Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies yritti raiskata mun ystävän!

Lillukka
10.10.2015 |

Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Sain eilen illalla tietää, että mun mies on yrittänyt raiskata mun hyvän ystävän viime keväänä. Ystävän mies oli mennyt väliin.

Mietin vaan että miksi ystävä nyt vasta kertoo vai onko juttu tuulesta temmattu? Se nyt on varmaan että mun mies on kevään jälkeen vältellyt näkemästä mun ystävää ja sen miestä.. eli asia taitaa olla totta.

Pitäiskö jättää mies tän takia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli pettämispuuhissa kun jäivät rysänpäältä kiinni ystävän miehelle. Tämä on tarina johon miehesi suostui. Salasuhde on saattanut jatkua ja.mies on lupaillut jättävänsä sut mut koska nin ei apahdu ystävätär kostaa kertomalla tämän raiskaustarinan. Case closed.

Vierailija
22/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todistamassa tällaista valheellista raiskausta. Päädyin kaverini kanssa jatkoille yhden muijan luo, joka siis oikeasti oli täysissä seksiaikeissa kaverini kanssa. Menin suoraa päätä sohvalle ja kuuntelin tovin tätä kikatusta ja kiihkeää menoa ja ajattelin, että lähdenkin soittamaan taksia ja kotiin. Kuitenkin ulko-ovi aukesi avaimilla ja hetken päästä edessäni seisoi hyvin hämillään oleva mies. Ryntäsi makkariin, jossa muija ja kaverini oli puuhissa ja muija alkoi huutamaan, että mies raiskaa! Että tultiin muka vain saattamaan häntä kotiin ja nyt tuo kaverini raiskasi hänet... Väännöksi se meni. Nainen ei tehnyt mitään ilmoitusta, mutta jostain syystä ystäväni saa jatkuvasti uhkauksia tuntemattomiltakin henkilöiltä, kun on "raiskaaja... Tämä vain siksi, koska oikeasti voi totuus olla joskus tämmöistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi taitaa välittää sinusta, ei ole halunnut pahoittaa mieltäsi. Hänellä on kuitenkin ollut oma mies tukenaan.

Vierailija
24/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas normaalimpaa ettei heti kerrota. Onhan tilanne outo. Varsinkin jos olet tärkeä ystävällesi ja suhteenne on pitkäaikainen niin hän on varmasti luottanut teihin molempiin - pitänyt miestäsi mukavana miehenä ja perheystävänä. Ja sitten tuollainen tapahtuma. Siitä voi järkyttyä pitemmäksi aikaa, varsinkin jos on aiempaa hyväksikäyttötaustaa. Ilmeisesti kuitenkin tajunnut ettei voi vain vältellä teitä jatkuvasti vaan päättänyt osoittaa luottamusta ja kertoa.

Minä pitäisin ennemminkin huijauksena jos olisi heti nostanut ison metelin ja mustamaalannut miestäsi julkisesti. Mutta joka tapauksessa ihmiset käyttäytyvät eri tavoin kohdatessaan järkyttävän tapahtuman ja siksi turha tehdä tulkintoja että mikä nyt sitten on oikein.

Vierailija
25/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kallistun täysin siihen, että "ystävälläsi" ja miehelläsi oli vispilän kauppaa ja kesken kaiken kivan tämä ystävän mies sattuikin paikalle. Jotta ystävä pääsi pälkähästä, hän keksi alkaa syyttää miestäsi raiskauksesta ja niinpä hän ei oikein ole tiennyt miten olla kenenkin kanssa sillä hänellä on pissit puoliksi housuissa asian kanssa. Joten ap: mietipä tarkkaan keneen luotat. Ihanan helmen olet kyllä löytänyt ja kakaroitakin tehnyt! Jaxuhalit!

Vierailija
26/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Siis miehesi yritti raiskata ystäväsi samalla, kun ystävän mies oli paikalla? Ei luoja varjele nyt, mitä soopaa. 

Vierailija
27/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

so ??

Ystäväsi on varmaan pukeutunut paljastavasti.

siis mua niin vituttaa tällaiset kommentit!! Onko miehet oikeasti joitain elukoita, jotka eivät saa aivotoimintaansa kuriin, jos pikkuisen tissivakoa näkyy ja hameen/mekon helma sattuu olemaan hieman lyhyempi kuin yleeensä. Sitten nämä sankarit ulisevat, että se on puhdasta biologiaa, ei miehen haluille mitään mahda, mikään ei saa estää miehen haluja bla bla bla saatana. Ja sitten he valittavat, kun naiset haukkuvat miehiä sioiksi...

Onneksi kyseiseen ilmiöön olen huomannut vain av:lla. Kenties nämä rassukat ovat niin häntä koivessa, etteivät säälittäviä mielipiteitään uskalla laukoa ulkona.

Anteeksi vuodatus, rupesi vain ärsyttämään. Raiskaus ei ole koskaan raiskatun vika!

Haukut koko miessukupuolen päivänselvän trollin takia, ja asetat vielä omaa miesvihaasi vahvistaaksesi sanoja miesten suuhun ("sitten nämä sankarit ulisevat..."). Tuon verenpainettasi nostattaneen viestin saattoi aivan hyvin kirjoittaa joku palstan lukuisista miesvihaajanaisista, joten sinuna opettelisin hieman medialukutaitoa ja itsehillintää.

Vierailija
28/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

so ??

Ystäväsi on varmaan pukeutunut paljastavasti.

siis mua niin vituttaa tällaiset kommentit!! Onko miehet oikeasti joitain elukoita, jotka eivät saa aivotoimintaansa kuriin, jos pikkuisen tissivakoa näkyy ja hameen/mekon helma sattuu olemaan hieman lyhyempi kuin yleeensä. Sitten nämä sankarit ulisevat, että se on puhdasta biologiaa, ei miehen haluille mitään mahda, mikään ei saa estää miehen haluja bla bla bla saatana. Ja sitten he valittavat, kun naiset haukkuvat miehiä sioiksi...

Onneksi kyseiseen ilmiöön olen huomannut vain av:lla. Kenties nämä rassukat ovat niin häntä koivessa, etteivät säälittäviä mielipiteitään uskalla laukoa ulkona.

Anteeksi vuodatus, rupesi vain ärsyttämään. Raiskaus ei ole koskaan raiskatun vika!

Haukut koko miessukupuolen päivänselvän trollin takia, ja asetat vielä omaa miesvihaasi vahvistaaksesi sanoja miesten suuhun ("sitten nämä sankarit ulisevat..."). Tuon verenpainettasi nostattaneen viestin saattoi aivan hyvin kirjoittaa joku palstan lukuisista miesvihaajanaisista, joten sinuna opettelisin hieman medialukutaitoa ja itsehillintää.

en vihaa miehiä, vihaan idiootteja.

Vierailija
29/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uskon kylä tarinan. Eli siis mies oli yrittänyt seksiä sammuneen ystäväsi kanssa (=raiskausyritys), ja selittelee nyt, että erehtyi luulemaan, että se olitkin sinä.

Ymmärrän myös ystävän reaktion, ettei ole heti halunnut kertoa, koska itse olisin ainakin hyvin hämmentynyt enkä tiedä miten tämän kertoisin. Ainakin nuorempana olisin ollut varmaan pitkään hiljaa, ennen kuin olisin uskaltanut avata suutani, koska en olisi halunnut menettää ystävää tai rikkoa ystävän perhettä.

Miehesi on tehnyt väärin. Taitaa olla aika moraaliton ihminen muutenkin? Itse tuskin kykenisin jatkamaan hänen kanssaan, vaikka ero onkin varmasti vaikea, kun lapsiakin teillä siis on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme