Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XLS Medical tuotteesta?

Vierailija
12.09.2015 |

Mainoksethan lupaavat kaikenmoista, mutta uskon enemmän av-mammaa tässä asiassa, joten miten on löytyykö käyttäjiä ja kokemuksia?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty n 1,5 päivää maha aivan kuralla koko ajan. en suosittele.

Vierailija
62/89 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk - 3 purkkia - rahassa yli 200 euroa, aivan turhaan, en laihtunut kiloakaan, paska juttu,

ihan omasta puolesta puhun, että en kiellä enkä käske.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjjj23456 kirjoitti:

käytetty n 1,5 päivää maha aivan kuralla koko ajan. en suosittele.

Mutta sehän se idea onkin että tulee rasvaripuli ja näin ollen sitä rasvaa alkaa välttämään.

Vierailija
64/89 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe mulla on muutenkin huono vatsa nykyään, paska lentää 3-4x päivässä ripulina kipujen kera. Toi lääke olisi varmaan kamala. Ja tämä paskominen ei siltikään laihduta mua.

Vierailija
65/89 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin, kun lääkäriltä vatsarasvan poistoon vinkkiä pyysin. Hän mainitsi jonkun tuotteen, josta tuota ripulia...

Ehdotti tätä, ei pitäisi ripulia aiheuttaa. Kärsin ummetusvatsasta, ollut aina. En yhtään huonoa tykkäisi, mikäli vatsan toiminta tämän kuurin aikana muuttuisikin.

Mikäli ed kirjoittaja on nainen, sääliksi käy. Ainakin kielenkäyttö on ala-arvoista.

Vierailija
66/89 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat kirjoitti:

Tänään ostin, kun lääkäriltä vatsarasvan poistoon vinkkiä pyysin. Hän mainitsi jonkun tuotteen, josta tuota ripulia...

Ehdotti tätä, ei pitäisi ripulia aiheuttaa. Kärsin ummetusvatsasta, ollut aina. En yhtään huonoa tykkäisi, mikäli vatsan toiminta tämän kuurin aikana muuttuisikin.

Mikäli ed kirjoittaja on nainen, sääliksi käy. Ainakin kielenkäyttö on ala-arvoista.

Ite kans kärsiny ummetuksesta KAUAN eikä XL-S oo sitä mihinkään muuttanu, mutta painoo on kyllä lähteny. N.4kg 3vko

Vierailija
67/89 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin ostin minäkin tämän tuotteen.... Tässä totuus.... Paino nousi... Raha meni hukkaan.

Muistin juoda vettä, söin normaalisti, liikun mitä pystyin....Olen diabeetikko.

Vierailija
68/89 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen vielä. Lisäsin kovasti kasviksia ja marjoja. Hmmmm..?

Vierailija
69/89 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään. Syön sopivasti, bmi n. 32. 3vuotta pyöräillyt/kävellyt 4-15km 5x/viikko. Paino ei liiku mihinkään. Ravitsemusterapeutillakin käyty. Suositteli Nutrilettia. Käytin jonku aikaa. Aluks nesteet läx mutta sitten alkoi turpoaminen kun siinä on maitoa koka ei mulle passaa. Siitä yli vuosi aikaa. Nyt kokeilussa tämä.

Vierailija
70/89 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kuituja jotka estävät rasvan imeytymistä. Kannattaisko etsiä tietoa ihan omin avuin?

Vierailija
71/89 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 viikkoa takana.

En osaa sanoa onko tökötistä ollut apua, ehkä ainakin lumevaikutusta. Ei ole koko ajan nälkä kuten ennen.

Olen ehkä laihtanut vähän tai sitten vaan petrannut ruokavaliota. Mulla painonnousu alkaa kun ilma pimenee ja kylmenee.

Parin viikon päästä varmaan näkee vaikutuksen paremmin.

Vierailija
72/89 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/89 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kumoa niitä kaloreita millään tavalla.

Vierailija
74/89 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se kumoa niitä kaloreita millään tavalla.

Ei sen ole tarkoituskaan, vaan se kerää syödyn rasvan, joka sitten ulosteen mukana poistuu kehosta ns rasvaripulina. Oletetaan ettei kukaan tykkää rasvaripulista, niin tällöin alkaa välttämään sitä rasvan syöntiä joka sit taas on se tavoiteltu asia tässä tuotteessa ja toivottu laihtuminen saattaa olla mahdollista.

Vierailija
75/89 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska kirjoitti:

Toimii, - 8,5 kg tänään, aloitin 24.8.15. Olen syönyt ruokaa ja pitänyt namupäivää 1xviikossa. 2,5 kg vielä pitäisi saada pois!

3,5 vuodessa 8,5 kg. Ei helvetti :D säälittävää touhua.

Vierailija
76/89 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Murikka kirjoitti:

Laiska kirjoitti:

Toimii, - 8,5 kg tänään, aloitin 24.8.15. Olen syönyt ruokaa ja pitänyt namupäivää 1xviikossa. 2,5 kg vielä pitäisi saada pois!

3,5 vuodessa 8,5 kg. Ei helvetti :D säälittävää touhua.

Ei säälittävää, vaan pitkäjänteistä ja järkevää.

Nopeasti pudotetut kilot tulevat lähes aina nopeasti myös takaisin.

Hitaalla pudotuksella kroppa ehtii mukautumaan, eikä vaivaa se pussidieettaajien ainainen vihollinen, murhaava nälkä ja mättömieliteot.

Vierailija
77/89 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö tätä tuotetta myös normaalipainoisille vai voiko apteekkitäti kieltää myynniin?

Vierailija
78/89 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänkö tätä tuotetta myös normaalipainoisille vai voiko apteekkitäti kieltää myynniin?

Mikä on "apteekkitäti"?

Vierailija
79/89 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin terveellisellä ruokavaliolla söin terveellisesti ei hiilihydraatteja , eikä rasvaa. laihduin jonkin verrab, pari kiloa, sitten en enempää. Ajattelin ostaa tätä mainostettua XL?S Medical tuotetta. Menin apteekkin ja siellä neuvoivat miten pitää käyttää. Noudatin tosi tarkkaan kaikkia ohjeita, ja jatkoin terveellistä syömistä ja liikuntaa. mutta kuurin loputtua en ollut laihtunut yhtään enempää.

Annoin palautetta, ja tivasin miksi ei tuo tulosta ja mikä aine siinä on, joka laihduttaa.

Em saanut millään vastauksia, mutta viimein sanoivat, etteihän se pilleri itsestään laihduta. Sinun pitää olla sellaisella ruokavaliolla missä laihdut o,5Kg, siis puli kiloa viikossa. 

Hei, jos olen sellaisella dietiillä, siihen ei kuulu juurikaan hiilihydraattia tai rasvaa. En siis tarvitse tällaisa pillereitä, jos näin on.

Ihmettelen suuresti, että apteeki ei tätä kerro (yliopiston apteekki).  Eikä osanneet sanoa mikä tässä pillerissä "tukee" (hienosti sanottu) laihdutusta. Samoin ihmettelen, lukiessani Avainapteekin lehteä, jossa lääkäri suosittelee tällaisia keinoja laihduttamiseen.

En ole missään nähnyt tai kuullut, että nämä tuotteet olisi lääketieteellisesti tutkittu.

Herääkin epäilys, lääkärin suosituksesta, näillähän tehdään paljon voittoa. Olisko suosittelijoilla 

osuutta voitonjaossa.  Lumelääkekin voi joissakin tapauksessa tehota.

Vierailija
80/89 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myydään, siitähän rahat ropisee kirstuun mukavasti. Sanon vain, ettei kannata mennä halpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi