Voisin kurkkia tulevaasi
Muutamalle vain.. se hiusten väri ja ikä ois hyvä tietää. Tosin mitä enemmän itestäs kirjoittelet tai siis viestiä noin muutenkin sen helpommin saan mielikuvia :) Oon siis se joka testaili omia kykyjään tänään ja eilen siinä toisessa ketjussa. Palautteet sitten vielä tahtoisin.
Kommentit (86)
Vierailija:
tummanruskeat hiukset ,35v, 1 lapsi
Sinulle, syntyy toinenkin lapsi vielä. Noin vuoden kuluessa tulet raskaaksi, esikoisesi suunnilleen kolmen vanha kun tyttönen syntyy. Tumma mies näyttäytyy rinnallasi pysyvänä elämänkumppanina. Minusta hän on tämä jonka kanssa nytkin olet. Sellainen melko pitkä mies.
Olen 26-vuotta, vaaleat hiukset, kotiäiti, raskaana, mies arabi. Mitä näkyy?
Vierailija:
vaaleet hiukset, 30vuotta 3 lasta poikia kaikki,kummanko saan tällä kertaa raskautta 14 viikkoa.
Miten selviän tästä tilanteesta? Käykö huonosti...?
ikä 22 , hiukset ovat vaaleanruskeat, naimisissa tällä hetkellä olen ollut 8 kuukautta.
esikoinen nyt 10v, mutta uusi mies on tumma,puolivuotta yhdeessä aikaa takana...ja uskon loppuelämäni olevan hänen kanssaan. pitkähkökin on..... kiitos kivasta piristyksestä,lapsi ei mahdoton ajatus ; ))
Voitko vielä ennustaa, miltä näyttää tämä kevät ja seuraava kesä, vaikka esim. rahatilanne?
kurkkaatko: olen 37, minulla on mies, mutta ei lapsia, olen tilapäisesti töissä ulkomailla ja mieheni on kotimaassa. kutrini ovat ruskeat ja toivomme pientä nyyttiä. toteutus hieman ontuu välimatkasta johtuen
;-)
Valitettavasti en jatkokysymyksiin osaa vastailla.. nään ne asiat sillä ensimmäisellä kerralla, toista kertaa mun on vaikeempi kysyjän energioihin palailla :) Mutta, oikein ihanaa ja rentouttavaa matkaa sulle ;)
Vierailija:
Näetkö jotain työhön liittyvää?-3-
Siis 33v, maantienväriset hiukset. Yksi elävä lapsi. Naimisissa 8v. Saanko töitä? Vai saanko vauvan?
olen äitiyslomalla oleva 23 v, yksi lapsi, pitkät kiharat hiukset oikeasti vaaleat mutta nyt punaiset. Työttömyys häämöttää ä-loman jälkeen :(.
miehesi näkyy kovasti rakastavana ja hellältä isältä lapsilleen. Teillä pitkä taival yhdessä edessä.
Vierailija:
Olen 26-vuotta, vaaleat hiukset, kotiäiti, raskaana, mies arabi. Mitä näkyy?
hiukset värjätty punaiseksi, oikeasti maantien harmaat
Mitä näet minulle? Parisuhde, työ ja perhe?
Vierailija:
Mitä näet minulle? Parisuhde, työ ja perhe?
Ihan parin vuoden sisään vauva ilmoittaa tulostaan.. vakituista työtä et siihen mennessä saa, mutta pätkittäisiä juttuja kuitenkin.
Vierailija:
Siis 33v, maantienväriset hiukset. Yksi elävä lapsi. Naimisissa 8v. Saanko töitä? Vai saanko vauvan?
Näetkö jotain työhön liittyvää?
-3-