Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?
Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.
Kommentit (102)
Jos tulee pieru vahingossa, pitäiskö sanoa oho vai olla niinku ei oliskaan vai selitellä jotain hernekeitosta tms?
Tää ei tapahtunut suoraan itselleni, mutta oli niin hauska että pakko jakaa. Luin kirjastossa kokeisiin, ja menin sitten välillä käymään vessassa. Kun pesin käsiä, sisään tuli tyylikäs vanhempi rouvashenkilö, joka meni koppiin. Yhtäkkiä kopista kuului melko äänekäs pieru, minkä jälkeen naisen häveliäs ääni "ohhoh, oijoijoi". Sama toistui pariin kertaan. En voinut hillitä nauruani, joten lähdin äkkiä ulos.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:07"]
Tää ei tapahtunut suoraan itselleni, mutta oli niin hauska että pakko jakaa. Luin kirjastossa kokeisiin, ja menin sitten välillä käymään vessassa. Kun pesin käsiä, sisään tuli tyylikäs vanhempi rouvashenkilö, joka meni koppiin. Yhtäkkiä kopista kuului melko äänekäs pieru, minkä jälkeen naisen häveliäs ääni "ohhoh, oijoijoi". Sama toistui pariin kertaan. En voinut hillitä nauruani, joten lähdin äkkiä ulos.
[/quote]
Mies käski mun mennä jo nukkumaan kun vedet silmissä tätä nauroin nin että haukoin happea :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:26"]
Jos tulee pieru vahingossa, pitäiskö sanoa oho vai olla niinku ei oliskaan vai selitellä jotain hernekeitosta tms?
[/quote] olen Oho:n ja Hups sori:n kannalla, ilmansen kummempia selittelyjä. Tässä muuten toinen, melko hulvaton ketju aiheesta: http://www.vauva.fi/keskustelu/4283931/ketju/noloin_pierusi_kampaamokatku
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:11"]Tutustuin firman uuteen bussiin ja juttelin huoltopäällikön kanssa bussin takaosassa niin että hän istui takapenkillä ja minä nojailin käytävällä toiseksiviimeiseen penkkiriviin. Laskin tahallani aivan mielettömän narinan ja se olikin niin kovaääninen että bussin etuosassa ollut kännykkään jutellut kuski mulkaisi minua murhaavasti. Repesin aivan totaalisesti kun huoltopäällikkö ilmoitti potkaisevansa minua polveen jos narina tulee hajun kanssa. Tulihan se joten poistuin paikalta.
Tunnin verran tuosta olin pienessä kahvihuoneessa opettamassa johtajalle rahastuslaitteen käyttöä kun näin huoltopäällikön juoksevan kahvihuonetta kohti. Hän tempaisi oven auki, tuli vajaan metrin päähän, pyllisti meille, pieraisi äänekkäästi ja singahti ulos kahvihuoneesta. Nostin kauluksen nenäni suojaksi ja yritin pokkana jatkaa opetusta mutta johtaja pomppasi ylös ja huoltopäällikön perään huutaen että tännekkö tulit p*skalle!?! Siihen huoltopäällikkö että se oli vain kostoisku minulle hirveästä leijasta.
Joo... Tosi aikuismainen meininki... :)
[/quote]
Hahah mä haluun teille töihin!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:26"]Jos tulee pieru vahingossa, pitäiskö sanoa oho vai olla niinku ei oliskaan vai selitellä jotain hernekeitosta tms?
[/quote]
No mun työkaverilla oli kerran asiakkaana (kampaamo) söpö mies ja tää mun kolleega sitten vahingossa pieras. Oli selitelly jotain että kenkä narahti. Mit vit..Ehkä huonoin selitys ikinä! :o
Kylässä kahvipöydässä, vedin pullanmuruja väärään kurkkuun muruja yskiessä pääsi sellainen kimakka vinkupieru karkaamaan, minä pärstä pokkana peruslukemilla mutta seuralaiset hymyili ja joku nauraapäräytti.
Hävetti.
Gynellä. Hävetti. Todella paljon.
Kerran oltiin Stockalla veljen kanssa. Jotain vaatteita katteltiin ja mulla alko raundaa mahassa ja pari kertaa tilaisuuden tullen kun ketään ei ollut lähistöllä niin laskettelin vähän kaasua ilmoille. No tästä rohkaistuneena sitten kun en jäänyt kiinni niin kynnys madaltui ja töräytin taas menemään, tällöin 2 nuorta naista oli muutaman metrin päässä. Kauhea haju levisi ilmoille ja samassa naiset alkoivat lähestyä meitä. Hetken pakokauhun jälkeen hymistelin mielessäni että kun haju saavuttaa naisten nenät niin he eivät takuulla ajattele että se lähti minusta, hoikasta ja sirosta nuoresta naisesta vaan enemmänkin veljestäni joka on sellainen 120 kiloinen äijän köriläs. Noh, haju saavutti naisten ja veljeni nenät. Veljeni ei ollutkaan ihan messissä tässä asiassa vaan katsoi minua inhoten (tietäen aiemmista paukuistani) ja sanoi kovaan ääneen hyi vittu onks pakko täällä julkisesti mitä vittua!-ja lähti vihaisena pois. Ei siinä kauaa tarvinnut minunkaan hävetä kun haju karkotti naisetkin hyvin pian pois osastolta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Mies käski mun mennä jo nukkumaan kun vedet silmissä tätä nauroin nin että haukoin happea :D
[/quote]
Mä myös käkätin sille mielikuvalle, että ekana tulee mojova kaikuva pieru ja sitten kimeä häveliäs ääni: "ohhoh, oijoi....". :`DDD
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:11"]
Tutustuin firman uuteen bussiin ja juttelin huoltopäällikön kanssa bussin takaosassa niin että hän istui takapenkillä ja minä nojailin käytävällä toiseksiviimeiseen penkkiriviin. Laskin tahallani aivan mielettömän narinan ja se olikin niin kovaääninen että bussin etuosassa ollut kännykkään jutellut kuski mulkaisi minua murhaavasti. Repesin aivan totaalisesti kun huoltopäällikkö ilmoitti potkaisevansa minua polveen jos narina tulee hajun kanssa. Tulihan se joten poistuin paikalta.
Tunnin verran tuosta olin pienessä kahvihuoneessa opettamassa johtajalle rahastuslaitteen käyttöä kun näin huoltopäällikön juoksevan kahvihuonetta kohti. Hän tempaisi oven auki, tuli vajaan metrin päähän, pyllisti meille, pieraisi äänekkäästi ja singahti ulos kahvihuoneesta. Nostin kauluksen nenäni suojaksi ja yritin pokkana jatkaa opetusta mutta johtaja pomppasi ylös ja huoltopäällikön perään huutaen että tännekkö tulit p*skalle!?! Siihen huoltopäällikkö että se oli vain kostoisku minulle hirveästä leijasta.
Joo... Tosi aikuismainen meininki... :)
[/quote]
Teillä on selkeesti hyvä työILMApiiri... Pun intended.
Oltiin ekaa kertaa retkeilemässä/telttailemassa poikaystäväni kanssa, olimme vasta muuttaneet saman katon alle. En koskaan tarkoituksella piere muiden seurassa, mutta silloin pääsi jäätävän kova paukku, siis ihan kamala. Poikaystävä näytti pelästyeeltä ja ilme oli "hyi". Oltiin kävelemässä siellä ja lähellä oli kesäiltana luonnosta nauttimassa muitakin aikuisia. Ja me käveltiin sitten paukun jälkeen toiseen suuntaan. Poikaystävä ei sanonut halaistua sanaa siitä pierusta. Minä taisin pyytää anteeksi ja kauhistella kuulivatko ne lähettyvillä olleet sen ja jatkoin puhumista yli-innostuneella äänellä muista asioista, jotta se nolo pieru unohtuisi. Hävettää vieläkin. Olin tosi epäviehättävä ja poikaystävä (nykyinen aviomies) ei varmaan ole koskaan unohtanut tapausta. Ei kyllä olla asiasta puhuttu.
Olen myös joskus kotona yhtäkkiä vaan paukahtanut takapäästäni ja nolointa on ettei mies kommentoi mitään... Tulee siis niin nolo fiilis itselle. Ja epänaisellinen... Vahigossa näitä tulee välillä ja hävettää.
Yläasteella 14-vuotiaana hiljaisella tunnilla aivastin ja pieraisin yhtäaikaa. Voitte kuvitella miten mielettömästi hävetti tällaista ujoa ja hiljaista tyttöä, varsinkin kun sellainen ilkeä kiusaaja vielä alkoi nauraa käkättämään niin, että meinasi lattialle pudota ja osoitteli sormella.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:07"]
[/quote]
[/quote]
Itseäkin nauratti mutta ei sentään noin paljon että meinasin tukehtua -.-
Onkohan kukaan pieraissut kirkossa ? Niissähän on moenessa vielä puupenkit ja hyvä kaikuvuus. Kyllähän se olisi aivan tavatonta mutta mietin vain josko kirkkohistorian aikana edes joltain olisi päässyt tai joku olisi kaikuvat puupenkkiin oikein täräyttänyt. Siinähän olisi oikein 'tunteita ja tuoksuja'...oikein sellainen riemukkaan rienaava pieruntöräys!
Suoliston tähystyksen jälkeen matkasin bussilla kotiin. Välillä rutisi niin maan perkeleesti, kun tähystyksen aikana lisätty ilma purkautui ulos ihan itsekseen. Siinä ei paljoa pidätelty. Kävellessäkin kuului tasainen rutina. Vaikka meteli oli kova, niin onneksi hajua ei päässyt.
Lukioikäisenä menin lääkärin vastaanotolle hakemaan e-pillereitä pitkän koulupäivän jälkeen. Ajattelin että käyn vessassa ennen kuin pääsen vastaanotolle, mutta jostain syystä jätin sen kuitenkin väliin. Päivän aikana oli kerennyt suoli täyttyä kivasti ilmalla ja virtsarakkokin alkoi olemaan täynnä. Kivana yllätyksenä lääkäritäti totesikin, että hoidetaanpa tuo gynekologinen tutkimus samalla pois alta. Olin lähes kauhusta kankeana, kun nuorena tyttönä ekaa kertaa tutkittavana ja vieläpä tuossa tilassa! Lääkäri paineli vatsaa ja tutkimukseen kulunut aika taisi olla tuskallisin elämässäni kun piti samalla pidätellä sekä virtsaa että pierua. Kaikeksi onneksi sain pinnisteltyä ja selvisin ilman, että virtsa tai pieru pääsisi karkaamaan, vaikka kumpikin oli erittäin lähellä. Tässä ei siis kerennyt tapahtua mitään noloa, mutta vinkkinä itselle ja muille vastaisuuden varalle, että kannattaa käydä vessassa ennen gynekologikäyntiä :D
Tää on taas näitä koulussa sattuneita. Veljeni kertoi aikoinaan, kuinka hän oli joskus yläasteen tunnilla halunnut kysyä jotain edessään istuvalta kaveriltaan, jonka minäkin tunnen. Hän tökki tätä selkään ja sanoi "Hei..." Kaveri oli vastannut "Niin?" ja kääntynyt tuolilla veljeeni päin. Mutta koko sen matkan kun hän kääntyi, häneltä pääsi aivan mieletön vääntöpieru "VRRÖÖÖÖT". Koko luokka räjähti nauruun ja veli hihkui "Jätkä pieraisi!" Kaveri oli ollut ihan nolona ja yritti vierittää syyn veljeni niskoille: "Ei, se olit kyllä sä... Kyllä mä kuulin!" Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa, mutta kaveri ei vieläkään suostu myöntämään tapahtumaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:03"]Onkohan kukaan pieraissut kirkossa ? Niissähän on moenessa vielä puupenkit ja hyvä kaikuvuus. Kyllähän se olisi aivan tavatonta mutta mietin vain josko kirkkohistorian aikana edes joltain olisi päässyt tai joku olisi kaikuvat puupenkkiin oikein täräyttänyt. Siinähän olisi oikein 'tunteita ja tuoksuja'...oikein sellainen riemukkaan rienaava pieruntöräys!
[/quote]
Olin kerran hautajaisissa, joissa juuri ennen siunauksen alkua erään tilaisuuteen osallistuvan perheen sylivauva päästi äänekkään pieruntöräyksen. Siinä nousi hymy huulille monella itkuisella ihmisellä, minullakin.
:D