Olen keittäjä, tulin humalassa töihin, eipä kukaan huomaa
Kyllähän mä aika ongelmallinen olen, ei siinä mitään. Joskus puhunkin itsekseni, että nää perunat menee tänne keitinveteen tässä vaiheessa ja sitten katsojat voi laittaa lihan maustumaan ja... Pitäis joskus nauhoittaa tää hiprakka-pölinä, tapahtumahetkellä tuntuu kuin olisin tosi ammattitaitoinen tv-kokki tai jotain.
Kommentit (16)
Taitanee keittäjän työ olla melko raskasta ja mitäpä tuo haittaa jos vähän hutikassa soppaa tekee Muista kuitenkin ettet ryypiskele liikaa että jaksat koko päivän olla siellä Tsemppiä
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Kuvittelet vain, että kukaan ei huomaa. Kun leikkuuveitsi lipeää ja saat tikattavan haavan käpälääsi, hoitajat kyllä puhalluttavat sinut ja ohjaavat hoitoon.
Eivät koululaiset huomaa että ruoka on keitetty maistissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain, että kukaan ei huomaa. Kun leikkuuveitsi lipeää ja saat tikattavan haavan käpälääsi, hoitajat kyllä puhalluttavat sinut ja ohjaavat hoitoon.
Tämä. Suomessa on lopulta aika korkea puuttua alkoholiongelmiin työpaikalla.
Ja kerkeät kuitenkin keskustelupalstalla roikkumaan työaikana ja pikku hutikassa
Jaha, nyt sitten on vuorossa keittäjä, aloituksien jankutus...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä keittämisessä ei tarvitse veistä.
Kai se sopankeitto onnistuu pienessä kännissäkin. Pihvinpaiston taas voi sitten jättää tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se sopankeitto onnistuu pienessä kännissäkin. Pihvinpaiston taas voi sitten jättää tältä päivältä.
Pihvin nuijimisen voi jättää iltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä keittämisessä ei tarvitse veistä.
Ehkä keittiössä käytetään veitsiä, tuskin tilaavat Woltista valmista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi tuolleen. Ei kukaan puhalluttanut. Puudutuskin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi tuolleen. Ei kukaan puhalluttanut. Puudutuskin toimi.
Höpsistä, sait loparit kun tänne ehdit raapustella.
Lopeta alkon käyttäminen heti.