Annelin hätäpuhelu, feikki vai oikea?
http://www.radiorapu.com/2014/07/08/anneli-auerin-hatanauhoite-kokonaisuudessaan-kuultavana/
Kuuntelin tuon nyt ensimmäistä kertaa, kuulosti jotenkin teennäiseltä. Tyttö ja äiti esittäneet tämän näytelmän?
Kommentit (34)
Oikea. En kuunnellut nyt uudelleen, mutta vastaus on helppo.
Ei ole mahdollista, etteivät pari minuuttia Jukan kuoleman jälkeen saapuneet ensihoitajat olisi huomanneet, että mies olikin kuollut jo kauan (tunteja?) aikaisemmin.
Niin uskon että nyt totuus alkaa paljastua. Lisäksi uskon että tytär alkaa nyt pelätä ja kertoo totuuden.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:25"]Oikea. En kuunnellut nyt uudelleen, mutta vastaus on helppo.
Ei ole mahdollista, etteivät pari minuuttia Jukan kuoleman jälkeen saapuneet ensihoitajat olisi huomanneet, että mies olikin kuollut jo kauan (tunteja?) aikaisemmin.
[/quote]oletko muka asiantuntija? :D
" FBI totesi jopa lapseni rääkäisystä, että ei voida varmuudella sanoa, onko se aikuisen vai lapsen."
Hmmm...
Hätäpuhelu alkaa tuossa 32.12 kohdalla...
Voisitko ap kertoa minulle millä selvännäkijän taidoilla Anneli on osannut äänittää juuri oikeat vastaukset hätäkeskuksen kysymyksiin ja puheeseen? Millä ihmeellä hän on osannut etukäteen äänittää juuri ne sanat jotka sopii asian yhteyteen? Minä en käsitä miten voi olla mahdollista mutta sulla on varmasti yhtä hyvä teoria kuten tällä julkisuuteen tulleella kapellimestarilla joka onkin oikeasti mestarisalapoliisi!
Mun mielestä tuo rääkäisy ei tule lapsen suusta... Tuli kauheen lujaa ja läheltä sit Amanda kuitenkin puhui ihan hiljaisella äänellä. Ja sit tuo puhelun lopetus, iloinen "Hei hei"
Ja miten se "tyyppi" tuli takaisin hakkaamaan miestä puukolla, kun ensin oli rauhallista ja Anneli uskalsi sille huutaa "hei lopeta". Ei käy järkeen.
Voiko puhuminen häkelle olla aito mutta kuolonkorinat tulla nauhalta taustalla?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:22"]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091520356207_uu.shtml
Miksi anneli ei ole iloinen siitä että nyt pystytään uudenaikaisella menetelmällä kuuntelemaan hätäpuhelu uudelleen? Miksi ei ole iloinen siitä että vihdoinkin nauhalta voidaan oikeasti kuulla oikean murhaajan ääniä? Miksi hänen suhtautumisensa on noin halveksiva?
[/quote]
Eikö se nyt ole selvää. Oliko sinusta esim. edellinen kierros jolloin syyttäjä keksi uusia saatananpalvontatodisteita sellainen, etteikö sitä ihmisen tarvitsisi pelätä? Kun Auer siinäkin tuli kerran jo tuomituksi. Tässä jutussa ei yksinkertaisesti voi luottaa viranomaisten oikeudenmukaisuuteen tai yhtään mihinkään. Kuka tahansa olisi kauhuissaan kun Ulvilan casen ylivoimaisesti heikoin lenkki äänitutkija on taas vääntämässä ilmeisesti viidettä teoriaansa siitä mitä Ulvilassa oikein tapahtui.
Jos on kyse ihmisistä joilta löytyy historiasta lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, saatananpalvontaa, eläinten uhraamista jne. , niin en pidä mitenkään omituisena että tytär on aivopesty tähän isän murhan lavastukseen.... pikku juttu kaiken kaameuden keskellä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:37"]
Voisitko ap kertoa minulle millä selvännäkijän taidoilla Anneli on osannut äänittää juuri oikeat vastaukset hätäkeskuksen kysymyksiin ja puheeseen? Millä ihmeellä hän on osannut etukäteen äänittää juuri ne sanat jotka sopii asian yhteyteen? Minä en käsitä miten voi olla mahdollista mutta sulla on varmasti yhtä hyvä teoria kuten tällä julkisuuteen tulleella kapellimestarilla joka onkin oikeasti mestarisalapoliisi!
[/quote]
Ne korinat ja avunhuudot on nauhoitettu ja se kirkaisu, puhelun aikana tyttö soittaa jotain nauhoitetta... hyvin harjoiteltu näytelmä.
Anneli on itse rikkonut ikkunan ja tappanut miehensä, hänhän oli jopa käynyt suihkussa ennen poliisin tuloa!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:43"]
Voiko puhuminen häkelle olla aito mutta kuolonkorinat tulla nauhalta taustalla?
[/quote]
Ei voi, koska Jukka kuoli juuri ennen ensihoitajien tuloa. Tästä syystä mainitun äänitutkijan viimeisin teoria oli se, että Jukka makaa takkahuoneessa ei kuolleena mutta ääneti, kun hänen tappamisensa tulee nauhalta. Ja sitten se Jukka siellä vaan jotenkin itsekseen kuolee eikä tytärkään huomaa mitään niistä asioista jotka hänen olisi ollut ihan pakko huomata jos Auer olisi ollut tekijä. Joten tervetuloa vaan syyttäjän joukkoihin lavastamaan 9-vuotiasta ja isästään hädissään olevaa lasta äidin murha-apuriksi. Jos kehtaatte, syyttäjä on kehdannut.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:46"]
Anneli on itse rikkonut ikkunan ja tappanut miehensä, hänhän oli jopa käynyt suihkussa ennen poliisin tuloa!
[/quote]
Ei ollut käynyt suihkussa.
[/quote]
Ne korinat ja avunhuudot on nauhoitettu ja se kirkaisu, puhelun aikana tyttö soittaa jotain nauhoitetta... hyvin harjoiteltu näytelmä.
[/quote]
Olet siis sitä mieltä että vanhin lapsi on mukana juonessa? Osallistunut nauhoitukseen ja hätäpuhelun vääristämiseen? Voi taivas.
Mitäs per.... Onko ulvilan paikallisessa "happyauer" loppu?
Mutta jos se ei ollut Anneli niin kuka?
[/quote]
[/quote]
ja ensihoitajat ei huomaa että jukka on kuollut jo ajat sitten? Ja poliisit ja psukiatrit jne kukaa ei huomaa 9- vuotiaa valehtelua... Huh huh mitä paskaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091520356207_uu.shtml
Miksi anneli ei ole iloinen siitä että nyt pystytään uudenaikaisella menetelmällä kuuntelemaan hätäpuhelu uudelleen? Miksi ei ole iloinen siitä että vihdoinkin nauhalta voidaan oikeasti kuulla oikean murhaajan ääniä? Miksi hänen suhtautumisensa on noin halveksiva?