Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKALAHJOJEN SUNNUNTAISUIHKINAT***

05.02.2006 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Kuivasjärveltä, ja Merlé on meidänkin vakipaikka vaikken ole kuin kerran vasta käynyt. Mies käynyt useammin. ;D Mutta tykkäsin kovasti ja aion mennä PIAN uudestaan (alkaa olla jo korkea aika mullakin...).

En taaskaan jouda pitempiä kirjoittelemaan, Sinilaiselle paljon onnea uuden kodin johdosta - kunpa mekin!!! :) Aukustin kummit tulevat millä hetkellä hyvänsä kylään eli pitää mennä vaihtamaan vaatteita... Ai niin, vaunuillaan siis sinne neuvolaan, kiitos vastanneille. Näin sitä esikoisäiti aina tekee vauva-arjestaan hankalampaa kuin se oikeasti onkaan. ;)

-Miumau

Vierailija
42/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]MIUMAU[/color] Minäkin kävelisin neuvolaan, peitto vaan vaunun suulle ja menoksi!

[color=maroon]BLACKA[/color] En tiedä kauanko perunasose säilyy mutta oon kuullut ettei perunaa kannattaisi pakastaa, tulee rakeista? Eli rakenne muuttuu jotenkin pakkasessa. Kerro täällä kun sulattelet onko tuo väite edes totta...

[color=red]LASTENOHJELMISTA[/color] Multa on kyllä mennyt ohi tuollainen Jaki ja Nuka -sarja, harmi! Mutta Taotaon muistan ja Maija Mehiläisen sekä iki-ihanan Nalle Luppakorvan ja Taikuri Savisen.

[color=olive]ÄIPPÄLI[/color] Noi miehet on kyllä eri planeetalta! Mun mies oli ihan samanlainen kun isommat lapset oli pieniä, joskus 5 vuotta sitten. Mutta sitten tapahtui meidän elämässä isoja juttuja (esikoinen sairastui vakavasti) ja sen jälkeen ei mun oo tarvinnut toppuutella menoissa. Silloin kait mietti vakavasti mikä todella merkitsee.

[color=blue]SINILAINEN[/color] Onnea asuntokaupoista!!! Ja uudesta tilavasta asunnosta!!! (pikkasen kade...)

[color=teal]IHON KUIVUMISESTA[/color] Juhon jalat alkavat olla sileät ja pehmoiset taas! Teidän vinkittämänä olen rasvannut niitä aamuin illoin Natusanin salvalla.

Päippy ja Juho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää siis kirjoittaa siten että teksti jonka haluat käsitellä tulee niiden komentojen väliin! [komento]xxxxxxxxx[/komento]

Kokeile, kyllä sen näköjään oppii!

Vierailija
44/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten tullut maistettua uusia Marianne Snacksejä, aika tuhteja jopa munkin makuun (kuitenkin elänyt koko elämäni makealla..). Hyvää ei tehnyt laihikselle, no mutta huomenna taas jatkuu...yllätys yllätys kun maanantai on.

Kävin tuossa eilen läpi vaatekaappiani ja taidan laittaa joitain käyttämättömiä mammavaatteita myyntiin. Tuskin teemme toisen lapsen niin mitä ne tuolla kaapissakaan seisoo.

Minä tykkäsin pienenä Barpapapasta, onneksi se on tulossa takaisin joten nyt jo lueskelen pojalle niitä kirjoja (tuskinpa vielä mitään niistä ymmärtää...).

Onkos teillä REISSU-suunnitelmia ulkomaille? Joku muistaakseni oli käynytkin jo vai muistanko aivan väärin?! Me ollaan mietitty että kesäkuussa olisi kiva lähteä johonkin jos vain lääkäri antaa pojalle ' luvan' reissata. Kenties Italiaan. Täytyy tosin olla sellainen paikka jossa voi itse ruokaa tehdä ja kait jotain täytyy ottaa mukaankin...maitoa etc. Muuten eka pidempi automatka tehdään tuossa maaliskuussa kun menemme pojan kummeille viikonlopuksi kyläilemään.

Taitaa olla ruoka-aika...eiku maitoa lämmittämään.

Vierailija
45/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinilainen: Paljon onnea asuntokaupoista. Teillä odottaa kivan kokonen uusi koti. Pikkasen olen kade...Useat lähipiirissäkin rakentaa, voi kumpa mekin sitte joskus. Asutaan siis 50.luvun rintamamies talossa. Mies ei ole ollenkaan iloissaan rakennus projektista, eli kai se lykkääntyy niin kauan kuin tähän mahutaan.

Onko se tein uusi koti ihan uusi? Vai remppaatteko tai jotain?

Kyssäri: Oletteko tehneet mielessänne kuvan meistä muista palstailijoista? Eli millaiseksi ihmiseksi te muut ajattelette?

Mulla ei oikeastaan ole kuin SINILAISESTA, Ä3:sta, VALLUSTA, BLACKASTA, COPPOLASTA, PUHISTA JA EMPUSTA. En nyt viiti alkaa analysoimaan, menee koko päivä muuten. Se on kumma miten voi luoda ihmiselle persoonan pelkän kirjoittelun perusteella. Ja yleensä se on vielä ihan päin peetä omat arvailut;)

Pöppis(aleksi) nukkuu vielä päikkäreitään vintissä, +14 astetta, hyvin tulee uni kypärämyssyssään;)

Voi kun menis tää flunssa pian ohi, onko muita mammoja räkätaudissa?? Tsemppiä heille. Nyt mä vaikenen.

annu

PS. Olen muuten huomannut ton yhteisön perustamisen jälkeen jotkut on lakannut kokonaan kirjoittelemasta tänne, tai vähentäneet reilusti??

Vierailija
46/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä oltu Tamperetta kauempana (120km) mut 17pv mennään Helsinkiin. Ens talvena olis tarkoitus lähtee lappiin. Mun mies ei pidä ulkomaan matkailusta, mut autolla vois lähtee vaikka eurooppaan kiertää. Mustakin se olisi mukavaa, pitäs vaan olla ainakin 2 viikkoo aikaa ja paljon rahaa;)

Pitää nyt oottaa et Pöppis olis vähän vanhempi, tai nythän se helppoo olisi kun tissit kulkee kivasti reisussa mukana.

Kaveri lähti 4> kk ikäsen vauvan kanssa tänään Prahaan, kade minä. Pitää viestittää mitä sinne kuuluu.

annu

Vierailija
47/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Kunhan testaan

Sinilainen: Onnittelut asuntokaupoista!! Miten ihmeessä näin äkkiä löysitte uuden asunnon? Me ollaan kohta vuosi etsitty, tänäänkin käytiin kahta katsomassa, mut ei mikään tunnu hyvälle. Ehkä me sit joskus joku löydetään.

Tää mun laihis on ainaski menny ihan pipariks. Toissapäivänä huitaisin perhepitsan ja tänään hesen aterian. Heh! En sentään runebergin torttuihin ole sortunu(ihan vaan siksi, etten niistä tykkää).

Jaahas vai on sitä ehditty maistella mariannen snack- pussista ennen mua! Laholla päälläni en muista kuka uskalsi!

Kurkku on alkanu olee aikas kipee, se ehkä rajoittaa syömistä hetkellisesti. Imeskelen sitten vaan suklaata=)

Pitää taas mennä, neiti saa kohta kunnon kohtauksen.

Vierailija
48/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]MÄ OSASIN!!!! En siis olekaan ihan pahvi!

Vierailija
49/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh Neea nukkuu tosi huonosti päikkäreitä sisällä...(ei kyl oo mikään yllätys) Mut menee hermo kun ei kerkee ite tekeen mitään...meinaan se nukkuu vaan 45 min. kerralla :/

Kauankohan nää pakkaset oikeen kestää?

Munkin lemppari ohjelma pienenä oli se Jaki ja Nuka.

Vaikkakin se oli pelottava ja surullinen...mä muistan vieläkin sen viimesen jakson *nyyh* (meinaan itkin sen jälkeen ) :D

No nyt ei taas kerkee enempää kun tyttö vaatii seuraa!

Huomisiin!

[color=limegreen]Spica ja Neea[/color]

Vierailija
50/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista juur mittään, mutta jotain:

[b]Hennajo:[/b] Teksti muuttuu mustaksi, kun laitat siihen loppuun aina [ /color ] <--ja nuo siis kaikki yhteen

[b]Annu:[/b] Kyllä mulle kans monista aktiiveista tulee jonkinlainen kuva, ja useimmiten varmaan just ihan väärä ;D Olikin hassua nähdä muiden kuvia, esim. sut olin mielessäni kuvitellut aivan toisennäköiseksi :D

Jooooo...

Ei mullakaan kauheen hyvin menny tällä viikolla tää laihisprojekti :-/

No, ens viikolla sit paremmalla hillinnällä taas ;)

[b]Nahku-Pulle:[/b] Niitä vaan taiotaan sillai *simsalabim* ;D

Vierailija
51/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaisesti pinoudumaan,jotta ette sitten ihmettele missä oon.

Mulla nimittäin täti kuoli tänään aamupäivällä ja sain tiedon noin 2 t sitten:(Nyt itkettää....oli raukka ollut koko tän viikon karmeissa kivuissa:(..noh onneksi se on ohi nyt.Mutta tuli suru puseroon kuitenkin ....joten ...sorry kun en ehkä pinoudu muutamaan päivään:(

Olin tätini kanssa läheinen joten siksikin tuntuu pahalle:(

Palailen paremmissä tunnelmissä...

Andromeeda

Vierailija
52/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin halaus. Koitahan jaksella.

T:nuuskis

Vierailija
53/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanotto

Vierailija
54/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksikin osanotto Andromeedalle!Koetahan jaksaa!*hali*

Ihana tosiaan muistella noita vanhoja hyviä lastenohjelmia...saisivat näyttää niitä uudelleen!Ei jaksa napata noi *aatanan digimonit ja pokemonit...ihan tyhmiä semmoset ihme räiskintä lastenohjelmat...niitä ei meillä katota!

Sinilainen;onnea asuntokaupoista!

Meritähtönen;kiitos runebergin tortusta!njam!

Kokeilenpa osaanko saada värejä näkymään...[color=red]hali kaikille![/color]

Ootko Päippy ainut Kuopiolainen täällä?Vois joskus tavata kun aika usein siellä kyläilen vanhempien luona...:)

Ei se peruna ollu rakeista ollenkaan,vähän paksumpaa vaan..

Annu777;en mä ainakaan oo oikein osannu muodostaa kenestäkään kunnollista kuvaa...ulkonäöllisesti on tietysti ollu mukava nähdä kuvat ja niin tietää kuka minkäkin näköinen...luonteista on vaikea muodostaa kuvaa täällä kun teitä on niiin paljon ettei voi edes aina muistaa mitä

kukakin kirjotti...

Huomasin muuten että me ollaan molemmat vm-81:)

Hennajo;mä maistoin niitä marianneja jo varmaan viikko sitten:)

No nyt menen jatkamaan siivousta!Suursiivouspäivä...

Julius taas kiukkunen kun nukkunu huonosti päikkäreitä..vaihteeks!

Huomiseen!

Vierailija
55/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainakaan minä en ole vähentäny kirjoittelua tänne siksi että olen yhteisöön liittynyt!!! Meillä tökkii netti ja pahankerran :( Meillä on kaks konetta kiinni (mun kone langattomasti) ja kun saapuu virtapiikki kaikk lentää netistä pihalle!! (arvattavasti miäs on ihan hiilenä!)

Nykyinen perhe-elämä on meillä muuttunu.Mies kotosalla, tulee istuskeltua aika paljo vähemmän täällä ;) Ollaan siivoiltu ja järkkäilty paikkoja..oltu yhdessä!!!! *siis ihan järkyttävää ;)*

*jupisee* taas unohin mistä ootta puhunu viime päivinä...

MUSIIKKI: Aikoinaan minuun kolahti Modern Talking =) Kuuntelin myös Dingoa, Yötä, Jussi Hakulista... ja vastapainona Gospelia (vähän vanhempana ku ihan teininä)

Waimo72 & ekaa kertaa pinniksessä uinuva Hanna

Vierailija
56/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andromeeda: Lämmin osanotto :(.

SINILAINEN: Onnea asuntokaupoista ! Mistä päin uusi asunto löytyi ?

Päivä on mennyt vauhdilla.Meillä on ollut kylässä mummi ja miehen veli (Miskan kummi myös), siskoni lapsineen.Kivaa tekemistä pakkaspäiväksi.Siskoni otti vielä Nean mukaan ja toi alkuillasta kotiin, niin Neallakin ollut ikäistään leikkiseuraa kokopäivän.Mä kävin iltapäivällä ratsastamassa ja hoitamassa ponia.

Miska on nukkunut suht kivasti tänäänkin.Nyt on juuri kolmansilla unilla.

Ponnyt ja Miska 3 kk 3 pv

Vierailija
57/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulinpa kurkkaamaan kuulumisia.

ANDROMEEDA:lle osanotto.

Voi huokausten huokaus näitä pakkasia! Ei paljon jouda pinoilemaan saatikka muutakaan tekemään, kun poika ei suostu paljoa sisällä koisimaan.

Tän illan ollut mukavan kiukkuinen kaveri. No voi ei...just ku tänne pääsin niin johan huuto alkoi! pitääpä siis mennä.

Huomiseen!

Vierailija
58/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]BLACKA:[/color] [color=red] TÖRKEETÄ!!![/color]

Vierailija
59/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]että noi ukot on[u]juntteja[/u][/color]

ei ymmärrä mies et mitä pahaa hän on tehnyt..

kai se on sit sille taas ihan normaalia et se menee niinkuin haluaa..

no olen itse ens la.iltana menossa, mutta taidankin lähteä heti aamupäivästä kun olen suihkussa käynyt..

otan vaatteet ja meikit mukaan ja meen kaverille valmistautumaan..

nyt pitää lähtee lapsia rauhoitteleen..

[b]äippäli& tytöt[/b]

Vierailija
60/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu myö asutaan Kuopiossa! Särkiniemessä tarkemmin ottaen, ilmoittelehan kun oot tännepäin tulossa niin sovitellaan treffejä!

Andromeedalle lämmin osanotto surussasi.

Päippy