Voisin kurkkia tulevaasi
Muutamalle vain.. se hiusten väri ja ikä ois hyvä tietää. Tosin mitä enemmän itestäs kirjoittelet tai siis viestiä noin muutenkin sen helpommin saan mielikuvia :) Oon siis se joka testaili omia kykyjään tänään ja eilen siinä toisessa ketjussa. Palautteet sitten vielä tahtoisin.
Kommentit (86)
Olen 33v ja tummat hiukset, nyt yritetään vauvaa, näetkö vielä nyyttiä meille ja jos niin kumpikohan olisi? Kiitos!
Olis niiiiiiin kiva, jos vastaisit vielä mullekin :)
Olen kohtapuoliin 29-vuotias akateeminen tummatukka ja kotona kahden vilkkaan alle kolmivuotiaan kanssa. Vakituista työpaikkaa mulla ei oo koskaan ollut, eikä työkokemusta muutenkaan ole juuri ehtinyt karttua. Työn löytyminen painaa mieltä välillä, välillä taas jaksan uskoa, että asioilla on tapana järjestyä... sekin vähän mietityttää, että minnepäin mahtaa meidän perheen muuttokuorma seuraavaksi lähteä.
Kiitos, jos viitsit!
OLEN 29V. PUNERTAVAHIUKSINEN TYÖTÖN PERHEPÄIVÄHOITAJA JOLLA ON KOLME LASTA JA MIES. KERRO MULLE TULEEKO MEILLE VIELÄ LAPSIA JA SAADAANKO OMA ASUNTO JA MILLAINEN JA MILLOIN ENTÄ MITÄ MUUTOKSIA RAHAPUOLI TUO TULLESSAAN? OLISI KIVA TIETÄÄ. KAIKKI MUUTKIN JUTUT VOIT KERTOA MITÄ VAIN NÄET NIIN KERRO IHMEESSÄ. ODOTAN VASTAUSTASI.
Sinulle..lasta kaipaat, mutta mukana on pelkoakin, luonnollisesti. Ihan tämän vuoden aikana saa raskaus alkunsa josta teille vauva syntyy. Hänestä kasvaa vahva ja iloinen lapsi :)
Liittonne näen kestävän, ei mitään suurempia ongelmia ole teille tulossa. Tasaista, mukavaa arkea.
Vierailija:
31v (tänä vuonna 32v) opiskelija, hiukset ruskeat, värjätty punaisiksi. Lasta yritetty keväästä 2002 asti, ongelmia ollut tähän asti matkassa mukana...
Onko sulle sattunut lähiaikoina jotain.. joka aiheuttaa sulle ahdistusta? Semmoisen tunteen saan vahvana.. mieheen liittyy. Vaalean miehen nään, liittyy jollakin tavalla elämääsi aiheuttaen voimakkaita tunteita. Anteeks nyt tämmönen vastaus mutta tuo tunne joka tuli kun luin viestisi, tuntuu niin vahvana enkä näe oikein muuta. Ehkä saatan olla taitojeni kannalta ruosteessakin, voi olla ettei tämä sovi sinun elämääsi ollenkaan.
Vierailija:
Olen 29 v, hiukset nyt tumman ruskeat, oma väri tumman vaalea, kaksi lasta, olen ollut kohta 4 vuotta naimisissa miehen kanssa jonka kanssa olen ollut yhdessä jo 15 vuotiaasta.
Olemme muuttamassa paikkakuntaa, suuntaa en vielä tiedä, näetkö tästä jotain. Miten minun tulevaisuuden työllisyysnäkymät... ja perhe...?
Koska teen nyt pikaisesti tämän, niin vastaan vain heille joilla on kysymys. Mulla ei oo kauheesti aikaa nyt tähän, niin siksi vastailen näin. Jos alkaisin vastaamaan teille, joille ei kysymystä ole, tulis vastauksista turhan laajoja ja aikaa menis paljon, joten moni jäis sitten ilman vastausta..
ap
Kyllä teille suloinen lapsi syntyy, sukupuolta en näe. Ei ole mitään hätää, hän on perheessänne kauan :)
Vierailija:
blondi 27v kotiäiti, lapsi tammikuussa -05 ja toinen kesällä tulossa. Ultrassa jotain epäselvää kuitenkin, miten käy? Jos hyvin niin kumman saamme? Miten veljeni vaimo suhtautuu tähän kaikkeen oikeasti?
Suhteeseenne on tullut arki rankalla tavalla. Molemmat tuntuvat miettivän eroa..Teillä on miehesi kanssa mahdollisuus korjata suhteenne ja jatkaa uudenlaisella rakkaudella eteenpäin, jos annatte toisillenne mahdollisuuden. Rakkautta kuitenkin molemmilla on vielä jäljellä, vaikkakin siellä piilossa.
Tuo sinua nuorempi mies (vaalea?) ei tuntuisi sinun elämääsi pitemmäksi aikaa jäävän, oli sinun ratkaisusi sitten mikä hyvänsä.
Vierailija:
Mieheni kanssa 12 vuotta yhdessä. Miltä näyttää suhteemme? Eroammeko vai jatkammeko yhdessä? Miten pitkään mulla töitä jatkuu? Entä tämä minusta vuotta nuorempi mies? Onko hän menneisyyttä vai tulevaisuutta?
Tumma, pitkä (tosi pitkä ;)) ja hoikka mies on rinnallasi. Rauhallinen luonne..välillänne kestävää rakkautta, ei mitään hirveän intohimoista, sokeaa rakkautta, vaan enemmänkin tasaista ja vahvaa, luottamuksellista rakkautta. " järkevää" rakkautta ;) Kaksi lasta, toinen on ainakin poika..esikoinen? Tuo mies on rinnallasi kauan, olette toisillenne " ne oikeat" :)
Vierailija:
joka haluaisi tietää tulevaisuudestaan.Olen 30-vuotias nainen, Helsingistä. Minulla maantien värinen tukka, joka useasti kiinni. Töissä akituisesti ja lisäksi projektiluontoisia töitä. Perheeseen liittyvät asiat kiinnostaisivat...
Varma palaute sinulle, jos ennätät vielä ennustaa minulle : )
En näe sinulle enempää lapsia. Selvittäkää asiat miehesi kanssa, älä patoa kaikkea itseesi. Opettele luottamaan itseesi, ja huomaamaan milloin vaistosi ovat oikeassa, milloin pelon ääni sumentaa järjen äänen.
Voimia sulle..
Vierailija:
lukumme täynnä?Johtuiko mieheni halu taannoin minusta vai jostain muusta?Tiesikö mieheni viestien lähettäjän?Onko miehelläni ollut jotain vipinää työpaikalla jonkun naisen kanssa?Rakastaako hän minua?Kuinka näet minun ja mieheni työtilanteen tulevaisuudessa?
ai niin, sinä joka olit vastannut että leikit elämälläs jne, mulleko tarkoitit? voisitko selventää vähän pointtias?? ap
Vierailija:
En näe sinulle enempää lapsia. Selvittäkää asiat miehesi kanssa, älä patoa kaikkea itseesi. Opettele luottamaan itseesi, ja huomaamaan milloin vaistosi ovat oikeassa, milloin pelon ääni sumentaa järjen äänen.
Voimia sulle..Vierailija:
lukumme täynnä?Johtuiko mieheni halu taannoin minusta vai jostain muusta?Tiesikö mieheni viestien lähettäjän?Onko miehelläni ollut jotain vipinää työpaikalla jonkun naisen kanssa?Rakastaako hän minua?Kuinka näet minun ja mieheni työtilanteen tulevaisuudessa?
ETTÄ VASTASIT.TUO ASIOIDEN PATOAMINEN ITSEENSÄ EI OIKEIN PIDÄ MINUN KOHDALLANI PAIKKAANSA.MIEHENI KOHDALLA KYLLÄ.HÄN EI HALUA PUHUA ASIASTA,JOKA PAINAA MINUA JUURI SEN TAKIA,ETTÄ SIITÄ EI OLE KOSKAAN PUHUTTU,VAIKKA MINÄ HALUAISIN,MUTTA MIES SANOO,ETTÄ EI TUU KOSKAAN PUHUMAAN SIITÄ(PITEMPÄÄN KESTÄNYT VIERAISSA KÄYNTI VUOSIA SITTEN.EI ANTEEKSIPYYNTÖÄ TAI MITÄÄN.)MINÄ KAIPAAN SUUKOTTELUA,HELLIMISTÄ,HALIMISTA JA OSOITUSTA SIITÄ,ETTÄ TOINEN RAKASTAA.iTSE KERRON MIEHELLENI,JOS EN JOKA PÄIVÄ,NIIN USEAMMAN KERRAN VIIKOSSA,ETTÄ RAKASTAN HÄNTÄ JA JA SUUKOTTELEN JA HALAAN.MIES EI TUNTEITA NIIN MUA KOHTAAN OSOITA.SAATIKKA SANOIS RAKASTAVANSA.SIKSI JOSKUS TUNTUUKIN,ETTÄ RAKASTAAKO HÄN MUA LAINKAAN.
Naimisissa ja saman miehen kanssa ollut jo 16 v. Kaksi poikaa 3,5 v. ja 5 v.
Kiinnostusta on vielä opiskella, kunhan nyt pääsisi tähän uuteen työhön ensin kunnolla kiinni.
Ainahan se tulevaisuus mietityttää. Kiva jos " näet" jotain :)
vaaleanruskeat hiukset ja ikää 24. Opiskelija, äiti. Miltä näyttää tulevaisuus?
Valmistut noin vuoden kuluttua? Lähes heti saat työpaikan, tuo on pysyvä ja vakituinen, hyvä paikka. Ei tule muuttoa sen takia. Melko piana työpaikan vastaanottamisesta tulet raskaaksi. Suhteesi kestää miehesi kanssa :)
tummanruskeat hiukset ,35v, 1 lapsi
Sinulle on matka tiedossa jonnekkin kauas, ihan tässä piankin. Joko olet itse siitä tietoinen? :) Sinulla on tulevassa seesteistä ja onnellista elämää. Lisää lapsia en sinulle näe, ja miehesi kanssa liittonne kestää, jopa syvenee.
Itseasiassa valmistun ensi keväänä eli noin vuoden kuluttua! Hui!Toivottavasti muutkin ennustukset toteutuu, kuulosti nimittäin hyvälle!:) Kiitos ennustuksesta!
vaaleet hiukset, 30vuotta 3 lasta poikia kaikki,kummanko saan tällä kertaa raskautta 14 viikkoa.
nyt värjätty alaosa tumman ruskeaksi. Kaksi lasta, 2v11kk ja 8kk. Miehen kanssa seurusteltu kohta 10v.