Tupakoinnin lopettaminen ja pohjaton ruokahalu

Vierailija

Olen lopettanut 5 päivää sitten tupakoinnin, ja olo on ollut kaikin puolin karmea. Ruokahaluni on lisääntynyt valtavasti, olen syönyt lopettamisen jälkeisinä päivinä kaksi kertaa enemmän kuin tavallisesti. Tällä vauhdilla lihon pian melkoiseksi norsuksi. Miten te olette selvinneet tupakoinnin lopettamisesta ja millaisia oireita lopettaminen on teille aiheuttanut?

Kommentit (6)

Vierailija

Kannattaa ottaa nikotiinituotteita käyttöön. Vaikkapa nikotiinilaastari ja inhalaattori siihen tueksi. 

Tupakoinnin lopettaminen usein sitä painoa hieman nostaa mutta muista että tupakoinnin aloittaminen ei laihduta.. Eli jos nyt aloitat uudelleen niin jo saavutetut kilot jää ja kun seuraavan kerran lopetat niin lihot vielä lisää.. Ota siis ne muutamat kilot onnellisena vastaan ja keskity taistelemaan että pysyt tupakasta erossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa nikotiinituotteita käyttöön. Vaikkapa nikotiinilaastari ja inhalaattori siihen tueksi. 

Tupakoinnin lopettaminen usein sitä painoa hieman nostaa mutta muista että tupakoinnin aloittaminen ei laihduta.. Eli jos nyt aloitat uudelleen niin jo saavutetut kilot jää ja kun seuraavan kerran lopetat niin lihot vielä lisää.. Ota siis ne muutamat kilot onnellisena vastaan ja keskity taistelemaan että pysyt tupakasta erossa. 

lisään vielä että mulla oli kyllä kaikki vieroitusoireet mitä listasta löytyy.. Ärtyneisyys,  uniongelmat, päänsärky, ummetus jne. pitkä nikotiinilaastarin käyttö ja siitä pikkuhiljaa vieroittautuminen auttoi että ylipäänsä pystyin lopettamaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa nikotiinituotteita käyttöön, kun ne pitkittävät riippuvuutta? Haluan nikotiiniriippuvuudesta nopeasti eroon, en pidentää sitä. AP

Vierailija

Mulla ei varsinaisesti tehnyt mieli ruokaa,mutta makeaa teki mieli.Se oli mulle pienoinen yllätys sillä yleensä en tykkää makeaa.Söin sitten paljon hedelmiä, pakkasen tyhjäksi marjoista.Kiloja ei tullut.

Käytin nikotiinipurkkaa pahimmissa tilanteissa.Ja keksiä jotain tekemistä joka veisi ajatukset pois röökistä.Kämppä tulikin siivottua jokaista nurkkaa myöten.Välttelin myös tilanteita missä helposti "joutuu" polttamaan.Minulle kolmas päivä oli vaikein.Nyt oon ollut jo 10v.polttamatta.Aloitin 16v.Raskauden aikana en polttanut ja senkin jälkeen olin aika pitkään polttamatta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat