Kokemuksia XLS Medical tuotteesta?
Mainoksethan lupaavat kaikenmoista, mutta uskon enemmän av-mammaa tässä asiassa, joten miten on löytyykö käyttäjiä ja kokemuksia?
Kommentit (89)
Mistä tiedätte toimiiko tuote jos muutatte samaan aikaan ruokavaliota. Jos itse maksaisin tuotteesta, en ainakaan muuttaisi mitään ruokavaliossa ja testaisin laihduttaako se oikeasti :D
Dandan kirjoitti:
Mistä tiedätte toimiiko tuote jos muutatte samaan aikaan ruokavaliota. Jos itse maksaisin tuotteesta, en ainakaan muuttaisi mitään ruokavaliossa ja testaisin laihduttaako se oikeasti :D
No varmaan se ei näy jos silti syöt koko ajan yli kulutuksesi. Äly hoi.
Nostan tämän ketjun, onko lisää kokemuksia? Tänään ostin jauhepussit, ja ajattelen että niillä on psykologinen merkitys, tuovat rytmiä ruokailuun ja pitävät laihdutuksen mielessä tehokkaammin..saa nähdä.
1,5 viikkoa käyttänyt: + 1,7kg. Käyttökokemuksia muilta tulin etsimään.
Jatkoitko syömistä vaikka paino noussut 😱
Garcinia Laihdutuslääke - https://nplink.net/439rtinl Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää
Aloitin varmaan viikko sitten xl s medical strengthin ja täytyy sanoa että olen aivan täynnä koko ajan joten syön kaksi kertaa päivässä enää koska en vaan kykene syömään enempää.
Eli joku juttu tässä on ihan selkeästi.
Vatsa ei mene sekaisin eikä uloste ole outoa. Lähinnä se lisääntyy vaikka syöminen vähenee. Kuidut?
Kiloja en tiedä koska ei ole vaakaa. Kyllä sen huomaa sitten muutenkin jos tulee vaikutusta. Aion jatkaa.
Tää voi olla hyvä LISÄ painonpudotukseen, samalla kun muuttaa elintapojaan terveellisemmiksi. Käytin tätä painonpudotukseni alussa. Se toi kylläisyyden tunnetta ja vähensi sekä annoskokoja että ylimääräisiä välipaloja, mikä puolestaan lisäsi motivaatiota, kun alkoi nähdä että varsinkin vatsa on litteämpi. Harrastin myös paljon liikuntaa ja muutin ruokavaliota.
Pudotin lopulta 40 kg painoa ja se tulos on pysynyt 6 vuotta. En voi sanoa, että paino putosi tämän tuotteen ansiosta, mutta oli siitä alussa jotain hyötyä.
Itsellä parisuhde kariutui vuoden vaihteessa tauolle. Painoni oli silloin 136kg.. parisuhteen takia rupesin jokatoinen päivä kippaan korin kaljaa ja syömään porkkanoita. nyt painan 105kg. Ja on tosi asia