APUA! Aivan järkyttäviä asuntoja ihmisillä!

Vierailija

Siis katsokaa noita tavallisten ihmisten lähettämiä kämppäkuvia. Aivan järkkyä! Itse olen aina pitänyt itseäni epäsiistinä / boheemina, mutta pientä on tämä meidän talouden epäjärjestys. Onko tämä ihan tavallinen näky?

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/10/07/mhl-cribs-lapsiperhelaavat-lahet...

Sivut

Kommentit (272)

Vierailija

Sinä varmaan kuulut niihin, joiden mielestä kaaos = kaksi sanomalehteä pöydällä puoliksi juodun mehulasin vieressä.

Olen samaa mieltä kuin se yksi kommentoija tuolla sivulla, eli kuvissa näkyvät sotkut ovat aika nopeasti siivottavissa. Sitten vasta puhun "järkyttävästä", kun tilanne on se, että kodin siivous veisi useamman päivän.

Vierailija

Liikaa tavaroita asunnon kokoon/säilytystiloihin nähden. Läävässä asuminen tekisi minut ainakin ihan sairaaksi. Itse harkitsen hyvin tarkkaan mitä ostan ja vältän impulssiostoksia.

Vierailija

Miten tuolla voi hengittää?

Oon välillä myös ihmetellyt Instagramissa kun nuoret naiset ottaa peilikuvia ja taustalla näkyvä kämppä on aivan järkyttävässä kaaoksessa. Asuvat siis yksin tai kumppaninsa kanssa. En ole itsekään mikään siisteyden perikuva, mutta joku roti :)

Vierailija

Olen sitä mieltä, että jos asunto on noin sotkuinen, ei voi elämä muutenkaan olla ihan hallinnassa. Kenenkään ei pitäisi elää noin...

Vierailija

Apk näkyy kuvissa, mutta pöydät on täynnä likaisia astioita. Koneen tyhjennys vie ehkä korkeintaan 5 minsaa, niin sinne mahtuis uutta tiskiä. Mut ei pysty?

Vierailija

Ihanaa kun omassa kodissa on käytännössä aina siistiä. Kun laittaa tavarat omille paikoillen, niin on siistiä. Nuorison huoneissa on välillä kamat hujanhajan, lähinnä likaisia vaatteita ympäriinsä ja sänky petaamatta, mutta nekin on nopeasti siivottu.

Vierailija

TYökseni yllättäen ihmisten koteihin menevänä henkilönä tiedän, että paljon pahempaakin on nähty ja nuo ovat aika normaaleja koteja.

Jostain syystä sotkuisessa kodissa on harvoin hyväkäytöksisiä lapsia.

Vierailija

Aikoinaan kun meillä ei ollut tiskikonetta niin saattoi joskus tiskialtaan ympäristö näyttää pahalta. Nyt ei. Kone tyhjennetään heti kun pystyy ja uutta sisään. Melko karuja ilmestyksiä täytyy sanoa vaikka itsekään en ole mikään neuroottisen siisti.

Vierailija

No hyvä, että tämäkin asia tuli nyt julkiseksi, niin ymmärrätte enemmän mikä on tavallista.

Se, että jatkatteko te nipottamistanne on teidän oma asia.

Vierailija

Tuli ihan erään ystäväni koti mieleen. Siellä ei voi olla rennosti, sillä koko ajan saa pelätä että jostain löytyy jotain ruuan tähteitä tai muuta sotkua. Voi hyvin löytyä esimerkiksi viikon paikallaan seissyt limsalasi. Nahkasohvat aivan rasvaiset kun sohva on yleinen ruokailupaikka, keittiön lattiasta tai pöydästä puhumattakaan... Välillä oksettaa olla siellä. No, eipä tule paljoa käytyä.

Vierailija

Mutta vastapainoksi joku "Mies hoitaa pyykkäyksen", lähikuva yhdestä pyyhkeestä tms. kylppärin lattialla. No voi kauheeta. Joo, itse mielenterveysongelmaisena allekirjoitan tuon, että muutenkin on elämänhallinta hukassa kun kotona on tuon näköistä. Silloin kun mulla menee huonosti, huusholli on aivan läävä, sitten kun on parempi kausi, niin kotikin pysyy siistinä. Luojan kiitos tästä ei joudu kärsimään kuin minä, eli olen tajunnut jättää lapset tekemättä. Nimim. se olis pakko tänään yrittää edes aloittaa tämän läävän siistimistä :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat