Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annelin hätäpuhelu, feikki vai oikea?

Vierailija
15.09.2015 |

http://www.radiorapu.com/2014/07/08/anneli-auerin-hatanauhoite-kokonaisuudessaan-kuultavana/

Kuuntelin tuon nyt ensimmäistä kertaa, kuulosti jotenkin teennäiseltä. Tyttö ja äiti esittäneet tämän näytelmän?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:52"]

Mutta jos se ei ollut Anneli niin kuka?

[/quote]

No vaikka joku niista sadoista jotka poistettiin mahdollisten tekijöiden joukosta dna:n takia. Tai ehkä sillä oli jotain tekemistä sen kanssa, että Porvoon poliisissa oli haettu tietokannasta olisiko Jukasta tehty rikosilmoituksta vapun alla 2006. Ja Jukka oli soitellut sinne viisi kertaa, toiselle puolelle Suomea. Mutta tätäkään ei ole tutkittu kunnolla, kun on ollut tärkeämpääkin tekemistä vaimon ja pienen lapsen kimpussa.

Vierailija
22/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö tapauksesta tehtyä dokumenttia vielä jostain, Areenasta ei ole enää katsottavissa. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttua on puitu tähän mennessä kaksi kertaa käräjäoikeudessa, kaksi kertaa hovissa ja nyt on menossa toista kertaa korkeimpaan oikeuteen eikä syyttäjä ole vieläkään saanut tutkimuksiaan valmiiksi.

Syytetylläkin pitäisi olla joku oikeusturva, ettei asiaa pyöritetä kerta toisensa jälkeen kaikissa oikeusasteissa.

Vierailija
24/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:46"]

Anneli on itse rikkonut ikkunan ja tappanut miehensä, hänhän oli jopa käynyt suihkussa ennen poliisin tuloa!

[/quote]

Ei ollut käynyt suihkussa.

[/quote]

Märät hiukset oli ollut.

Vierailija
25/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tai ei mutta siinä vaiheessa jos minun kotiini tunkeutuisi joku murhaamaan miestäni en laittaisi lastani yksin seisomaan puhelin kourassa vaan pitäisin huolen siitä että lapset yhdessä lukittuun huoneeseen esim vessaan turvaan.

Vierailija
26/34 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:26"]

Jos on kyse ihmisistä joilta löytyy historiasta lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, saatananpalvontaa, eläinten uhraamista jne. , niin en pidä mitenkään omituisena että tytär on aivopesty tähän isän murhan lavastukseen.... pikku juttu kaiken kaameuden keskellä.

[/quote]

Tuomio pitää tull todistettujen tekojen mukaan eikä siitä miten inhoittava ihminen muuten on.

Saatananpalvontajutuista syyttäjä luopui ennen oikeudenkäyntiä. eli se oli paskaa.

Pedofiliajuttu on vielä kesken, vaikka Auer on rangaistuksensa kärsinyt. Saa nähdä mitä kivaa siitä vielä syntyy.

Tapaus kertoo nnen kaikkea Suomen oikeuslaitoken tilasta.

Vierailija
27/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:37"]Voisitko ap kertoa minulle millä selvännäkijän taidoilla Anneli on osannut äänittää juuri oikeat vastaukset hätäkeskuksen kysymyksiin ja puheeseen? Millä ihmeellä hän on osannut etukäteen äänittää juuri ne sanat jotka sopii asian yhteyteen? Minä en käsitä miten voi olla mahdollista mutta sulla on varmasti yhtä hyvä teoria kuten tällä julkisuuteen tulleella kapellimestarilla joka onkin oikeasti mestarisalapoliisi!
[/quote]

Ei, ei. Se puhelu on kyllä muuten aito, mutta nauhoitettu päälle muuta.

Vierailija
28/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:37"]

Voisitko ap kertoa minulle millä selvännäkijän taidoilla Anneli on osannut äänittää juuri oikeat vastaukset hätäkeskuksen kysymyksiin ja puheeseen? Millä ihmeellä hän on osannut etukäteen äänittää juuri ne sanat jotka sopii asian yhteyteen? Minä en käsitä miten voi olla mahdollista mutta sulla on varmasti yhtä hyvä teoria kuten tällä julkisuuteen tulleella kapellimestarilla joka onkin oikeasti mestarisalapoliisi!

[/quote]

Ne korinat ja avunhuudot on nauhoitettu ja se kirkaisu, puhelun aikana tyttö soittaa jotain nauhoitetta... hyvin harjoiteltu näytelmä.

Anneli on itse rikkonut ikkunan ja tappanut miehensä, hänhän oli jopa käynyt suihkussa ennen poliisin tuloa!
[/quote]

Just näin.

Vierailija
29/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:37"]

Voisitko ap kertoa minulle millä selvännäkijän taidoilla Anneli on osannut äänittää juuri oikeat vastaukset hätäkeskuksen kysymyksiin ja puheeseen? Millä ihmeellä hän on osannut etukäteen äänittää juuri ne sanat jotka sopii asian yhteyteen? Minä en käsitä miten voi olla mahdollista mutta sulla on varmasti yhtä hyvä teoria kuten tällä julkisuuteen tulleella kapellimestarilla joka onkin oikeasti mestarisalapoliisi!

[/quote]

Ne korinat ja avunhuudot on nauhoitettu ja se kirkaisu, puhelun aikana tyttö soittaa jotain nauhoitetta... hyvin harjoiteltu näytelmä.

[/quote]

Olet siis sitä mieltä että vanhin lapsi on mukana juonessa? Osallistunut nauhoitukseen ja hätäpuhelun vääristämiseen? Voi taivas.
[/quote]

Ei. Vastaan toisen puolesta.

Vierailija
30/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:58"]Aito tai ei mutta siinä vaiheessa jos minun kotiini tunkeutuisi joku murhaamaan miestäni en laittaisi lastani yksin seisomaan puhelin kourassa vaan pitäisin huolen siitä että lapset yhdessä lukittuun huoneeseen esim vessaan turvaan.
[/quote]

Tämä.

Vierailija
31/34 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsen huuto "iiiskä ääälä kuoole!" voisi aivan hyvin olla klippi jostain Salkkarit-jaksosta. Yhtä aidon kuuloinen.

Vierailija
32/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häkevirkailija ei ollut todistajana oikeudenkäynneissä?

Vierailija
33/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hyötyi siitä että lasten isä kuoli ja äiti päätyi vankilaan. Lasten äiti yritettiin myös tappaa..

Paljonko lapsilla pystyy tienaamaan rahaa?

Vierailija
34/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä vielä heiluu ihan vapaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme