Voisin kurkkia tulevaasi
Muutamalle vain.. se hiusten väri ja ikä ois hyvä tietää. Tosin mitä enemmän itestäs kirjoittelet tai siis viestiä noin muutenkin sen helpommin saan mielikuvia :) Oon siis se joka testaili omia kykyjään tänään ja eilen siinä toisessa ketjussa. Palautteet sitten vielä tahtoisin.
Kommentit (86)
Jokaisessa päivässä on jotain positiivista, ne pitää vaan löytää ;) Sullakin on ihana ja rakastava ystävä, hänestä ole kiitollinen ja tukeudu vaikeina aikoina häneen. Kyllä tulevassasi on paljon kaunista ja onnellista odotettavissa..kunhan nuo tulevat karikot selvität niin onnenpäiviä on edessä.. sinut näen morsiusasussa, luulen sen merkitsevän sinulle hääkellojen soittoa :)
joiden iät 1v ja 3v. Kiitos jos vastaat tähän!
Sinulla on oikein onnellinen perhe ja rakastava mies.. uskollinen ja luotettava.. omistautuu perheelleen ja on ylpeä teistä :) oletpas onnentyttö :) Seesteistä perhe-elämää..
Sinä jäät lapsesi kanssa kotihoidontuelle vielä joksikin aikaa.. sitten menet töihin, ei vakituinen tuo paikka ja pian yllätysvauva ilmoittaakin tulostaan ;) Näitten lasten jälkeen, jokin kurssi tai lyhyt opiskelujakso jossain ja siitä poikii sinulle vakituinen työ.. vähän kauempaa kuin missä olet tässä ennen raskaaksi tuloa.
Vierailija:
olen äitiyslomalla oleva 23 v, yksi lapsi, pitkät kiharat hiukset oikeasti vaaleat mutta nyt punaiset. Työttömyys häämöttää ä-loman jälkeen :(.
Mieheni kanssa 12 vuotta yhdessä. Miltä näyttää suhteemme? Eroammeko vai jatkammeko yhdessä? Miten pitkään mulla töitä jatkuu? Entä tämä minusta vuotta nuorempi mies? Onko hän menneisyyttä vai tulevaisuutta?
joka haluaisi tietää tulevaisuudestaan.
Olen 30-vuotias nainen, Helsingistä. Minulla maantien värinen tukka, joka useasti kiinni. Töissä akituisesti ja lisäksi projektiluontoisia töitä. Perheeseen liittyvät asiat kiinnostaisivat...
Varma palaute sinulle, jos ennätät vielä ennustaa minulle : )
joka haluaisi tietää tulevaisuudestaan.
Olen 30-vuotias nainen, Helsingistä. Minulla maantien värinen tukka, joka useasti kiinni. Töissä vakituisesti ja lisäksi projektiluontoisia töitä. Perheeseen liittyvät asiat kiinnostaisivat...
Varma palaute sinulle, jos ennätät vielä ennustaa minulle : )
lukumme täynnä?Johtuiko mieheni halu taannoin minusta vai jostain muusta?Tiesikö mieheni viestien lähettäjän?Onko miehelläni ollut jotain vipinää työpaikalla jonkun naisen kanssa?Rakastaako hän minua?Kuinka näet minun ja mieheni työtilanteen tulevaisuudessa?
Lähinnä tuo oman yrityksen kohtalo tässä vaiheesssa kiinnostaa.
Punaruskeat hiukset.. Kolme lasta. Ikä 28. Avoliitossa. Uusperhe.
Asumme pienellä paikkakunnalla, taloudellinen tilanne on äärimmäisen tiukka. Parisuhdeongelmia.
Tuleeko taloudelliseen tilanteeseemme helpotusta?
Saammeko vielä lisää lapsia?
Kestääkö meidän parisuhde?
Hiukset tumma pohja ja punaisia raitoja(värjätty)silmät siniset.Kaksi lasta.Eronnut reilu vuosi sitten.Töissä.Kiitos!
Olen 30v, Helsinkiläinen ruskeatukkainen ja vihreäsilmäinen. Kotona tällä hetkellä 2-vuotiaan tyttären kanssa.
Haluaisin tietää, selviänkö työhön paluusta syksyllä, ja miten on terveyteni laita- minulla on isohko ongelma, mahtaako tilanne selkiytyä? Saanko joskus toisen lapsen?
Olen 30-vuotias helsinkiläinen, blondit hiukset, siniset silmät ja olen vaikean tilanteen edessä.
Mennäkkö nyt töihin vai jatkaako hoitovapaalla? Pärjäisikö lapsi hoidossa?
Milloin muutamme uuteen kotiin, mihin?
Milloin meille tulee toinen lapsi?
Jatkuuko ihanan onnellinen perhe-elämämme myös tulevaisuudessa?
Tuhannesti kiitoksia jos viitsit vastata!!
Olen 25 vuotta ja opiskelen. Kotona on kaksi poikaa ja avomies.
Hiuksien väri minulla on vaaleanruskea, tällä hetkellä värjätty punertavaksi, ja silmät ruskeat.
Jos vain kerkeät vielä ennustelemaan haluaisin kuulla mieluusti parisuhteen, perheen(tuleeko lisää lapsia) ja talouden tilasta tulevaisuudessa.
..käy 30-vuotiaalle, ruskeatukkaiselle ja vihreäsilmäiselle 2-vuotiaan lapsen kotiäidille?
Selviänkö kunnialla töihin paluusta syksyllä?
Miten lienee terveydellisten asioiden kanssa- pääsenkö eroon ongelmastani? Saanko koskaan toista lasta?
Olin kirjoittaja nro 126 tuolla edellisessä ketjussa, mutta en saanutkaan vastaustasi......
jos vielä ehdit, tässä olisi vielä tietoni uudelleen
Mulla maantiehiekanväriset hiukset, nyt värjättynä tummemman ruskeat, yksi lapsi, asun satakunnassa. Mitä näet minulle?
Kiitos!
Olen 26 v. hiukset alunperin maantienruskeat, nyt värjätty tummanruskeiksi ja vaaleita raitoja. 2 lasta ennestään, tuleeko lisää? Entä nykyinen parisuhde? Kiitos todella paljon jos viitsit vastata!!!
vielä kirjoittajan 85 (ja 126) viestiin. Ikää on siis 34v.
Kunpa ehtisit vastaamaan edes jotain pientä..... mistä vain....
-kiitos-
toivottavasti vuoden sisään tärppää!
Jos lapsiasiaa kysyt, niin minusta vaikuttaa siltä että lapsilukunne on nyt täynnä. Miehesi on aika leppoisa ja rauhallinen luonne, ehkä vähän hiljainenkin..hänen kanssaan suhteenne jatkuu, eipä siinä tunnu mitään suurempia ristiriitoja olevan nytkään :)