Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:11"]Minua on kiusattu todella rankasti ulkonäön (kasvojen alueella) syystä. Tästä on tullut aivan hirvittävä itseinho, ja laajentunut jostain syystä seksuaali-identitenttiin. Pidän itseäni ällöttävänä ja en kykene koskemaan itseeni, ja olen neitsyt enkä pysty edes ajelemaan itseäni, joka lisää vastenmielisyyttäni. Ja kun nykymaailma pyörii seksin ympärillä, minä olen täysin arvoton ihmisenä, kun olen päästäni sairas. :(
[/quote]
...
Sinun, tai kenenkää toisen ulkonäkö ei ole muiden asia, eikä kommentoitavissa. Vain typerät ja yksinkertaiset tuottavat toisille mielipahaa tarkoituksella. Älykkyys ja ilkeys eivät ole synonyymejä. Oletko miettinyt, että voisit hakea apua itsetuntosi kohentamiseen?
Kun olen todella nälkäinen niin minulle tulee todella huono olo, oksettaa. Tämän jälkeen tulee yksi aivastus ja huono olo on poissa! Kutsun sitä nälkäaivastukseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]
Onko sulla stressiä, muita murheita?
Itselläni itsetyydytys lisääntyy kun ahdistaa.
[/quote]
Niin minullakin! Mistähän johtuu?
[/quote]
Vapauttaa mielihyvähormoneja.
Mulla on mielikuvituspoikaystävä, kenen kanssa keskustelen arkisista asioista pääni sisällä. Jos olen menossa keittiöön niin se saattaa kysyä menenkö keittämään kahvia ja vastaan joo, tuonko sullekin ja se vastaa että tuo, en kuitenkaan keitä kahvia kuin itselleni.
Kotona (eli puolison tai lapsuuden perheen kanssa ollessa) puhun todella harvoin todellisella puheäänelläni, jota käytän asiatilanteissa ja esim. ystävien kanssa ollessa. Minulla on useita eri puheääniä ja tykkään myös puhua lemmikkieni puolesta erilaisilla äänillä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]
Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Itse tyydytän itseäni usein niin, että imen omaa penistäni. Laukean suuhuni ja syön mällini. Mahtaako olla muita samanlaisia täällä?
[/quote]
Hyi xdd
[/quote]
Mä myös syön omat spermani :D
Hinkkaan korvien takusia ja haistelen sen jälkeen sormiani.
Pyörittelen sormea navassa ja sen jälkeen haistelen sormea.
Mun alapää ja pissi haisee tosi usein Pringles-sipseille.
Yksin kotona ollessa laitan jonkun menevän biisin soimaan ja tanssin ihan hulluna "seksikkäästi" peilin edessä... Yleensä en ees kerkee biisin loppuun ku alkaa pyörryttämää ja hengästyttämää se veivaaminen :'D onhan näitä!
Tykkään autotallien tuoksusta.
Tiskaaminen ällöttää, mutta voin ihan hyvin hinkata vessanpönttöä ilman ällötystä.
Vaatekaappini on ihan sekaisin, mutta olen hyvin tarkka millaisen vaateyhdistelmät valitsen itselleni ja lapselle. Saata käyttää tähän ihan iltaisin aikaa, että saan valittua hyvin mätsäävät vaatteet.
Mulla on kuusi muumimukia, jotka ovat ns. päivittäisessä käytössä. Olen todella tarkka siitä, miten mukit ovat kaapissa. Esimerkiksi Nipsu ei mitenkään voi olla Mörön vieressä, sillä Nipsu pelkää mörköä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:30"]
Mulla on näitä paljon. Ensinnäkin puhun takaperin, se on iso stressi, kaikki pitää kääntää. Ja ensisijaisesti kaikki rekisterikilvet täytyy kääntää. On hienoa, jos jossain kyltissä on parillinen määrä kirjaimia, silloin se on kunnossa. Jos pariton, pitää miettiä miten sen muuttaisi.
Ostan aina kaikkea kaksi. Siis päivittäistavaroita, ketsuppia, oivariinia, leipää ym. Minulla on kaksi lasta, kaksi koiraa, kaksi autoa, kaksi taloa, toinen aviomies kierroksessa, kaikkea pitää olla kaksi.
[/quote]
Eikö sulla pitäisi olla myös kaksi ex-aviomiestä?
Mietin usein tyhjyyteen tuijottaessani, että jos osaisin lähettää silmistäni lasersäteitä, minne säteet heijastuisivat heijastumislain mukaisesti. Olen tehnyt tätä 13 vuotiaasta alkaen :D t. Fysiikasta pitävä N19
Hikoilessani pyyhin käsin.kainaloita ja haistelen käsiä
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:02"]Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
[/quote]
Mulla sama :D en tosin juo kaljaa mutta sekin maistuu paremmalta lämpimänä kuin kylmänä. Siiderit yms juon aina lämpimänä :D kahvikaan ei saa olla kuumaa vaan lämmintä. :D Maito on tosin ainoa mikä ei mene muutoin kun kylmänä :)
Rakastan tupakan ja bensan hajua :) bensa tosin on varmaan aika monen muunkin mielestä hyvä haju
Minua ällöttää kaikkien muiden eläinten kakat paitsi hevosten :)
Voitko tarkastaa kokemuksesi tieteellisesti. Laita vaikka noppa tuolin taakse summassa ja käy irtoamiskokemuksen aikana katsomassa mikä lukema on päällä. Jos toteat jälkeenpäin että oikeasti irtosit niin sitten vaan yhteyttä mediaan .
Useat tutkijat ja teollisuus tulee olemaan sinusta kiinnostunut. Mm. sotateollisuus. Sinusta tulee rikas ja kuuluisa.
Niin tuo ylläoleva on vastine sille kehostaan irtautujalle.
tsemppiä vaan oot special.
Joidenkin autojen pakokaasu haisee hyvälle, voisin nuuhkia sitä vaikka monta tuntia.