Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2261/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne mammat kitisee siitä väritys tehtävästä, Maarethan sanoi että tätä tehtävää voitte jatkaa ihan kotona loppuun asti. Eli siellä sitten väritetään mahdollisesti sitten vaikka ne kyrvät ja värkit vaikka kirkkaan punaiseksi puhki paperista , jos siltä tuntuu. 

Ei niitä siinä kameroiden edessä vaadittukaan niin tarkasti tekemään, jotta voisi mielensä pahoittaa kun kaikki katsojat nyt tietää intiimi asioista sen verran että tiedetään mihin näitä saa koskea.

Vierailija
2262/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Ronin naisihanne löytyä hänen kaveripiiristään (+instagramista). Vaikka taitaakin tuo nainen olla yh, niin olisi Roni poiminut ennemmin hänet talteen kun mennyt pelleilemään telkkariin.

Mikä se Ronin IG on?

https://instagram.com/ronttti/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Sarin ja Antin yhdessä 2 viikko sitten joten ovat edelleen yhdessä. Näytti myös todella rakastuneilta.

Vierailija
2264/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä ihmetellä miksi Antti väitti olevansa kulinaristi, ja sitten ei tiennyt bolognesepastaa! Joten en nyt usko, että tuo Antin tituleeraaminen miellyttäjäksi on aivan puskista. Pelottavaa.

Toisaalta MIKÄ olisi tällaisen hyypiön syy lähteä ohjelmaan? Jos siis itse tiedostaisi peilaavansa ja sitten muuttuisi joksikin muuksi, vai siis mihinkä nuo kommentit "sitten vaihtuu nainen" liittyy? Kyllästyykö Antti miellyttämään? Alkaako väkivaltaiseksi? Ottaako vaan hatkat? Sitähän tekee moni, jos kumppani ei miellytä, niin adjö! Ehkä Antista on yritetty täällä av-palstalla saada herkullinen narsisti? Voisiko kuitenkin olla, että kyseessä on vain epävarma mies, joka peittää epävarmuutensa varmuuteen, esimerkiksi työmaailmassa? Halusihan Hitlerkin, että naiset kusevat päälleen yms. 

Hyvin on ristiriitaiset mietteet Antista.. hmmmm

Kulinarismi liittynee enemmän ruuan sisältöön ja makuun, kuin siihen, mitä eri nimiä jostakin ruokalajista käytetään. Tekeekö se, että käyttää spagetista ja jauhelihakastikkeesta nimeä bolognesepasta, ruokalajista kulinaristisen nautinnon...

No, mutta jos nyt edes joskus käy perusravintolassa syömässä niin luulisi bolognesepastan olevan ihan perus. Vähän kuin sanoisi olevansa viinien ystävä, eikä sitten tietäisi rypälelajeista yhtään mitään. Riittäneekö siihenkin että osaa nauttia viineistä? 

Vierailija
2265/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ihmiset huutelee, että ovat nähneet Antin ja Sarin sekä Jounin ja Marin jossain yhdessä. Katsotaan vaan niin ainakin toinen näistä pareista on eronnut. 

Ps. Mari ei kyllä vaikuta miltään onnenonkijalta jolle olisi mitään väliä onko toisella huvila vai ei.. Jos tyyppi on temperamentiltaan hidas niin tuskin sitä jaksaa katsella vaikka olisi Madeliiveilla... Ei sillä, itse voisin hengata hetken Jounin kanssa. PUS!!

Vierailija
2266/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne mammat kitisee siitä väritys tehtävästä, Maarethan sanoi että tätä tehtävää voitte jatkaa ihan kotona loppuun asti. Eli siellä sitten väritetään mahdollisesti sitten vaikka ne kyrvät ja värkit vaikka kirkkaan punaiseksi puhki paperista , jos siltä tuntuu. 

Ei niitä siinä kameroiden edessä vaadittukaan niin tarkasti tekemään, jotta voisi mielensä pahoittaa kun kaikki katsojat nyt tietää intiimi asioista sen verran että tiedetään mihin näitä saa koskea.

No eikö se nyt ole päivänselvä että pillua ja kullia saa ja pitää koskettaa jos panemaan päädytään!? Ihan turha tehtävä. 

Vierailija
2267/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta jos nyt edes joskus käy perusravintolassa syömässä niin luulisi bolognesepastan olevan ihan perus. Vähän kuin sanoisi olevansa viinien ystävä, eikä sitten tietäisi rypälelajeista yhtään mitään. Riittäneekö siihenkin että osaa nauttia viineistä? 

Pasta bolognese on 2-3 tunnin hauduttamisen vaativa ruokalaji. Sari ja Antti eivät kumpikaan tiedä, mitä on pasta bolognese, vaan kutsuivat nopeasti valmistuvaa jauhelihakastiketta sillä nimellä.

Vierailija
2268/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin valitettavasti nyt vasta uusimman jakson pariin, mutta tässä kesken katsomisen pakko antaa pisteet Ronin bissekaverin kyökkiterapeutintaidoille. :) Ovat joko tunteneet tosi pitkään, ja/tai kaverilla on harjaantunut sosiaalinen pelisilmä, kun noin hienovaraisesti osaa kommentoida ja kyseenalaistaa oleellisia kohtia Ronin jutuissa normaalin läpänheiton lomassa. :) Mistä löytäisi tuollaisia miehiä kuin Ronin kaveri? Vaikkei ole ulkonäöllä yhtä siunattu kuin päätähtemme, ottaisin paljon mieluummin noin ajattelevaisen ja maalaisjärkevän tyypin (ainakin tuon minuutin pätkän perusteella). :D

Vierailija
2269/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muiden instat tai nimet tiedossa?

Vierailija
2270/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J Järvelin ja A Ruskeala

Vierailija
2271/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun Tanja ja Roni ei halua tulla passatuksi. Tanjalta varsinkin jotenkin tosi emäntämäistä. Mä rakastaisin kun toinen hoitaisi hommat ja itse saisi maata sohvalla lukemassa kirjaa (no okei, av:tä).

Vierailija
2272/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiusallinen tilanne kun Tanja istui kahden Ronin sukulaisnaisen tentattavana. Onneksi osasi olla tosi rento ja jutteli luontevasti.  Tädit vaikutti ylimielisiltä, mutta saattoi johtua kameroista tai sitten ulosanti hämäsi. 

Vierailija
2273/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Jounin maanantaina. Heti katsoin ja sormusta ei ollut sormessa :D mutta voi tosin olla myös hämäystä tuotantoyhtiön pyynnöstä, ei tiedä...

Vierailija
2274/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kiusallinen tilanne kun Tanja istui kahden Ronin sukulaisnaisen tentattavana. Onneksi osasi olla tosi rento ja jutteli luontevasti.  Tädit vaikutti ylimielisiltä, mutta saattoi johtua kameroista tai sitten ulosanti hämäsi. 

Ronin äiti kommentoi jännästi siihen, kun Tanja kysyi oliko Roni puhunut mitään viiden viikon jälkeisestä ajasta. Ronin äiti sanoi vain, että he tukevat Ronia päätti Roni/Roni&Tanja mitä tahansa. Tuollainen jotenkin aina viittaa siihen, että jotain ikävää on tulossa, jos erikseen täytyy mainita tuen lupaamisesta.

Vierailija
2275/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasta bolognese on 2-3 tunnin hauduttamisen vaativa ruokalaji. Sari ja Antti eivät kumpikaan tiedä, mitä on pasta bolognese, vaan kutsuivat nopeasti valmistuvaa jauhelihakastiketta sillä nimellä.

Hohhoijaa, mistä teitä pilkuviilaajabesserwissereitä oikein riittää? En tiedä tylsempää ihmistyyppiä. Siinäkö spagettia kokkaillessa Sarin ja Antin olisi koko ajan pitänyt päteä käsitteillä, syväanalysoida ruokalajien oikeaoppisuuksia ja puida spagettikastikereseptien  vivahteita? Ainakin minulle sellaisesta olisi syntynyt lähinnä asberger-vaikutelma.

Minä otan itselleni oikeuden kutsua hernekeitoksi purkkihernekeittoakin, haudutteletpa sinä omaasi savustetun  siansorkan kanssa vaikka maailman tappiin saakka. Ja ihan aito kulinaristikin olen, tästä huolimatta.

Vierailija
2276/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan ärsyttää Antti tai se tapa, jolla sitä tuodaan (= ei tuoda) esille tossa ohjelmassa. Just se, että ei tunnu uskaltavan sanoa mitään omia mielipiteitä, vaan yrittää vaan miellyttää muita.

Siinäkin seuraavan jakson klipissä, kun Sari kyselee jotain arkitoiveista tms, Antti ei voi suoraan vastata, vaan vastaa kysymyksellä "Niin, mitä on hyvä arki?", jotta Sari voi alottaa kertomalla omia ajatuksiaan ja Antti pääsee taas myötäilemään. Ei voi hemmetti sanoa mitään itse ennen kuin tietää, mitä mieltä Sari on asioista. Sanois nyt vaikka yhden asian ihan ilman pelkoa Sarin ajatusmaailmasta. Vaikka ois kuinka pieni asia tahansa! Esim. "Toivon, että mä saan ottaa vastuun ruuanlaitosta arkisin" tai "Mulle on tärkeetä kattoa aina puol ysin uutiset" tai vaikka "En tykkää kaalin hajusta, ei kokata kaaliruokia ettei koko kämppä haise." Siis ihan sama mitä, mutta jotain omaa mikä antaa myös siitä itsestä jotain enemmän kuin jatkuva myötäily!

Voi olla että oon täysin väärässä, mutta mä en kestäisi tommosta miestä ollenkaan. Haluan voida luottaa siihen että kumpikin uskaltaa sanoa rehdisti omat mielipiteensä ja ajatuksensa vaikka ne ois eriäviä kumppanin kanssa.

juuri tuohon arki-kysymykseen itsekin pysähdyin. antti lähti heti kalastelemaan, mitä se toisen mielestä on, jotta voi olla sitten samaa mieltä. niin ahdistavaa. ja se vielä, miten jutteli sarin kaverien miesten kanssa, miten menee. niin mielistelevää. sarin heitto kalatyynystä oli aika pysähdyttävä myös. toivottavasti vitsi, vaikka ei ihan sillä äänensävyllä tullutkaan. 

hassua kun eivät ole kuitenkaan tunteneet kauaa ja jo nyt sari sisustaa mieleisekseen. luulisi, että sille olisi aikaa paremmin. itse en ainakaan uskaltaisi puuttua toisen sisustukseen, kun vasta kun olaan oikeasti yhdessä. ja totta he ovat naimisissa, mutta voisi nyt hieman katsoa pidemmälle miten käy ennen kuin omat kamat vaihdettu toisiin...toisaalta antti on sellainen, joka heti vaimon sanottua vastaa joo vaihdetaan vaan. tota mielistelyä jaksaa jonkin verran, mutta voi olla aika riitaisaa kun jossain vaiheessa ei jaksa enää mielistellä.

Mä repesin sille Antin haukityynylle, taitaa olla aika fanaattinen kalamies. :D Sari sanoi kavereilleen jotain tyyliin, että tyyny on hänen mielestään "aika hirvee", ja siitä pitäisi päästä eroon. No, se on kuitenkin Antin mökki, joten ei Antin siitä tarvitsisi Sarin takia luopua, mutta eiköhän Antti sen heti kiltisti kiikuta roskiin, kun Sari asiasta mainitsee.

Vierailija
2277/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Sarin ja Antin yhdessä 2 viikko sitten joten ovat edelleen yhdessä. Näytti myös todella rakastuneilta.

Samoin, vielä ihan vastikään. Ihanan näköinen pari, Antti huomioi Saria niin suloisesti ja tuijottelee edelleen kuin maailman suloisinta näkyä. Taitaa olla siinä kaikkien aikojen match!

Vierailija
2278/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronin äiti kommentoi jännästi siihen, kun Tanja kysyi oliko Roni puhunut mitään viiden viikon jälkeisestä ajasta. Ronin äiti sanoi vain, että he tukevat Ronia päätti Roni/Roni&Tanja mitä tahansa. Tuollainen jotenkin aina viittaa siihen, että jotain ikävää on tulossa, jos erikseen täytyy mainita tuen lupaamisesta.

kiinnitin samaan huomiota. tuntuu, että äitiki jo valmistautunut että loppuu, vastasi vain diplomaattisesti. 

meni ohi sen ronin kaverin psykologitaidot. oliko jotain merkittävääkin? kavereittenhan mieliden ronille tuntuu olevan tärkein.

Vierailija
2279/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se oli vain tuollaista jenkkipuhetyyliä käännettynä suomeksi "What ever you wanna do, I'm here for you"

Vierailija
2280/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan ärsyttää Antti tai se tapa, jolla sitä tuodaan (= ei tuoda) esille tossa ohjelmassa. Just se, että ei tunnu uskaltavan sanoa mitään omia mielipiteitä, vaan yrittää vaan miellyttää muita.

Siinäkin seuraavan jakson klipissä, kun Sari kyselee jotain arkitoiveista tms, Antti ei voi suoraan vastata, vaan vastaa kysymyksellä "Niin, mitä on hyvä arki?", jotta Sari voi kalottaa kertomalla omia ajatuksiaan ja Antti pääsee taas myötäilemään. Ei voi hemmetti sanoa mitään itse ennen kuin tietää, mitä mieltä Sari on asioista. Sanois nyt vaikka yhden asian ihan ilman pelkoa Sarin ajatusmaailmasta. Vaikka ois kuinka pieni asia tahansa! Esim. "Toivon, että mä saan ottaa vastuun ruuanlaitosta arkisin" tai "Mulle on tärkeetä kattoa aina puol ysin uutiset" tai vaikka "En tykkää kaalin hajusta, ei kokata kaaliruokia ettei koko kämppä haise." Siis ihan sama mitä, mutta jotain omaa mikä antaa myös siitä itsestä jotain enemmän kuin jatkuva myötäily!

Voi olla että oon täysin väärässä, mutta mä en kestäisi tommosta miestä ollenkaan. Haluan voida luottaa siihen että kumpikin uskaltaa sanoa rehdisti omat mielipiteensä ja ajatuksensa vaikka ne ois eriäviä kumppanin kanssa.

juuri tuohon arki-kysymykseen itsekin pysähdyin. antti lähti heti kalastelemaan, mitä se toisen mielestä on, jotta voi olla sitten samaa mieltä. niin ahdistavaa. ja se vielä, miten jutteli sarin kaverien miesten kanssa, miten menee. niin mielistelevää. sarin heitto kalatyynystä oli aika pysähdyttävä myös. toivottavasti vitsi, vaikka ei ihan sillä äänensävyllä tullutkaan. 

hassua kun eivät ole kuitenkaan tunteneet kauaa ja jo nyt sari sisustaa mieleisekseen. luulisi, että sille olisi aikaa paremmin. itse en ainakaan uskaltaisi puuttua toisen sisustukseen, kun vasta kun olaan oikeasti yhdessä. ja totta he ovat naimisissa, mutta voisi nyt hieman katsoa pidemmälle miten käy ennen kuin omat kamat vaihdettu toisiin...toisaalta antti on sellainen, joka heti vaimon sanottua vastaa joo vaihdetaan vaan. tota mielistelyä jaksaa jonkin verran, mutta voi olla aika riitaisaa kun jossain vaiheessa ei jaksa enää mielistellä.

Mä repesin sille Antin haukityynylle, taitaa olla aika fanaattinen kalamies. :D Sari sanoi kavereilleen jotain tyyliin, että tyyny on hänen mielestään "aika hirvee", ja siitä pitäisi päästä eroon. No, se on kuitenkin Antin mökki, joten ei Antin siitä tarvitsisi Sarin takia luopua, mutta eiköhän Antti sen heti kiltisti kiikuta roskiin, kun Sari asiasta mainitsee.

Jos mies naistaan rakastaa niin vähintä miten sen voi osoittaa on mukisematta hankkiutua eroon tuollaisesta kauheasta kalatyynystä, vaikka kuinka olisi kalamies. 

Kalateema lämmittää Anttia muutenkin, siellä kaupassakin tarttui heti Marimekon haukikuosiseen pyyheliinaan ja saman sarjan kangaskassiin.

Ketju on lukittu.