HIH..Moni mieheni kaveri on ihmetellyt miehelleni että mistä on löytänyt tälläisen
naisen.
Olen kuulemma miehen kavereiden mielestä todella kuuma pakkaus.
Ja mieheni on ylpeä! :) Minä en niinkään
Kommentit (44)
T. Ulkonäkö kunnossa, mutta itsetunto ei sen varassa
Mutta noin meidän kesken: hiukan outoa sakkia sun miehesi ja sen kaverit. Meidän sosiaalisissa ympyröissämme tuollaisista ei todellakaan jutella.
Tosi ihQ että sun miehen frendit tykkää!
piti vaan surunsa tulla tänne päästelemään... buahahhhaaaaaaa
Me oltiin miehen kans baaris joku aika sitten, ni sen sukulainen ylisti mua sille siä. Mua se huvitti ja tietty olin imarreltu. Musta on ainaki ihan jees, et miehen kaverit muistuttaa välilet ei olla itsestäänselvyyksiä.
Kai se on ihmisestä kiinni. Kännissä tulee helpommin puhuttua.
Miksi tuo nyt olisi jotenkin kamala asia? Kyllä musta on ainakin kiva joskus kuulla olevani hot :) Eikä mua ainakaan haittaa vaikka olen kuullut miesteni kaverien kutsuvan minua hyvän näköiseksi SEKÄ fiksuksi ja mukavaksi.
Eiköhän me kaikki tykätä joskus kuulla positiivisia kommentteja ulkonäöstämme. Ei se tee mielestäni kenestäkään pinnallista. Täällä mammat niin yrittää olla kaiken inhimillisyyden yläpuolella.
Kaverit eivät pidä sinua kunnioitettavana naisena, vaan esineellistävät sinut sellaiseksi naiseksi, josta voi ääneen kommentoida jotain kertomasi kaltaista. Millainen olet tyyliltäsi, niin ulkoisesti kuin käytökseltäsi? Voisiko siinä olla selitys? Vai ovatko kaverit muutenkin vähän sivistymättömiä, jotka höläyttävät, mitä sattuu?
Minusta sinun mielipiteesi on outo.
t.15, joka on ihan tavallinen perheenäiti ja joka pukeutuukin ihan normaalisti
tänä iltana miehenne tulisi töistä kotiin ja kertoisi, että työkaverit olivat kehuneet kuinka upea vaimo hänellä on, olisi kaikki vaan mielissään, eikä tulisi heti mieleen, että JAAHAS vai esineellsitää ne sun työkaverit mua, yhyy!
Eli kateellisia vaan täällä kaikki!
t. iloinen siitä, että minua kehutaan miehelleni!
Vierailija:
tänä iltana miehenne tulisi töistä kotiin ja kertoisi, että työkaverit olivat kehuneet kuinka upea vaimo hänellä on, olisi kaikki vaan mielissään, eikä tulisi heti mieleen, että JAAHAS vai esineellsitää ne sun työkaverit mua, yhyy!Eli kateellisia vaan täällä kaikki!
t. iloinen siitä, että minua kehutaan miehelleni!
Ei kai tommosia niin vakavasti tartte ottaa, pieni kehu piristää ketä vaan :)
kyllä pahasti ristiriidassa loppuviestin kanssa, että tämä asia jotenkin pahasti ap:tä pännisi.
ketjun tarkoitusta. Miksi vaivautua kirjoittamaan moista? Miksi vaivautua vastaamaan? Miksi asia on mielestäni lähinnä ärsyttävän sovinistinen ja miehesi vastaansanomattomana rasittava? Jatkanpa töitä ja poistun palstalta.
Oikea (=järkevin) tapa vastata tähän ketjuun olisi ollut Go girl! tms., mutta sen sijaan jotkut katkerat käävät alkoivat haukkua ap:tä ties miten kamalaksi ja syntiseksi persoonaksi.
Minä suutuin siitä kyllä aika paljon.
Sehän vain todistaa mieheni " arvon" heidän silmissään! Ei mieheni ehkä maailman komein ole, mutta minun silmissäni loistopakkaus ja hänen ystävänsä on tavalla tai toisella typeriä tms.
Kerran laitoin yhdessä meidän juhlissa oikein parhaat päälle ja kävelin miehen käsipuolessa oikein tyytyväisenä miesten ohi. JA NÄKYVÄSTI ihailivat.
Minä en voi sietää niitä. Enkä osaa edes ottaa sitä sellasena kivana juttuna, kun vain suuttumus pyöri päässä että kyllä ne aika vähänä miestäni pitivät.
Asiat jotenkin muuttui sitten kun yksi kavereistaan tuli sitten kännissä minua iskemään, lauoin niin itsevarmalle miehelle asiat niin suoraan että sen jälkeen sana ilmeisesti kiiri, ja miestäni kunnioitettiin enemmän.
Pirulauta sentään.
Nuorempana olin aluksi mielissäni, kun sain miehiltä myönteistä kommenttia ulkonäöstäni. Mitä vanhemmaksi tulin ja mitä enemmän kouluttauduin, sitä kiusallisempaa oli kuulla mielipiteitä kauneudesta, seksikkyydestä jne. Nyt kolmekymppisenä pitäisin/pidän sitä jo melkeinpä vastenmielisenä. Haluan olla tasa-arvoinen niin naisten kuin miesten keskuudessa, en arvioitava näyttelyesine. No, huoli on turha, luulenpa, että ikä on tehnyt tepposiaan :) En myöskään itse menisi sanomaan ystävilleni, miten hyvännäköisiä heidän puolisonsa ovat mielestäni. Voisin kehua esimerkiksi heidän mukavuuttaan tai sitä, miten kauniisti he kohtelevat puolisoaan ja lapsiaan tai jotain saavutustaan yhteiskunnassa tai omassa yhteisössään. Mutta, mielenkiintoista oli lukea toisenlaisia mielipiteitä, vaikka minussa vanha feministi nostikin päätään.
erittäin outoa vaan avata keskustelu tosta aiheesta täällä tai yleensäkään missään, ja sit vielä väittää että ei pitäisi siitä... luulen, että kyse on just siitä, että on niin hyvillään kommenteista ettei malta pitää niitä omana tietonaan. ei taida olla itsetunto ihan parhaasta päästä.
omaa pahaa mieltä puretaan vai mitä liikkuu päässä kun tulee vastauksia jo joo, ja unelmissasi ehkä tyyliin??
No meillä myös niin, että olen usein kuullut kun miehen kaverit kehuu että miehelläni käynyt todella hyvä onni kun sai kaltaiseni naisen vaimokseen :)
Kivaltahan se tuntuu saada vastaavia kommentteja ja mukava ja kivan näköinen vaimo olenkin.
ja mua vaivaa toi juttu tosi paljon :(
-ap-