempi kuin yleeensä. Sitten nämä sankarit ulisevat, että se on puhdasta biologiaa, ei miehen haluille mitään mahda, mikään ei saa estää miehen haluja bla bla bla saatana. Ja sitten he valittavat, kun naiset haukkuvat miehiä sioiksi...

Onneksi kyseiseen ilmiöön olen huomannut vain av:lla. Kenties nämä rassukat ovat niin häntä koivessa, etteivät säälittäviä mielipiteitään uskalla laukoa ulkona.

Anteeksi vuodatus, rupesi vain ärsyttämään. Raiskaus ei ole koskaan raiskatun vika!

Vierailija

Anteeksi tyly kommentini: mutta jos sun omat aivot ei sulle sitä kerro, mitä pitäs tehdä niin sun on turha kysyä sitä muilta. Mutta siis ehdottomasti älä missään nimessä jatka suhdetta

Vierailija

No on kyllä todella outoa jos hyvä ystävä ei tuollaista kerro aiemmin. Jos kävisi omalle kohdalle, olisi varmaan heti tapahtuman jälkeen soittanut ystävälleni ja oma mies olisi voinut todistaa.

Vierailija

Kaikki tapahtunut keväällä ja kukaan ei ole hiiskunutkaan asiasta? Minkälainen tilanne silloin oli? Missä olitte, mitä oli tapahtunut, oliko porukka umpijurrissa, onko kaverisi kevytkenkäinen tapaus ja onko miehesi muutenkin tuollainen ihminen, jolle ei ole ihan selvää mikä on oikein ja mikä väärin? En tekisi vielä mitään ratkaisuja ennen kuin olisin kuullut jokaisen selvityksen asiasta.

Vierailija

En uskoisi ihan varauksesetta, jos ei ole tehty rikosilmoitusta tms. Onko ystävä ja hänen miehenesä tiettävästi vältelleet miehesi näkemistä? Tai muuten osoittaneet että eivät voi enää tavata tms.?

Seksiin ajautuminen voi muuttua silmänräpäyksessä raiskausyritykseksi, kun naisen kumppani pöllähtää paikalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä todella outoa jos hyvä ystävä ei tuollaista kerro aiemmin. Jos kävisi omalle kohdalle, olisi varmaan heti tapahtuman jälkeen soittanut ystävälleni ja oma mies olisi voinut todistaa.

Ehkä kannattaa odottaa että jonkun ystäväsi mies yrittää sinut raiskata ennen kuin huutelet miten siinä tilanteessa  toimisit.

Vierailija

No, naiset loppupeleissä todella harvoin valehtelevat raiskatuksi tulemisesta, kokemuksesta kerron että edes ystäville oli vaikea kertoa kun tekijänä oli heidänkin tuttunsa - se epävarmuus että uskotaanko minua uhrina, syyllistetäänkö minua tai valitaanko raiskaajan puoli on oikeasti todella raskasta. Ehdottomasti uskoisin ystävää.

Mies vaihtoon, ellet sitten ehdottomasti halua olla raiskaajan kanssa. Monet jostakin syystä haluavat, munkin raiskaajallani riittää vientiä ja taas on uusi uhri koukussa.

Vierailija

Jos olisi ollut oikeasti totta, tämä koko kuvio olisi paisunut isommaksi jutuksi. Todennäköisesti kuvio on mennyt niin että ystäväsi on vehdannut miehesi kanssa, ja koko raiskausjuttu keksittiin puolustukseksi kun ystävä jäi kiinni miehelleen. Ystävän mies tietää miten homma oikeasti meni, mutta kasvojen säästämiseksi pidetiin yhdessä kiinni tarinasta. Ei kai kukaan muuten antaisi asian vaan olla jos tuttu henkilö lähipiiristä yrittää raiskata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota asia varovaisesti puheeksi miehesi kanssa ensin, ja katsot miten hän reagoi.

En usko hyvän ystäväsi kuitenkaan valehtelevan tuommoisesta, joten jättäisin miehen ja kehoittaisin tekemään rikosilmoituksen hänestä. Ällöttävää..

Joo, hyvät ystävät ei koskaan valehtele mistään. Ei minkäänlaiset ystävät....
Ehdottomasti kuuntelet nyt miehen puolen kertomuksen. Ja sit mietit sen mukaan. Kenen kertomus kuulostaa uskottavalta, missä on ristiriitaisuuksia, miksi ystävä kertoi nyt? Miten mies käyttäytyi silloin ku tuo oli tapahtunut, mitä mies on väittänyt syyksi siihen, ettei ole enää kiinnostunut kaveripariskunnan seurasta? Onko jompikumpi lähtökohtaisesti epäluotettava tai sepittänyt älyttömiä.... Kyllähän tuo huolestuttavalta kuulostaa. Mut tutki ennen ku hutkit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, naiset loppupeleissä todella harvoin valehtelevat raiskatuksi tulemisesta, kokemuksesta kerron että edes ystäville oli vaikea kertoa kun tekijänä oli heidänkin tuttunsa - se epävarmuus että uskotaanko minua uhrina, syyllistetäänkö minua tai valitaanko raiskaajan puoli on oikeasti todella raskasta. Ehdottomasti uskoisin ystävää.

Mies vaihtoon, ellet sitten ehdottomasti halua olla raiskaajan kanssa. Monet jostakin syystä haluavat, munkin raiskaajallani riittää vientiä ja taas on uusi uhri koukussa.

Ei missään nimessä uskota vaan ystävää siksi että kertominen on oikeille uhreille vaikeaa. Virheellisiäkin ilmoituksia TEHDÄÄN ja se on vakava asia! Molempia pitää kuulla. Luultavasti sen avulla jo selviää paljon. Tietysti todennäköisempää on et tuo on tapahtunut, mut IKINÄ ei saa jättää välistä toisen kuulemista.

Vierailija

Siis kuulemma mun ystävä oli sammunut ja mun mies sitten yritti harrastaa hänen kanssaan seksiä. He olivat siis yhdessä viettäneet iltaa, mun mies, ystävä ja hänen miehensä, itse olin kotona lasten kanssa.

Mun mies oli selitti mun yatävälle että luuli olevansa kotoka luuli ystävääni minuksi.

Alan kyllä itsekin kallistua siihen että koki juttu on lavastettu ja ne on oikeesti vaan vehdanneet keskenään..

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat