Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytäisi 25-35v naisen, joka ei ole seurustellut?

30+ mies
08.10.2015 |

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 27-vuotias neitsyt, joka ei ole seurustellut. Tunnen muitakin kaltaisiani (ihan nättejä ja fiksuja ihmisiä), joten kyllä meitä löytyy. 

Oletko torjunut paljon miehiä?

Miten haluaisit mieheen tutustua, jos sopiva osuisi kohdalle?

Vierailija
22/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on VAUVApalsta eli aika outo foorumi nuorelle, joka etsii ei-seurustellutta neitsykäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri. Asuu Turussa. Enempää en nyt oikee viitsi tähän jauhaa, mutta on ihana tyyppi ja ei ole seurustellut koskaan, eikä harrasta yheilla juttuja. Ei ole kuitenkaan neitsyt. On tosi nätti ja kiva. Kyl näitäkin siis voi löytää, muttei useinkaan ainakaan tätä ystävääni baareista koska siellä ei rieku. Ja sulla pitäis olla myös jotain mitä ystäväni haluu eli ahkera, reipas, mukava ja kivannäköinen.

Vierailija
24/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn mulla ikää jo 37. En ole koskaan suudellut, seurustellut tai sekstaillut. Haluja kyllä olisi, mutta ei ottajia. Kyllä meitä on enemmänkin. Hyviä miehiä on vaikea, todella vaikea löytää. 

Vierailija
25/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 ja seurustellut vain pari kertaa, kaikki alle vuoden pituisia suhteita. En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja. En tiedä missä muhun vois tutustua. Toki käyn kahviloissa, lenkillä, kirjastossa, shoppailemassa, töissä, yliopistossa jne., mutta en mä usko että mua kukaan siellä tulis iskemään. Enkä kyllä itsekään menisi, vaikka jonkun kiinnostavan huomaisikin. Olen niin tottunut olemaan ilman kumppania. Haluaisin kyllä miehen ja ehkä lapsenkin, nettideittejä varmaan täytyy alkaa harrastamaan.

Vierailija
26/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet koskaan tule kauempaa tuppukyliin naisiin? Ettekö tajua, että täällä olisi... Kerran pysähtyi joku autolastillinen vieraspaikkakuntalaisia miehiä kyselemään jotain, kun olin lenkillä, niin oli viittä vaille etten tunkenut itseäni sinne sekaan ja olisin voinut panna vaikka kaikkien kanssa.

Vierailija
27/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen kohta 26 vuotias enkä ole edes uskovainen. Mulla on vain ulkonäön suhteen itsetunto-ongelmia ja olen niin tyhmä etten tajua että mua koetetaan iskeä. Nyt vain koen että olen outo kun en ole vieläkään seurustellut ja kuvittelen että muutkin pitää mua outona joten se lisää entisestään itsetunto-ongelmaa mikä näkyy päälle. Eli kierre on valmis niin tarvitsisin jonkun purkamaan tän kierteen...

Tunnen yhden naisen, joka oli masennuksen ja omaishoitajuuden takia jäänyt pois "normaalielämästä", ja oli vielä 37-vuotiaana neitsyt. Sitten hän löysi miehen, jonka kanssa hän on nykyäänkin. :)

Harmittaa omalta kannaltani, että koska tuo nainen on ainoa jonka tiedän menneen vähän erilaista elämänpolkua, niin en pysty vetämään mitään johtopäätöksiä missä voisin tavata naisia, joiden parisuhdekokemusmaailma muistuttaisi omia kokemuksiani enemmän kuin keskimääräisen naisen. Joka tapauksessa, tuo tuttuni olkoon rohkaisevana esimerkkinä sinulle.

Vierailija
28/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet koskaan tule kauempaa tuppukyliin naisiin? Ettekö tajua, että täällä olisi... Kerran pysähtyi joku autolastillinen vieraspaikkakuntalaisia miehiä kyselemään jotain, kun olin lenkillä, niin oli viittä vaille etten tunkenut itseäni sinne sekaan ja olisin voinut panna vaikka kaikkien kanssa.

Onkohan nämä tuppukyläpuheet jotain huumoria? Tuppukyläthän on täynnä sinkkumiehiä.

Vierailija
29/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä noin miehetön tuppukylä on olemassa? Lähden ajamaan sinne heti.

Sinkkumies

Vierailija
30/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nämä tuppukyläpuheet jotain huumoria? Tuppukyläthän on täynnä sinkkumiehiä.

Ei oo huumoria.

Vierailija
31/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on VAUVApalsta eli aika outo foorumi nuorelle, joka etsii ei-seurustellutta neitsykäistä.

Tämä on ainoa keskustelufoorumi, jossa tiedän olevan naisia.

Vierailija
32/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 3 vuotta niin olen 25:))

Vierailija
33/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pois sulje sitä että siellä on myös sinkkunaisia joita nyt vain ei kiinnosta seurustelu mielessä se naapurin poikamies jonka kanssa on tunnettu iät ja ajat.

Vierailija
34/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Nyt kiinnostaisi kovasti tietää, millainen on oma seurustelutaustasi / seksikokemuksesi?

Vierailija
35/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pois sulje sitä että siellä on myös sinkkunaisia joita nyt vain ei kiinnosta seurustelu mielessä se naapurin poikamies jonka kanssa on tunnettu iät ja ajat.

Nimenomaan!

Vierailija
36/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota 3 vuotta niin olen 25:))

Kyllä minulle kävisi 20-25v nainenkin, mutta epäilen ns. naisyhteisön lyövän kapulaa rattaisiin suurella todennäköisyydellä. Jotain olen kuitenkin elämässäni naisista oppinutkin, ja yksi on se, että naisen äidillä, siskoilla, sekä naispuoleisilla kavereilla, ystävillä ja kauemmilla sukulaisilla on vahva vaikutus naiseen. Jos etsisin parikymppistä naista, niin suurella todennäköisyydellä jossain vaiheessa naisyhteisö löisi onnistuneesti kiilan minun ja naisen väliin, ja sitten olisi taas surullista, ja pahimmillaan mennyt useampi vuosi hukkaan.

Vierailija
37/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, just sun kaltaisen miehen ottaisin mieluusti, harmi vaan etten voi sietää ajatusta seksistä, enkä aio ikinä sitä harrastaa, joten en ikinä kellekkään kelpaisi :D

- seurustelematon N31 (enkä ees oo ruma tai läski :)

Vierailija
38/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 25-v, en ole koskaan seurustellut, mutta olen ollut seksisuhteessa kaverimieheen.

Vierailija
39/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvaukseen sopiva nainen, mutta en yhtään osaa sanoa missä minuun tai kaltaisiini voisi tutustua. En taida käydä missään sellaisissa paikoissa, missä tutustuminen olisi luontevaa, ja veikkaan että useimmat vähän seurustelleet naiset ovat (kuten minä) sen verran ujoja, että lähestyminen jossain kahvilassa/puistossa/metrossa/kadulla/kirjastossa/liikuntapaikassa tuntuisi epämiellyttävältä.

Vierailija
40/138 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, just sun kaltaisen miehen ottaisin mieluusti, harmi vaan etten voi sietää ajatusta seksistä, enkä aio ikinä sitä harrastaa, joten en ikinä kellekkään kelpaisi :D

- seurustelematon N31 (enkä ees oo ruma tai läski :)

En ole mikään superseksuaalinen ihminen, joten voisin aika helpostikin tyytyä siihen, että saisin hyväillä ja pusutella naista usein, ja yhdyntää olisi vaikka vain kerran kuukaudessa. Vetelisin sitten tumppuun itsekseni jonkin verran aina siinä välillä, kun alkaisi liikaa pakottamaan alakerrassa. Täysin aseksuaalin kanssa en pystyisi seurustella, mutta hyvin "vähäseksuaalisen" naisen kanssa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan