Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XLS Medical tuotteesta?

Vierailija
12.09.2015 |

Mainoksethan lupaavat kaikenmoista, mutta uskon enemmän av-mammaa tässä asiassa, joten miten on löytyykö käyttäjiä ja kokemuksia?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää miten niillä ihmisillä joilla ollut reilusti pudotettavaa on kyseinen valmiste toiminut? Aloitin vaihteeksi "uuden elämän" ja mietin, että ottaisinko tälläisen avuksi... Mutta en halua tuhlata rahoja tyhjään muutaman kilon takia... Kuitenkin tiedän että liikunnalla ja ruokavaliolla saan aikaiseksi paljon kunhan vain pysyn itse lujana ja se on se homman vaikein juttu 😒

Vierailija
42/89 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oatin tänäön tuon xl -s:n. Apteekin täti hivenen naureskeli kyllä, mutta mitä siitä.

Yritän laihduttaa puolessa vuodessa 5 kg eli ei pitäisi olla mahdontonta. Lisään kasviksia ja kevennän ruokaa ja liikun. Ihan mahdollista, että paino tippuu vain sen takia jos ylipäätään tippuu, eli en odota pillerin saavan sellaista aikaan. Ajattelin ottaa tuon pillerin sellaiseksi kokeiluksi mukaan, ikäänkuin henkiseksi psyykkaukseksi, että nyt on tosi kyseessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn apua..5 pv ja paino nousi vaan..wc ok, mutta jonnekinhan nuo sidotut aineet jaa..raha meni hukkaan ja pettyny :(

Vierailija
44/89 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini osti itseleen kyseisen tuotteen mutta pillereiden muodossa. Tabletit siis otetaan 30min ennen ruokailua ja maksimissaan 4 taplettia päivä.

Ainoa vaan että aidilläni kilpirauhasen liikatoiminta joten ei uskalla aloittaa kyseistä tuotetta ilman lääkärin suostumusta.

Minä siis suostuin koe kaniiniksi ja otin paketin ( tämä siis 3kk satsi) äidiltäni kokeiluun

Olen aloittanut salilla käynnit 3viikkoa sitten joten liikuntaa olen jo lisännyt ja pyrkinyt syömään oikein ja annoskokoa pienentänyt.

Itselläni n. 20kg ylipainoa katsotaan toimiiko ko. Tuote veden juontiakin olen opetellut ja suklaata ja sipsejä jotka ollut paheeni on viimeisen 1kk aikana sortunut syömään 1kk ( viimeviikolla) pelkällä salillä käymisellä olen saanut jo n.4kg pois painosta.

Vierailija
45/89 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suklaata ja sipsejä sortunu 1kk sisään syömään 1 kerran :)

Vierailija
46/89 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut lääkettä, mutta vähän kiinnostaisi. Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkkeen tuoteselosteesta luin, että jos syö kilpirauhaslääkkeitä, niin tuoota xls medicalii saa ottaa vasta vähintään puolen tunnin päästä kilpirauhaslääkkeen otosta.

Vierailija
47/89 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Tuo estää ravintoa pilkkoutumasta ja imeytymästä, mikä järki? Eikö kannata olla syömättä sitä ruokaa, jonka ei halua imeytyvän kehoonsa? Tässä on seuraksia siitä, että suolessa kulkee prosessoitumatonta ravintoa:

Tästä seuraa ravintoaineiden, vitamiinien, hivenaineiden ja mineraalien puutoksia, jotka taas puolestaan heikentävät elimistön kykyä tuottaa uusia entsyymejä. Näin syntyy noidankehä, joka saa aikaan uusia ongelmia.

Huonosti sulanut ruoka aiheuttaa monenlaisia häiriöitä, närästystä sekä refluksivaivaa, suolisto- ja vatsaoireita, allergiaa, ruokaintoleransseja ja niveltulehduksia.

Huonon ruoansulatuksen seurauksena paksusuolen bakteerifloora häiriintyy, koska paksusuoleen pääsee sulamatonta ruokamassaa, joka alkaa käydä ja tuottaa haitallisia suolistomyrkkyjä ja hiivoja, jotka pahentavat tilannetta entisestään. Vatsaa turvottaa, tulee ilmavaivoja, ripulia tai ummetusta, päänsärkyä ja muita oireita, pahimmassa tapauksessa koko immuunijärjestelmä pettää.

Syökää mielummin vaikka entsyymejä, jotka auttavat ravintoa pilkkoutumaan ja imeytymään, mistä syystä kehonne saa hyödykseen sinne laitetut ravinteet ja mieliteot poistuvat. Liikasyönti johtuu siitä, että elimistö huutaa ravinteita eikä siitä, että se saisi niitä liikaa. 

Vierailija
48/89 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia? Itse ajattelin aloittaa tuon tuotteen ensi kuussa.

Vierailija
49/89 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan huomenna xl-s medical max strength 1 kuukauden kuurin. Olen jo aiemmin keventänyt ruokavaliota ja saanut 2kg nesteitä pois. Lähtöpaino tasan 100kg, pituus 170. Tulen kertomaan sitten, miten meni.

Vierailija
50/89 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa toistuu sana "kolme".

Aivopesua.

Vierailija
51/89 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans muutaman päivän syöny ja kilo jo lähteny. Katoaa ku kuuri loppuu. Vessas saa vaa rampata useammin. Eli virtsaa tulee enemmän.toki tuote itessää kehottaa juomaa enemmän vettä...

Vierailija
52/89 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseistä ainetta kylläkään kokeillut, mutta kiinnitin huomioni tuohon sinun virtsaerityksen lisääntymiseen. Aineenvaihdunnan kiihtyessä tai tuotteen siltäessä diureetteja eli nestettä poistavaa ainetta virtsaneritys lisääntyy.

Toimivien laihdutuskuurien aikana pissan määrä lisääntyy. Ilmaanko te luulette niiden kilojen katoavan?

Itsellänikin muutama kilo ylipainoa, mutta pitäis vaan syödä terveellisimmin. Liikuntaa ei oikein kykene enää entisestään lisäämään.

Vierailija
53/89 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En havainnut mitään ja käytin kaksi pakettia ( tbl) viime vuoden keväänä. Syön muuten niukasti mutta ylipainoa n 10kg. Tuote on humpuukia.

Vierailija
54/89 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on 40kg aattelin kokeilla tätä.

Vierailija
55/89 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 2 kg/kk     !"#¤%&/()=?

Vierailija
56/89 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla. Ei mitään vaikutusta ja toimin ohjeiden mukaan. Yleensä tuote jolla luvataan paljon ei toimi.

Vierailija
57/89 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon käytön jälkeen farkut solahti jalkaan, ennen sai vähän tapella napin kanssa.

Ylipainoa on, varaa pudottaa. 25kg.

Mun aineenvaihdunta ja suolentoiminta on jo niin sekaisin, että kokeillaan nyt tämmöinen kuuri tähän väliin, ei se voi pahemmaksi mennä.

Itse koen, että näläntunne on kadonnut. Yritän silti huolehtia ruokarytmistä, tai opetella sen uudelleen. Huonossa työpaikassa elin monta vuotta niin, että päivät meni silkalla kahvilla tai jos joku oli leiponut jotain niin selitin itselleni sen kelpaavan lounaaksi.

Uloste on vähän öljyisen oloista, mutta ei mitään rasvaripulia.

Vireystila on noussut, unentarve vähentynyt. En tiedä suosittelenko vai enkö, mutta mulla tuntuu toimivan johonkin suuntaan. Ehkä jopa iho näyttää paremmalta, lapsi väitti minun näyttävän nuorelta.

Vierailija
58/89 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikympinen kakkos tyypin diabetestä sairastava nainen, kokemukseni XLs medicalista ovat yllättäviä.

Meidän perheellä Huht- Toukokuu ovat täynnä kaikenlaisia juhlia ja silloin ihan pakostakin tulee itsekin syötyä vapaammin. Olen skepttinen ihan kaikkeen laidutus hömppään, ainoa mikä minun kohdallani on koskaan toiminut on Nutrilett pirtelö kuuri, mutta nyt täytyy sanoa että olen ihan yllättynyt. En ole vielä koko kuukautta käyttänyt tuotetta ja syöty on, ihan hirvittää vällillä mitä kaikkea sitä on syönyt... normaalissa tilanteessa taatusti olisi tullut ainakin muutama lisä kilo. Painoa minulta on lähtenyt, ei paljoa mutta ottaen huomioon syömiseni niin 1.5 kg. on kyllä hyvä tulos kolmessa viikossa. En ole ylipainoinen mutta olen oman ihannepainon ylärajoilla kyllä, eli laihtua haluaisin noin 5 kg. 

Kiroitan koska olen niin yllättynyt, kaiken järjen mukaan minun olisi pitänyt lihoa näillä herkuilla, ja voin sanoa että minuun eivät laihdutus hömpät uppoa. Sen vielä lisäisin että liikuntaa harrastan ihan päivittäin, kävelen lähes joka päivä ainakin 4 km. mutta sitäkin olen harrastanut aina niin sekään ei selitä tulosta.

Jos olisin syönyt kevyesti ja terveellisemmin niin uskon että olisn laihtunut enemmän.

Vierailija
59/89 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannyt kirjoitti:

Olen viisikympinen kakkos tyypin diabetestä sairastava nainen, kokemukseni XLs medicalista ovat yllättäviä.

Meidän perheellä Huht- Toukokuu ovat täynnä kaikenlaisia juhlia ja silloin ihan pakostakin tulee itsekin syötyä vapaammin. Olen skepttinen ihan kaikkeen laidutus hömppään, ainoa mikä minun kohdallani on koskaan toiminut on Nutrilett pirtelö kuuri, mutta nyt täytyy sanoa että olen ihan yllättynyt. En ole vielä koko kuukautta käyttänyt tuotetta ja syöty on, ihan hirvittää vällillä mitä kaikkea sitä on syönyt... normaalissa tilanteessa taatusti olisi tullut ainakin muutama lisä kilo. Painoa minulta on lähtenyt, ei paljoa mutta ottaen huomioon syömiseni niin 1.5 kg. on kyllä hyvä tulos kolmessa viikossa. En ole ylipainoinen mutta olen oman ihannepainon ylärajoilla kyllä, eli laihtua haluaisin noin 5 kg. 

Kiroitan koska olen niin yllättynyt, kaiken järjen mukaan minun olisi pitänyt lihoa näillä herkuilla, ja voin sanoa että minuun eivät laihdutus hömpät uppoa. Sen vielä lisäisin että liikuntaa harrastan ihan päivittäin, kävelen lähes joka päivä ainakin 4 km. mutta sitäkin olen harrastanut aina niin sekään ei selitä tulosta.

Jos olisin syönyt kevyesti ja terveellisemmin niin uskon että olisn laihtunut enemmän.

Kylläpäs olet välinpitämätön sairautesi hoidosta.

Vierailija
60/89 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän aikana 2.5kk lähtenyt 32kg ilman mitään pillereitä se on ruokavalio kuntoon (eikä lipsumisiä) ja lenkille kaikki pystyy siihen!...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän