Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytäisi 25-35v naisen, joka ei ole seurustellut?

30+ mies
08.10.2015 |

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi, olen 27 ja seurustellut kerran. Mutta olen aseksuaali.

Vierailija
82/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mistään. Aina yhtä vitun saatanan masentavaa huomata tämä tolkuton panemiskeskeinen kulttuuri palstalla, palstan naisten taholta. Auta armias jos kyseenalaistat naisen hedonismin ja promiskuiteetin ja paheksut sitä ympäriinsä nussimista, niin vihainen vitun marttakerho hyökkää niskaasi kaulinten kanssa ja huutaa naama punoittaen että "soo soo, nyt eletään 2010-lukua ja deal with it! Naiset saavat nussia ympäriinsä ja sinun on se vain hyväksyttävä senkin saastainen perverssi setämies!!!!!"

Tuollainen on HELVETIN masentavaa, ja en usko että löydät hyvää naista tällaisesta joukosta. Koskaan. Tämä on surullinen palsta jossa emansipoituneet feministit saavat huseerata ja aivopestä nuorempiaan aivan huolella. Se on väärin, yksiselitteisesti väärin ja sairasta. Vastuutonta. Mikään ei näitä sekopäisiä akkoja pidättele kun he sille tuulelle sattuvat, ja voi pojat, hehän sattuvat 24/7/365.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+/ kirjoitti:

Yleensäkin haen naista, jolle ei ole ollut helppo löytää parisuhdetta, vaikka olisi toivonut. Ihmiset, jotka ovat kokeneet elämässä vaikeuksia, varmasti ymmärtävät toisiaan paremmin kuin niin päin, että toinen on seilannut höyhentyynyllä koko elämänsä.

Jotenkin huomaa ettet ole seurustellut pitkiä aikoja... Terveisin onnellisessa pitkässä parisuhteessa oleva, mutta vaikeuksia muilta elämän osa-alueilta koettu sitäkin enemmän.

Vierailija
84/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mallimiisu ajaa saman asian, vai?!

Vierailija
85/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mallimiisu ajaa saman asian, vai?!

Mikä mallimiisu??

Vierailija
86/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan seurustellut mutta oon harrastanut seksiä 21 miehen kanssa eli mä en sit vissiin kelpaa :( N27

Vierailija
87/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan seurustellut mutta oon harrastanut seksiä 21 miehen kanssa eli mä en sit vissiin kelpaa :( N27

Miten on mahdollista? Miksi olet harrastanut noin monen miehen kanssa seksiä ja miten ei muka kukaan niistä ole kelvannut?

En kysy tätä tuomiten, en vvain miehenä oikein pysty käsittämään tätä.

Vierailija
88/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen kohta 26 vuotias enkä ole edes uskovainen. Mulla on vain ulkonäön suhteen itsetunto-ongelmia ja olen niin tyhmä etten tajua että mua koetetaan iskeä. Nyt vain koen että olen outo kun en ole vieläkään seurustellut ja kuvittelen että muutkin pitää mua outona joten se lisää entisestään itsetunto-ongelmaa mikä näkyy päälle. Eli kierre on valmis niin tarvitsisin jonkun purkamaan tän kierteen...

Tunnen yhden naisen, joka oli masennuksen ja omaishoitajuuden takia jäänyt pois "normaalielämästä", ja oli vielä 37-vuotiaana neitsyt. Sitten hän löysi miehen, jonka kanssa hän on nykyäänkin. :)

Harmittaa omalta kannaltani, että koska tuo nainen on ainoa jonka tiedän menneen vähän erilaista elämänpolkua, niin en pysty vetämään mitään johtopäätöksiä missä voisin tavata naisia, joiden parisuhdekokemusmaailma muistuttaisi omia kokemuksiani enemmän kuin keskimääräisen naisen. Joka tapauksessa, tuo tuttuni olkoon rohkaisevana esimerkkinä sinulle.

"parisuhdekokemusmaailma"... voi luoja sentään. Ja pitäsi vielä olla sun kanssa sama? Hui kamala. Sulla on niin oudot odotukset, että tulet takuuvarmasti pettymään. Ihmissuhteissa on muutenkin parempi olla jos on... hmm... väljää. Tilaa hengittää ja olla oma itsensä. Nainen päästää pierun ja sinä pyörryt silkasta järkytyksestä, että niin voi tapahtua, koska sinullehan niin ei käy koskaan...

Vierailija
89/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pelkäisitkö kokeneemman naisen seurassa, ettet olisi hänen kokemuksistaan se kaikista paras? Vertaat jo ennakkoon päässäsi omia suorituksiasi naisen exiin?

Vierailija
90/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs ulkonäkövaatimukset sulla on naisen suhteen? Yleensä sellaiset 25-30v., jotka ei ole ikinä saaneet ketään suhteeseen, ei kyllä mitään kovin viehättävän näköisiä ole. Kelpaako sulle sellainen, jota kukaan muu mies ei ole koskaan halunnut?

Vierailija
91/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaa tuonne Iran Irak -puolelle Planeettaa

Vierailija
92/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho onpa aika spesifistisesti rajattu. Tulee mieleen joku ikisinkku eli ikärajaa voisit nostaa vähän ylemmäs. Tosin voi olla että jos nuo on lähtökohtaisesti sun ekat kriteerit varmaan harvempi mimmi lähtee messiin. Aika vaikeaksi olet itsellesi seuran löytämisen tehnyt:)

Vierailija
93/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki olemassa naisia, jotka täyttävät nuo hakukriteerit, mutta sellaisen löytäminen voi olla hankalaa. Etenkin jos etsit naista siitä oman paikkakuntasi lähialueilta etkä suostu etsimään kauempaa. Muutenkin tuollaiset kriteerit ovat valitettavasti niitä, jotka eivät näy päällepäin ihmisestä. Ja monesti tuollainen nainen voi muutenkin olla ujo, kenties kotihiiri, joten missäpä tuollaiseen törmäisi. Ehkä helpompi tosiaan olisi suoraan etsiä sitä neitsyttä, koska esim. tietyn uskontolahkon piiristä noita löytyy. Tosin jos et itse ole samassa uskonlahkossa, niin se voi olla hankalaa saada lupaa seurustella siihen kuuluvan naisen kanssa.

Mutta sellaisen vinkin antaisin, että lähesty niitä naisia, jotka vaikuttavat ujoilta ja hiljaisilta seinäruusuilta. Sellaisilla harvoin on ollut sen kummoisempaa parisuhde- tai seksielämää. Sellaiset sosiaaliset ihmiset yleensä tykkäävät ihmisten seurasta ja heillä onkin suuremmalla todennäköisyydellä paljon suhteita tai vähintään yksi pitkä suhde takana.

Vierailija
94/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassut kriteerit. Osun noihin muuten mutta ikä menee pari vuotta yli. En kuitenkaan ymmärrä, miksi minun pitäisi kiinnostua ihmisestä, joka kiinnostuisi minusta vain seurusteluhistoriani puutteen perusteella. Siis että muuten olisi melkein ihan sama, millainen olen luonteelta tai ulkonäöltä tai jopa seksuaaliselta aktiivisuudeltani, kunhan seurusteluhistorialtani olen kokematon. Öööh, täh? Siis kyllähän sitä voi (ja todellakin voi!) olla hajalla monella muullakin tavalla, ja normaalilla empatiakyvyllä siunattu ihminen varmasti ymmärtää ettei elämä aina etene lineaarisesti. Miten seurustelemattomuus liittyy koko asiaan?

Onhan tämä jo selitetty täällä moneen kertaan, mutta en silti ymmärrä. Minulle itselleni kelpaisi mukava, kunnollinen, fiksu, huumorintajuinen ja herkkä mies, joka saa vatsanpohjassa kutisemaan. Aivan sama, millainen historia hänellä olisi seurustelun, yhdessäasumisen, avioliiton tai seksin suhteen. Persoona ja kemia ratkaisee. 

Ehkä juuri siksi olenkin sinkkuna aina vaan? Kun ihmiset keskittyvät tällaisiin hassuihin kriteereihin, joita en ymmärrä.

Vierailija
95/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassut kriteerit. Osun noihin muuten mutta ikä menee pari vuotta yli. En kuitenkaan ymmärrä, miksi minun pitäisi kiinnostua ihmisestä, joka kiinnostuisi minusta vain seurusteluhistoriani puutteen perusteella. Siis että muuten olisi melkein ihan sama, millainen olen luonteelta tai ulkonäöltä tai jopa seksuaaliselta aktiivisuudeltani, kunhan seurusteluhistorialtani olen kokematon. Öööh, täh? Siis kyllähän sitä voi (ja todellakin voi!) olla hajalla monella muullakin tavalla, ja normaalilla empatiakyvyllä siunattu ihminen varmasti ymmärtää ettei elämä aina etene lineaarisesti. Miten seurustelemattomuus liittyy koko asiaan?

Onhan tämä jo selitetty täällä moneen kertaan, mutta en silti ymmärrä. Minulle itselleni kelpaisi mukava, kunnollinen, fiksu, huumorintajuinen ja herkkä mies, joka saa vatsanpohjassa kutisemaan. Aivan sama, millainen historia hänellä olisi seurustelun, yhdessäasumisen, avioliiton tai seksin suhteen. Persoona ja kemia ratkaisee. 

Ehkä juuri siksi olenkin sinkkuna aina vaan? Kun ihmiset keskittyvät tällaisiin hassuihin kriteereihin, joita en ymmärrä.

Itse erottelet persoonan ja seksuaalihistorian toisistaan. Minulle ihminen on kokonaisvaltainen hahmo jossa ei voi diskriminoida mitään osa-aluetta. Asetit myös ap:n tekstiin sellaisia sisältöjä joita siinä ei ollut. Sanoiko ap jossain vaiheessa että ainoa kriteeri on seurustelemattomuus?

Vierailija
96/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erottelet persoonan ja seksuaalihistorian toisistaan. Minulle ihminen on kokonaisvaltainen hahmo jossa ei voi diskriminoida mitään osa-aluetta. Asetit myös ap:n tekstiin sellaisia sisältöjä joita siinä ei ollut. Sanoiko ap jossain vaiheessa että ainoa kriteeri on seurustelemattomuus?

Missä olen erotellut seksuaalihistorian henkilön persoonasta? Nimenomaan tarkoitin juuri sitä, että henkilö on kokonaisuus. Miksi hakea vain yhden kriteerin perusteella? 

Voi toki olla, että käsitin asetelman väärin. En silti ymmärrä, miksi seurustelemattomuus olisi jotenkin tärkeä asia ihmisessä.

Vierailija
97/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ mies kirjoitti:

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Thaimaasta.

Vierailija
98/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on todellisuudessa Jape 39,5 v. joka pelkää ikäisiään kokeneita ja itsenäisiä naisia.

Vierailija
99/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä sanottu, että se on ainoa kriteeri? Ennemminkin että se on lähtökriteeri, jonka jälkeen tulee muut jutut. Itse ainakin ymmärrän miehenä hyvin tämän. Ei ole kivaa, jos itsellä on vielä rakkautta jäljellä, mutta nainen onkin sellainen joka on kaiken rakkautensa jo muille miehille antanut.

Vierailija
100/138 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on todellisuudessa Jape 39,5 v. joka pelkää ikäisiään kokeneita ja itsenäisiä naisia.

Miksi niin monet naiset jotenkin ajattelevat, että miehen pitäisi iloita mitä enemmän naisella on ollut entisiä ja mitä enemmän nainen vertailee miestä muihin miehiin? Joidenkin naisten mielestä jopa siitä pitäisi iloita että nainen pettää, että jotenkin sitä parempi itsetuntoinen mies mitä vähemmän välittää naisen tekosista ja naisen vertailuista muihin miehiin?

Mitä ihmettä? Miten tuollaisen sietäminen tai jopa siitä tykkääminen liittyy itsetuntoon? Miten se muka on joku tavoitetila ettei yhtään välitä vaikka nainen kohtelisi kuinka huonosti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä