Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUIHKINAT***

05.02.2006 |

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinilaiselle onnittelut asuntokaupoista. Vähänkö oon kade teitin uudesta asunnosta. Mäkin haluisin rivariin, jossa on tilaa. Tää asunto alkaa ahistaa. Ja kun hamsteri oon niin mistään en haluisi luopua. Lisää romua vaan haalin.

Mulla on koko päivä menää ihan pipariksi. Mä haluisin heittää tän konerakkineen mäjelle. Tänään asensin netistä saatavan ilmaisen kokeilu version Photoshopista. Ja mä en osaa käyttää sitä. Plääh. Sitten välistä tää kone päättää sammuttaa ite ittensä. Prrr. Jos vaikka Coppola tai joku muu, joka tietää tosta ohjelmasta, viittis kertoo, et mistä siinä ohjelmassa vois löytää sellasen kohdan, et sais ne kuvan reunat häivytettyä. Se olis jo paljon mulle. Kyllähän mä kaikennäkösiä hassuja muutoksia sain tehtyä niihin kuviin, mutta en just tota häivytystä minkä olisin halunnut.

Meitillä poika on koisinut puolet päivästä. Ilmeisesti siihenkin vaikuttaa tää sisällä nysvääminen. Jos sitä pääsis huomenna edes kaupassa käymään. Enpä oo muuten muistanu kertoo, että tällä viikolla poika sai parina päivänä luumusosetta lusikalla. Ekalla kertaa suu vaan nassutti ja poju oli yhtä hymyä, mutta toisella kertaa ei enää muistanu, et mites sitä sosetta syödään, niin lähes kaikki oli suun ulkopuolella. Eilen poju sai ekan kerran maissivelliä lantattuna. Pyörre vaan kävi tutupullossa kun velli hävis pikkumiehen masuun. Sama oli tänä aamuna. Ilmeisesti tuo pelkkä maito on alkanu tympiin, kun koskaan ennen ei sapuska oo maistunut pojalle noin hyvin.

Jahas läättyjä on kuulemma tarjolla, täytyy mennä, ettei vaan kilot kerkiä häviään.

T:nuuskis ja nukkuva pikkuniitti

Vierailija
62/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tänä vuonna katsoa koko ohjelma alusta loppuun... muutamana vuonna on jääny väliin. Mutta enpä kommentoi enempää tosta.

Lukaisin pinoa uudestaan ja ROM kyseli reissaamisesta. Meillä on loppukeväästä tiedossa ulkomaanmatka ja sitäpä tässä innolla odottelen. Saatiin varattua lentokoneeseen se vauvan kopsa, jospa se helpottais matkantekoa. Nellinaa täytyy tentata, kuinka heidän reissu vauvan kanssa meni, kunhan tulee back.

ANNU kyseli mielikuvia täällä pörräävistä...joistakin ehkä tulee jotain mielikuvia. En sillain tarkemmin ole pähkäillyt. Nyt on hiukka erilaista lukea sen tekstiä, kenet tapas tärskyillä. Siis siinä mielessä, että mielessään näkee kyseisen tyypin ja no...emmä osaa selittää. Mutta ei se kuitenkaan negatiivisesti vaikuta.

Mä lähden alkuviikosta reissuun, sukuloimaan. Ehkä ei tule niin " ahkeraan" pinoiltua täällä sitten. Saas nähdä malttaako täältä pois pysytellä :)

Meidän vesselin ihottumaläiskät leviää vaikka rasvailen ahkerasti. Mielessä pyörii maitoallergiat sun muut. Neukku ois vasta kuun loppupuolella....ehkä soitan huomenna kuitenkin sinne neuvolaan. Kiinteitä en ihan vielä aloittele antamaan, antaa ajan vielä kulua. jos odottais lähemmäs 4kk, joka onkin sillon kuun lopulla.

Mutta pidemmittä puheitta palstatilaa muillekin :) Ketkä vielä tulee tälle illalle.... vakiokängi ...

Hemulii_i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, kuis muuten..

Andromeedalle lämmin osanotto suruun.

On tosiaankin ollut kiva nähdä teistä kuvia, kirjoitusten perusteella mielikuva on ollut monesta ihan erilainen. Paitsi Eemis, on pitänyt sanoa jo aikaisemmin - olet ihan Empun näköinen :)

Vierailija
64/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu lähes vietetty ja vihdoin ehtii koneellekin :)

Andromeedalle lämmin osanotto!

Ja Sinilaiselle onnea asunnon myynnistä!

Vanhoista biiseistä ja telkkuohjelmista: Scorpionsin Wind of Change oli ihan ykkönen silloin teininä! Ja Ten Sharpin You... Ihania biisejä oli myös muut täällä jo mainitut. Lastenohjelmista tuli heti mieleeni Jaki ja Nuka, sitä leikittiin kerhossakin. Muistaako kukaan, kun tuli lastenohjelma" kimara" Pätkis? Siinä oli mm. Betty Boop ja Smurffit... Me katottiin sitä koko perheen voimin ja syötiin Pätkiksiä! Ja Tripodien ajan muistan myös (kukas sitä kyselikään...hmmm??) Oli tosi jännä ohjelma! Entäs sitten Fragglit (vai miten kirjoitettiinkaan?), siinä oli niitä ihania pieniä vihreitä ukkeleita, Duusereita :D

Noniin, takas vauvajuttuihin. Miehen serkulle syntyi eilen poika ja tänään käytiin laitoksella pikkumiestä katsomassa. Aivan ihana. Kummasti sitä neljässä kuukaudessa unohtaa, miten pieniä ne vauvelit on (ja tämäkin oli kuitenkin iso, yli 4 kg ja 53 cm) Eipä ole meidän mies enää suvun pienin :)

Eipä täällä muuta, paitsi että viime yönä Eelis nukkui toosi hyvin pitkästä aikaa. Nukkui 4,5 ja 3,5 tunnin pätkät! Toivottavasti tää yö menee yhtä hyvin, tunti sitten nukahti.

Hyvät yöt kaikille!

m.elli ja uinuva pikku-ukko

Vierailija
65/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan itseasiassa tulossa Kuopioon kuun vaihteessa,tarkemmin ottaen tiistaina 28.2 ja ollaan siellä sit se koko viikko:)

Olis kyllä kiva nähdä sillon...jos saisin vaikka porukoitten auton lainaan joku päivä niin voisin Särkiniemeen ajella.Mun porukat asuu Petosella.

Vois vaikka sähköpostitse kirjotella asiasta enempi...mulle voit laittaa mailia osotteeseen juliuksen_mami@hotmail.com :D

Blacka

Vierailija
66/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä katellaan tölsyä ja seukkaillaan pikkuneidin kanssa :) Sais sekin kyllä jo opetella nukahtamaan vähän aikaisemmin.... *huoh* No, samallahan tässä tietty kattoo noita rästiohjelmia videolta ;D

Ja syö poppareita ;-P

Puh: Toi Eemis on ihana :) Aina mua jaksaa se hymyilyttää :)

Vai olen mä Empun näköinen.. onko se hyvä vai paha?! :D

Kyllä säkin aikaslailla pulleronahilta näytät, vaikka alkuun kuvittelinkin sulla olevan lyhkäset hiukset!

Joop, mutta jatkan katseluita.

Pinja riehuu harson kanssa, laittaa sitä nassulleen ja nauraa käkättää :D Sitten vähän kuherrellaan isille, ja koitetaan varpaita, nauretaan taas, jokellellaan ja pöristään :D Tosi nukkuvaisen oloinen tytsy :-/

Vierailija
67/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietenkin! Näytit yhtä pirteältä ja reippaalta kun kirjoituksista välittyy :)

Jaha, kärty haisee *viiuuuh*

Vierailija
68/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailtiin juuri nettipimennosta kotiin ja herranjestas mitä pinoja olitte kirjoitelleet viikonloppuna! *pyörittelee silmiään ulkopuolisen oloisena* :)

Sannin ollessa mummilla hoidossa äiti ja iskä käväisi kuuntelemassa Deep Purplea ja hauskaa oli ollut kaikilla :) Näiden muutamien päivien aikana ollaan taas hurjasti menty eteenpäin.. Vieläkään ei ihan päästä masulleen, mutta hauskinta tällä hetkellä on pidellä kiinni omista varpaista ja yrittää vetää niitä sitten suuhun :) Hampaita ilmeisesti tehdään myös sillä nyrkit ovat suussa tauotta.

Nyt en tämän enempää jaksa kirjuutelella vaan lähden lukemaan teitin tämänpäiväiset löpinät, jotta huomenna pääsee taas juttuihin mukaan.

Niin ja kyssäri vielä SAMMAKSESTA.. Eli sitä on nyt sitten ilmestynyt suuhun ja puolukan mehua ollaan annettu hoitokeinona pieniä määriä. Onkos muilla ollut sammasta ja millä olette sen saaneet häädettyä? Jos pelkillä luonnonmenetelmillä (puolukka,sitruuna) niin annetaanko niitä aina syönnin jälkeen vai kuinka?

Mutta nyt tämä mamma lähtee lukasemaan teitin jutut ja sitten yöpuulle..

- Minski & Sanni -