Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XLS Medical tuotteesta?

Vierailija
12.09.2015 |

Mainoksethan lupaavat kaikenmoista, mutta uskon enemmän av-mammaa tässä asiassa, joten miten on löytyykö käyttäjiä ja kokemuksia?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa?

Vierailija
22/89 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on huijausta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus alli laihdutuslääkkeestä avun. Siis olin jo ollut dieetillä jonkin aikaa ja allit aloitin sitten tehostamaan painonpudotusta. Kyllä paino lähti hieman vauhdikkaammin allin avulla.

En tiedä sitten onko tää xls myös entinen reseptilääke?

Kalliita nuo on enkä varmaan enää raaskisi ostaa. Mutta suosittelen ainakin sitä allia, varsinkin jos ihan tosissasi olet keventänyt ja muuttanut ruokailutottumuksia.

Itse söin myös jonkin verran rasvaa allikuurin aikana, joskus jopa runsasrasvaista ruokaa eikä ainakaan minulle tullut mitään rasvaripulia tai muutakaan ripulia.

Vierailija
24/89 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaripuli pillereitähän ne on ;)

Vierailija
25/89 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka kirjoitti:

Nyt olen käyttänyt ensimmäisen viikon tuotetta,,3 krt päivässä.Vaikka en aina syökkään "niin" rasvapitoista ruokaa,,tai otan kahvin kanssa pullan,,,niin viikkoon en ole ainakaan lihonut.Jotenkin kyllä vaaka on pyörähtänyt 2 kiloo alaspäin,,,mikä sekin on olllut aina vaikeaa...Olo on ihan ok ,,kevyt.Otan kyllä suklaapalav vielä muutaman kerran viikossa,,,enkä oikeestaan edes pahemmin harrasta liikuntaa.Mitä nyt töissä tulee käveltyä päivän mittaan.Liikunnan aloittelen n viikon päästä. XL  maistuu suussani makealle,,mutta ilman vettäkin helppo saada alas.se sulaa suuhun valmiiksi.Aion jatkaa käyttöä koko ison paketillisen kanssa ja katson sitten ....palailen vielä tännekin....

Mikä tilanne? Onko tuotteesta ollut hyötyä?

Vierailija
26/89 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnunnaa käyrää huonosti:-/

Vierailija
27/89 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynnistää menkat heti, kun otan valmistetta! Eli en suosittele, jos käyttää ehkäisypillereita!

Vierailija
28/89 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt pian 2 kk ja liikkunut paljon. Ruuasta en ole voinut paljon vähentää, koska syön aika vähän ja pääasiassa vihanneksia. En tiedä johtuuko sitten tästä, mutta paino ei ole tippunut kuin muutaman satagrammaa. Olen myös huomannut, että minulla ainakin lisää turvotusta. En ole saanut mitään hyötyä, mutta rahat ovat menneet taivaan tuuliin. Ei myöskään minulla ole aineenvaihdunta lisääntynyt, päinvastoin.

Vierailija
29/89 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut kenen mielestä tuo XLS Medical mainos on vaan huvittava? :'D

Ittee alkaa aina naurattaan kun siinä se ilosen näkönen, HOIKKA naisihminen kaataa suuhunsa sitä jauhoa ja kertoo miten just TÄMÄ laihdutusvalmiste on niin poikkeuksellinen kun sillä laihtuu kolme kertaa nopeammin kuin muilla vastaavilla valmisteilla eikä tarvii kun kaataa jauhot kurkkuun kolme kertaa päivässä! 

Tottakai sitä laihtuu kolme kertaa nopeammin jos heittää vaan jauhoo suuhun kolme kertaa päivässä, haloo! Millasille tomppeleille näitä juttuja oikein syötetään :D

Vierailija
30/89 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi käy todennäköisesti säästöliekillä, syöt liian vähän/saat liian vähän energiaa ruuastasi.

Vierailija
31/89 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL5, kauniin pedon tunnen.

Vierailija
32/89 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista tehoa , kuukauden kuuri +-0

Vierailija
33/89 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa todella tehokas laihdutuslääke.

Vaimo söi sitä kuukauden, ja se häipyi olemattomiin, tai ainakaan sitä ei ole näkynyt viikkoon.

Oikeinko joku uskoo, että tuollainen pulveri laihduttaa??

Onko oikeasti niin pösilöitä ihmisiä olemassa??

Vierailija
34/89 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahnäjauhot tekee saman kirjoitti:

Ainoa todella tehokas laihdutuslääke.

Vaimo söi sitä kuukauden, ja se häipyi olemattomiin, tai ainakaan sitä ei ole näkynyt viikkoon.

Oikeinko joku uskoo, että tuollainen pulveri laihduttaa??

Onko oikeasti niin pösilöitä ihmisiä olemassa??

Kuule, kyllä niitä ostajia noille pulvereille sun muille laihdutusjutuille riittää. Jotkut ihan oikeesti uskoo ihmeisiin :D

Myyjää vaan naurattaa helppo raha.

Vierailija
35/89 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 2 v sitten proactol plus -valmistetta, jossa oli sama vaikuttava aine (joku kaktuskasvin osa) ja se kyllä toimi!

Mielestäni en silloin muuttanut syömisiä tai lisännyt liikuntaa. Tosin ehkä pillereiden napsiminen aterian yhteydessä pakottaa salakavalasti kiinnittämään huomiota myös ruokaan.

Huomenna ostan xl-s medicalin jauhepusseja - toivottavasti toimii yhtä hyvin.

Vierailija
36/89 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
37/89 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajat suoli24:lle siitä! Tää palsta on riittävän täynnä trolleja ilman jargoniannekin.

Vierailija
38/89 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan tänne enään mitään kommentoida... ostin tänään paketin ja aattelin nyt kokeilla josko pelais. Tosi moni käyttäjistä täällä tuntuu olevan max 10kg ylipainosia. Apteekin täti sano mulle, että ylipainoa tarvitsee olla selkeästi. Itellä olis normaaliin painoon päälle semmonen 50kg eli pudotettavaa reippaasti . Jos joku joka on pitkään käyttäny isolla ylipainolla, vielä on linjoilla, ni kertokaa toki oliko apua? Tuliko oireita? Ylipäätää. Ite otan tän tueks liikunnan ja ruokavalion rintaan. Ja semmoset ei toimi kommentit ilman mitään perusteita voi jättää laittamatta. Kiitos :)

Vierailija
39/89 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sen maanantaina ja aloitin illalla - ja tänään (torstaina) on eka kerta maha vähän pipinä ... MUTTA syön myös jo toista viikkoa tulehduskipulääkettä ym. kahteen selkävaivaani.

Ymmärsin, että tämä tuote otetaan ruoan jälkeen (ostin muuten sitä jauhetta suoraan suuhun systeemillä) ja se jotenkin sitoo turhat rasvat siitä ruoasta ja aiheuttaa kylläisyyttä eikä ole niin noita mielitekoja ... ja ei ole kyllä kauheasti ollutkaan ... olen yleensä aika hiirinä käymässä kaapilla tai laatikolla hakemassa JOTAIN suuhunpantavaa. Minulla on ylipainoa parikymmentä kiloa ja on ollut hoidettuna kilpirauhasen liikatoimintaa ja vähän varovainen siksi että mitä tämä aiheuttaa... 

Tässäkin pitää muistaa juoda riittävästi vettä...! ettei suolet tukkeudu :D mutta minulla on ainakin olo, että tämä toimii... odotukset ovat kovat, vielä kun pääsen liikkumaan ja venyttelemään (selkä) niin avot... ja jätän ainakin enemmät keksit, pullat ja karkit rauhaan. Mielenkiinnolla lopputulosta odotellen.

Vierailija
40/89 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme