Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XLS Medical tuotteesta?

Vierailija
12.09.2015 |

Mainoksethan lupaavat kaikenmoista, mutta uskon enemmän av-mammaa tässä asiassa, joten miten on löytyykö käyttäjiä ja kokemuksia?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joks nyt löytyis??

Vierailija
2/89 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oli kummallista ettei kyseisen tuotteen mainoksessa mainittu miten tuote toimii, mikä on vaikuttava aine, yhdistettynä millaiseen dieettiin jne. Sanottiin vaan että Euroopan käytetyin, ota kolme kertaa päivässä niin voit laihtua jopa kolme kertaa enemmän tms. Vähän jäi semmonen "Justjust" olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/89 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pv jo takana ja hyvin ainakin puhdistaa kehoa 500g lähtenyt pelkkästään muutamassa päivässä odotukset tuotteesta ei ollu minkäänlaiset mutta toivottavasti kuukauden jälkeen olis jotain muutosta.

Vierailija
6/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuuko teho mahdollisesti "ripuliin" ;) eli paino tippuu kun ravinto ei imeydy ja paska lentää päivästä toiseen? 

Vierailija
7/89 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei siis ripulia kyseisestä aineesta. Suolisto toimii normaalisti mutta toki useammin pitää käydä vessassa kuin ennen.

Vierailija
8/89 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa toinen viikkko ja mitään vaikutusta. Mutta käytän sen kuukauden annoksen ja katson sitten. Keventänyt myös ruokavaliota. Olisi kova halu pudottaa painoa. Diabetes uhkaa. 9 kiloa pois. En ole ennen kokeillut mitään pillereitä, nyt ajattelin josko tästä sais kipinän, jos auttaisi alkuun. Olen tunne syöppö, olisi pakko saada syömiset kuriin.

Vierailija
9/89 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/89 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kätevä jos pystyy koko kuurin syömään itellä puolessa välissä kuuria muutama kilo tippu mutta enempää ei pystynyt tuotetta käyttämään koska järjettömät mahakivut koko ajan sen takia. Eli jos olet herkkä vatsainen niin älä koita.

Vierailija
11/89 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/89 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Herkkä vastainen.

Vierailija
13/89 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä tiputin -12kg kolmessa kuukaudessa. Toki ruokavalioon oli kanssa  tehtävä muutosta ja liikuin jonkun verran enemmän. Ei vatsakipuja ja hyvä olo koko kuurin ajan. Nyt aloitan uudestaan =)

Vierailija
14/89 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepeämmäksi kirjoitti:

Viime keväänä tiputin -12kg kolmessa kuukaudessa. Toki ruokavalioon oli kanssa  tehtävä muutosta ja liikuin jonkun verran enemmän. Ei vatsakipuja ja hyvä olo koko kuurin ajan. Nyt aloitan uudestaan =)

Ai, että taas pitää laihduttaa?  Ei näköjään saa pysyvää tulosta :D

Vierailija
15/89 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään dieetillä saa pysyvää tulosta ellet itse muuta niitä elintapojas! Toi voi olla hyvä apukeino siihen että laihdutuksen saa alkuun, mutta suurin merkitys on sillä, että liikutko, syötkö paremmin yms.

Vierailija
16/89 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, - 8,5 kg tänään, aloitin 24.8.15. Olen syönyt ruokaa ja pitänyt namupäivää 1xviikossa. 2,5 kg vielä pitäisi saada pois!

Vierailija
17/89 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paino tippuu kun ruokavalion vaihtaa,jos oiken ymmärisin niin tämän tuotteen pitäisi vähentää kaiken muunohella ruokahaluja!!!!!!Jokainen ymmärtää että ruokailutapojen muuttamisella saadaan paino tippumaan!!!!

Vierailija
18/89 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen käyttänyt ensimmäisen viikon tuotetta,,3 krt päivässä.Vaikka en aina syökkään "niin" rasvapitoista ruokaa,,tai otan kahvin kanssa pullan,,,niin viikkoon en ole ainakaan lihonut.Jotenkin kyllä vaaka on pyörähtänyt 2 kiloo alaspäin,,,mikä sekin on olllut aina vaikeaa...Olo on ihan ok ,,kevyt.Otan kyllä suklaapalav vielä muutaman kerran viikossa,,,enkä oikeestaan edes pahemmin harrasta liikuntaa.Mitä nyt töissä tulee käveltyä päivän mittaan.Liikunnan aloittelen n viikon päästä. XL  maistuu suussani makealle,,mutta ilman vettäkin helppo saada alas.se sulaa suuhun valmiiksi.Aion jatkaa käyttöä koko ison paketillisen kanssa ja katson sitten ....palailen vielä tännekin....

Vierailija
19/89 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ripulia,,,vaan siinähän sanotaan että tuote sitoo mahassa nämä rasvat,,joten paska on ihan normaalia,,,mutta olen huomannut että kaks kertaa päivässä ja enemmän...hyvä koostumus.

Vierailija
20/89 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa,,,kauanko söit....mulla vasta eka viikko menny,,ja ainoa eka tuote jota ole tosissani sen 3 krt päivässä pystynyt/muistanut/halunnot ottaa....kyllä näyttää pikkusen alaspäin jo,,,mutta alussa olen vasta.Söitkö se 90 kpl....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi