Voisin kurkkia tulevaasi
Muutamalle vain.. se hiusten väri ja ikä ois hyvä tietää. Tosin mitä enemmän itestäs kirjoittelet tai siis viestiä noin muutenkin sen helpommin saan mielikuvia :) Oon siis se joka testaili omia kykyjään tänään ja eilen siinä toisessa ketjussa. Palautteet sitten vielä tahtoisin.
Kommentit (86)
Oletpa arvoituksellinen.. joten vastaan puhtaasti intuitiolla, toivottavasti teidän asiasi oikein.
Näen sinut raskaana..aika loppuvaiheessa, ainakin vatsasi on suuri ;) Olet huolissasi, vaan kaikki sujuu hienosti, loppuun saakka. Terve vauva syntyy, tulee suunnilleen laskettuna aikana, ihan vähän aiemmin..
Vierailija:
Miten selviän tästä tilanteesta? Käykö huonosti...?
Sinun lapsilukusi tulee olemaan kaksi tai kolme.. kolme on mahdollista saada, en sitten tiedä tahdotko heidät kaikki ottaa vastaan. Miehesi on laillasi nuori, rakkautta välillänne on, mutta hän on hieman sellainen..impulsiivinen..ehkä vähän lapsenomainenkin vielä jossain asioissa.
Vierailija:
ikä 22 , hiukset ovat vaaleanruskeat, naimisissa tällä hetkellä olen ollut 8 kuukautta.
pahasti.. mutta tarkoitan positiivisessa mielessä.. kaikki on niin osuvaa
varsinkin miehen kohdalla.. : )
saisinkohan viellä kysäistä koska ensimmäinen lapsi olisi tulossa..??
kiitos erittäin paljon.. : )
Mitä näet lähi tulevaisuudessa? Perhe, mies, talo? Lapsia? terveys? Uskollisuutta?
Miten minun ja miehen suhteen käy kun lapsi syntyy? Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Rahatilanne pysyy ennallaan.. ei mitään suuria rahanmenoja, mutta ei näytä valitettavasti isoja summia olevan tulossakaan ;) Tasaista.. mutta puolentoista vuoden päästä helpottaa ;)
Vierailija:
Voitko vielä ennustaa, miltä näyttää tämä kevät ja seuraava kesä, vaikka esim. rahatilanne?
Olen itsekin aina tuntenut, että saisin vielä yhden lapsen. Töyssyjä meidän suhteessa on alusta alkaen ollut, ja niitä varmaan tulee jatkossakin. Mieheni on hyvä kasvattaja lapsillemme ja todella toivon että taival tulee olemaan pitkä hänen kanssaan. Jos millään pystyt palaamaan energioihini, haluaisin yhden asian tietää; näkyykö meidän perheelle muuttoa miehen kotimaahan? Jos et enempää näe, siinä tapauksessa kiitän kovasti jo nähdyistä näyistä. -12-
Pari vuotta sinua vanhempi mies, tuo sulle semmosen levottoman olon.. Nykyinen miehesi taitaa olla, tumma.. Teillä on vähän sillä tavalla tunnepuoli, ettei sitä suurta leiskuvaa rakkautta niinkään ole..vähän erimielisyyttä jostain, rakastat kyllä miestäsi mutta se ei ole aivan täysin sellaista mitä unelmissasi toivot sen olevan.. Tämä parisuhde korostuu lähitulevaisuudessasi, teillä on asioita selvitettävänä. Tulette tienristeykseen jossa on päätettävänä jatkatteko yhdessä, rakentaen suhteenne vahvemmaksi vai lähdettekö eri suuntiin.
Mitä näet lähi tulevaisuudessa? Perhe, mies, talo? Lapsia? terveys? Uskollisuutta?
31v (tänä vuonna 32v) opiskelija, hiukset ruskeat, värjätty punaisiksi. Lasta yritetty keväästä 2002 asti, ongelmia ollut tähän asti matkassa mukana...
Miettiikö mieheni eroa vai minä? Näetkö meillä lapsia? Miten terveyteni? Saadaanko talo?`Kiitos jos vastaat vielä!
Olen 29 v, hiukset nyt tumman ruskeat, oma väri tumman vaalea, kaksi lasta, olen ollut kohta 4 vuotta naimisissa miehen kanssa jonka kanssa olen ollut yhdessä jo 15 vuotiaasta.
Olemme muuttamassa paikkakuntaa, suuntaa en vielä tiedä, näetkö tästä jotain. Miten minun tulevaisuuden työllisyysnäkymät... ja perhe...?
blondi 27v kotiäiti, lapsi tammikuussa -05 ja toinen kesällä tulossa. Ultrassa jotain epäselvää kuitenkin, miten käy? Jos hyvin niin kumman saamme? Miten veljeni vaimo suhtautuu tähän kaikkeen oikeasti?
Sinä olet vielä kotona hetken lastesi kanssa, kolmas lapsi perheeseenne tulee, mutta vasta vuosien päästä. Miehesi työura jatkuu, en näe työttömyyttä. Omakotitalossa näen teidät ..
Tässäpä nään semmoisen sinua hieman vanhemman miehen, eronnut mutta ei taida olla lapsia.. Teillä on hyvä ja lämmin suhde, tasa-arvoinen ja paljon rakkautta. Sormuksenkin nään ;) Enempää lapsia en sinulle näe..
Vierailija:
Yh, kaksi poikaa.
Pikkuinen nyytti perheeseenne tulee.. yksi lapsi siis vielä.. mutta valitettavasti ei ihan heti tärppäile. Tuossa noin vuoden päästä alkaa olla jo sopivat ajat käsillä.
Vierailija:
kurkkaatko: olen 37, minulla on mies, mutta ei lapsia, olen tilapäisesti töissä ulkomailla ja mieheni on kotimaassa. kutrini ovat ruskeat ja toivomme pientä nyyttiä. toteutus hieman ontuu välimatkasta johtuen
;-)
ja pomot kunnioittavat häntä työssään (firman parhaita työntekijöitä), omakotitalo on haaveissa, mutta varat eivät riitä niin kauan kun olen kotona, eli omaan taloon muutamme parin vuoden päästä.
Vierailija:
Sinä olet vielä kotona hetken lastesi kanssa, kolmas lapsi perheeseenne tulee, mutta vasta vuosien päästä. Miehesi työura jatkuu, en näe työttömyyttä. Omakotitalossa näen teidät ..
en usko että pystyt näkemään mitään tulevaa keneltäkään, mutta huumorilla kokeilen..
mies minulla on elokuussa 26v, kaksi lasta (tyttö 3v ja poika 1v).. mitäs?
20vee, sinivihreet silmät ja hiukset ruskean ja vaalean sekoitus.. :)
yksi taapero kotona ja koko elämä pienessä myllerryksessä.