Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2281/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kiusallinen tilanne kun Tanja istui kahden Ronin sukulaisnaisen tentattavana. Onneksi osasi olla tosi rento ja jutteli luontevasti.  Tädit vaikutti ylimielisiltä, mutta saattoi johtua kameroista tai sitten ulosanti hämäsi. 

Ronin äiti kommentoi jännästi siihen, kun Tanja kysyi oliko Roni puhunut mitään viiden viikon jälkeisestä ajasta. Ronin äiti sanoi vain, että he tukevat Ronia päätti Roni/Roni&Tanja mitä tahansa. Tuollainen jotenkin aina viittaa siihen, että jotain ikävää on tulossa, jos erikseen täytyy mainita tuen lupaamisesta.

Kai se oli vain tuollaista jenkkipuhetyyliä käännettynä suomeksi "What ever you wanna do, I'm here for you"

Ronin äiti oli kaunis ja tyylikäs, mutta jotenkin kolea. Tuli myötätuntoinen olo Tanjaa kohtaan, joka niin välittömän ystävällisesti yritti jutella mutta jonkinlainen pidättyväinen hyhmä siinä oli kaiken aikaa vastassa. Anopit <3

Vierailija
2282/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan selvää, että Roni ja Tanja eivät tule jatkamaan. Roni ei ole tarpeeksi fiksu ja syvällinen kyseenalaistamaan omat ulkoiset vaatimuksensa ja rakastumaan sisimpään ja sen jälkeen myös ulkonäköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanjasta ja Ronista mieleen tulee vähän Jenkkiversion Jamie ja hänen miehensä. Häissähän Jamie alkoi itkemään kun mies ei vastannutkaan ulkoisia toiveita ja samasta syystä oli aika nihkeänä koko alkukauden. Kuitenkin luotti asiantuntijoihin ja katsoi pintaa syvemmälle ja nyt ovat (ilmeisesti edelleen?) onnellisesti yhdessä. Ehkä tässäkin tapauksessa asiantuntijat yrittävät murtaa katsojien (ja osallistujien) vaatimuksia ulkoisista seikoista, voiko rakastua ihmiseen, joka ei olekaan ulkonäöllisesti sitä mitä haluaa. Alkaisikohan Ronikin pitämään Tanjaa viehättävänä myös ulkoisesti, kun ensin rakastuu sisimpään. Mielestäni sitä on mielenkiintoista seurata.

Jamien mieshän on tajuttoman seksikäs ja komea, miehekäs, raamikas, pitkä. Saattoi näyttää erilaiselta kuin normaalisti valkoisissa kengissään ja jännityksestä kankeana kankeassa vaaleassa hääjakussa? Täysin kuitenkin väärää kohtelua sai osakseen Jamielta. Tiesi kuitenkin itse olevansa hurmaava ja komea, siksi itsetunto kesti sen kaiken nöyryytyksen. Itse olisin ollut vahaa sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
2284/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tuo kommentti, jossa Ronia sanottiin ulkonäöllä siunatuksi :D  Makuja on toki monia, mutta tuo äijä (tai poika) on todella tavallisen tallukan näköinen. Suomessa miehen on kyllä todella helppo olla hyvä ja komea mies. Siihen ei paljon vaadita.

Vierailija
2285/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni on saattanut puhua tökerösti Tanjasta ja se ei tietysti edistä parin välien lämpenemistä. Itse olen taas alusta asti ihmetellyt Tanjan kosketusta välttelevää olemusta. Häämatkalla hän ei antanut Ronin auttaa kädestä rappusissa, ei halannut kukkia tuovaa miestään tai antanut hänelle läksiäispusua aamulla. Roni seisoi odottavan näköisenä eteisessä ja Tanja räpläsi kännykkäänsä. Tästä Roni mainitsikin myöhemmin. Molemmat ovat omalla tavallaan suloisia ja olisi kiva nähdä että heillä vähän lämpenisi. Voi olla että näin ei tule käymään sen verran kalsea kuva heidän kommentoinneistaan on annettu julkisuuteen. Ronin ulkonäköarvostelu ei ole mukavaa mutta ei asiaa yhtään paranna että Tanja lähtee samalle linjalle arvostelemaan Ronin vyötärörenkaita. Olisi asettunut moisen yläpuolelle. Mutta edelleen pidän peukkuja heille.

Vierailija
2286/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli semmonen olo, että Mari vaan koitti kauheesti siellä Jounin luona olla mahdollisimman rento ja erilainen kuin yleensä, mutta oikeesti sen olis koko ajan tehnyt mieli töksäytellä asioita vanhaan malliin. Ei jotenkin vaikuttanut luontevalta se sen oleminen.

Vierailija
2287/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että Roni on avautunut mamilleen siitä, ettei saa osallistua Tanjan luona mihinkään ja istuu illasta toiseen passuutettavana sohvalla. Huomasitteko Ronin äidin piilovittuilun Tanjalle? Keskusteluhan meni jotakuinkin näin:

- Ootsä Tanja yleensä keittiöihmisiä? 

- Noo, vähän vaihtelevasti.

- Onneks toi Roni on aika kova tekee ruokaa, oppinu tolta isältään.

- Joo, nii on, joo mä oon tota todennu, et se on ihan hyvä kokki.

Tanja vaikutti hiukan kiusaantuneelta, kun ei tietenkään kehdannut sanoa, ettei Ronilla oikeastaan ole Nummelan kotitaloudessa ruoanlaitto-oikeutta. Anopin kylmä piikki lihaan!

Vierailija
2288/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjasta tulee ihan mieleen Pikkumyy: korkeat nutturat, terävä ääni ja kipakka olemus. Mökillä oli vielä se punainen takkikin!

Vierailija
2289/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tanjalla ei oo oikein persoonaa. Onko se puhunut mistään muusta kuin siitä hyvän järjestyksen pitämisestä ja urheilusta? Kuka se on? Mitä se ajattelee?

Vierailija
2290/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Tanjalla ei oo oikein persoonaa. Onko se puhunut mistään muusta kuin siitä hyvän järjestyksen pitämisestä ja urheilusta? Kuka se on? Mitä se ajattelee?

Aika lyhyitä pätkiähän nuo itse kunkin kohdalla ovat. Vaikea saada syvällisempää käsitystä noista tyypeistä. Ja jos sellainen jostakusta syntyisikin, niin luultavimmin johtuu vaan ohjelman ohjaajan ja leikkaajan johdattelusta. Kyllä kai ne jonkinlaista käsikirjoitukseen sopivaa karaktääriä ainakin yrittävät synnyttää, taitavalla valikoinnilla.

Vierailija
2291/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni on saattanut puhua tökerösti Tanjasta ja se ei tietysti edistä parin välien lämpenemistä. Itse olen taas alusta asti ihmetellyt Tanjan kosketusta välttelevää olemusta. Häämatkalla hän ei antanut Ronin auttaa kädestä rappusissa, ei halannut kukkia tuovaa miestään tai antanut hänelle läksiäispusua aamulla. Roni seisoi odottavan näköisenä eteisessä ja Tanja räpläsi kännykkäänsä. Tästä Roni mainitsikin myöhemmin. Molemmat ovat omalla tavallaan suloisia ja olisi kiva nähdä että heillä vähän lämpenisi. Voi olla että näin ei tule käymään sen verran kalsea kuva heidän kommentoinneistaan on annettu julkisuuteen. Ronin ulkonäköarvostelu ei ole mukavaa mutta ei asiaa yhtään paranna että Tanja lähtee samalle linjalle arvostelemaan Ronin vyötärörenkaita. Olisi asettunut moisen yläpuolelle. Mutta edelleen pidän peukkuja heille.

Mulla on tullut Tanjasta olo, että hän on väärässä ohjelmassa. Miksi hän on ohjelmassa, jossa etsitään puolisoa, kun kaikki hänen tekonsa viestivät, ettei hän tarvitse kumppania? Ei saa pitää kädestä, ei saa pussata, ei saa jättää tavaroitaan näkyville hänen asunnossaan, ei saa täyttää tiskikonetta, lamppuakaan ei saa vaihtaa se, jolta homma luontevammin sujuisi.

En yhtään ihmettele, että toisella on olo, että ovat vain kavereita, eivätkä puolisoita.

Vierailija
2292/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä nyt Tanja tullut puheeseen, niin jatkan samasta teemasta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun T ja R olivat Tanjan vanhempien luona syömässä. Siinä ilmeni mun mielestä, miten Tanja aivan hämmentävän paljon on omaksunut äitinsä tapoja. Myös Tanjan sisko, he keskustelivat näistä Ronin vessarenkaan asetteluista ja muusta. Sieltä se järjetön siivousintoilu ja kodista huolehtiminen tulee, ja mun näkemyksen mukaan se on tosi yleistä suunnilleen tässä sukupolvessa (about suuret ikäluokat), joiden vanhemmat on jollain tavalla kokeneet sodan. Ja osittain se on siirtynyt meillekin 70-80-luvuilla syntyneisiin, mutta sitten taas monelle ei, kuten itselleni. Tarkoitan siis yleistettynä sitä, että helvetisti vaan siivotaan ja järjestellään, ja naisen pitää hoitaa tietyt työt, leipoa pullaa ja tehdä ruokaa. Ja miehet saa vaan olla. Tällä vältetään vaikeat asiat, kuten tunteista puhuminen jne.

Tähän siivousintoiluun mun mielestä usein taas liittyy just se, että se tuntuu riittävän elämänsisällöksi. (huom, kärjistän toki paljon) Ei ole sallittua "vain olla" eli lukea, katsoa telkkaria, leffoja jne. Roni on ehkä kaikesta huolimatta kasvatettu vähän eri tavalla, mun mielestä paremmalla tavalla, jos häntä on kerran "opetettu" tekemään ruokaa eli laitettu tekemään kotiasioita. Perinteiset suomalaiset arvot vs. sellainen modernimpi tapa, jossa mies ei saa enää sukupuolensa perusteella käyttäytyä vain tietyllä tavalla. Ja sanoisin, että nämä jutut on kyllä Tanjan ja Ronin psykologisissa testeissä tulleet ilmi, ja ehkä jollain tavalla heidät on paritettu tällaisella vastakohta-ajattelulla.

Heh, sainpas avautua. Mulle on siis suuri pet peeve nämä suurten ikäluokkien (duunari)naisten siivousintoilut. Se on surullista ja säälittävää, mutta eiväthän he voi sille mitään, kun ovat kasvatettuja siihen, että tunteista ei saa puhua, vaan se pitää hukuttaa tekemiseen.

Vierailija
2293/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Ronilla ja Antillakaan ole mitään persoonaa. Ronilla on myös tosi huono ilmaisukyky ja epäselvä puhetyyli, eikä pelkästään Tanjan kanssa. Jokainen vastaus pitää lypsää esiin. Tulee mieleen viime kauden Olli.

Vierailija
2294/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanjasta ja Ronista mieleen tulee vähän Jenkkiversion Jamie ja hänen miehensä. Häissähän Jamie alkoi itkemään kun mies ei vastannutkaan ulkoisia toiveita ja samasta syystä oli aika nihkeänä koko alkukauden. Kuitenkin luotti asiantuntijoihin ja katsoi pintaa syvemmälle ja nyt ovat (ilmeisesti edelleen?) onnellisesti yhdessä. Ehkä tässäkin tapauksessa asiantuntijat yrittävät murtaa katsojien (ja osallistujien) vaatimuksia ulkoisista seikoista, voiko rakastua ihmiseen, joka ei olekaan ulkonäöllisesti sitä mitä haluaa. Alkaisikohan Ronikin pitämään Tanjaa viehättävänä myös ulkoisesti, kun ensin rakastuu sisimpään. Mielestäni sitä on mielenkiintoista seurata.

Mun mielestä Tanjaa ja Ronia ei voi ollenkaan verrata Jamieen ja Dougiin. Jamiehan piti Dougia aluksi hyvin epäviehättävänä (ja ilmeisesti lähinnä tämän kasvoja, koska Dougin kropassahan ei ollut mitään vikaa). Hän ei sietänyt miehen kosketusta lainkaan. Mutta Doug oli todella lämmin ja fiksu, kärsivällinen mies ja palvoi vaimoaan, ja Jamiekin kyllä näki tämän oikeastaan ihan alusta asti ja pystyi sen myöntämään, että puolison luonne on kultaa. Myöhemmin hän sitten alkoi tuntea myös vetoa miestä kohtaan. Ja Jamie itsekin vaikutti oikein mukavalta ja fiksulta ihmiseltä, vaikka tuo ulkonäköjuttu saattoi antaa hänestä pinnallisen kuvan.

Tanjan ja Ronin kohdalla ei ole näkynyt näin suuria tunteita kummankaan puolelta. Kumpikaan ei vaikuta kauhean ihastuneelta, eivätkä luonteetkaan oikein tunnu sopivan yhteen tai edes täydentävän toisiaan. Tässä on vain jotain kiusaantunutta, puolivillaista yritystä, ja toinen osapuoli tuntuu jo luovuttaneen. Mun mielestä Ronilla ei ole kauheasti tarjottavaa näin vakavalle suhteelle, ja Tanjakin on aika itsenäinen ihminen. Pinnallista Ronia ei kiinnosta ymmärtää Tanjaa tai ottaa Tanjaa huomioon, eikä Tanjakaan anna Ronin olla se mies, joka tämä haluaisi olla.

Vierailija
2295/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vikaa jaksoa katsoessa, että minua ärsyttää se Sari ihan suunnattomasti! Nariseva puhetyyli, ei ole oikeen mitään järkevää sanottavaa,päivittelee vaan ja määräilee Anttia..Aluksi tuli huomattua kaikkien muiden vikoja; Antin myötäily, Marin töksäytykset, jne. Mutta tuo Sarihan on kamala pompottaja! Tietää olevansa nätti nainen, ja määrää miestään ihan koko ajan, ainakin kameran edessä. Antti on varmaan ihastunut sen ulkomuotoon, mutta aika määräilevä ja hallitseva persoona se taitaakin olla.. 

Vierailija
2296/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa klipissä Mari ja Jouni olivat Kanalan luona, ja kyllä ne kuulostivat toisistaan tykkäävänkin...  :)

Vierailija
2297/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin valitettavasti nyt vasta uusimman jakson pariin, mutta tässä kesken katsomisen pakko antaa pisteet Ronin bissekaverin kyökkiterapeutintaidoille. :) Ovat joko tunteneet tosi pitkään, ja/tai kaverilla on harjaantunut sosiaalinen pelisilmä, kun noin hienovaraisesti osaa kommentoida ja kyseenalaistaa oleellisia kohtia Ronin jutuissa normaalin läpänheiton lomassa. :) Mistä löytäisi tuollaisia miehiä kuin Ronin kaveri? Vaikkei ole ulkonäöllä yhtä siunattu kuin päätähtemme, ottaisin paljon mieluummin noin ajattelevaisen ja maalaisjärkevän tyypin (ainakin tuon minuutin pätkän perusteella). :D

Heh, mietin ihan samaa. Haluan Ronin kaverin seuraavalle kaudelle psykologiksi/floristiksi!

Vierailija
2298/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni vaikuttaa ohjelman perusteella todella laiskalta näkemään vaivaa suhteen eteen. Olisiko niin, että kuvitteli saavansa ohjelmaan osallistumalla ilman omaa vaivannäköä täydellisen naisen valmiiksi hänelle etsittynä, mutta kun ei rakastunutkaan ensisilmäyksellä, sieltä ei tullut sitä isotissistä blondia, joka olisi hänelle muutoinkin täydellinen match, niin ajattelee, että se oli sitten siinä.

Mulle tuli kanssa viime jaksoa katsoessa sellainen fiilis, että Roni taisi olettaa saavansa täydellisen suhteen annettuna. Erityisesti siitä, kun puhui, että ajatteli menevänsä kerran elämässä naimisiin. Eikö käynyt mielessä, että tuollaiseen ohjelmaan osallistuessa onnistumisen todennäköisyys on aikalailla nollassa? Varsinkin, jos on haluton laittamaan tikkua ristiin suhteen eteen, tai jos ei ole valmis hyväksymään toista sellaisena kuin hän on.

Vierailija
2299/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa klipissä Mari ja Jouni olivat Kanalan luona, ja kyllä ne kuulostivat toisistaan tykkäävänkin...  :)

Mari taisi jopa vähän liikuttua, kun sanoi sen ääneen. 

Vierailija
2300/3683 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Ronin naisihanne löytyä hänen kaveripiiristään (+instagramista). Vaikka taitaakin tuo nainen olla yh, niin olisi Roni poiminut ennemmin hänet talteen kun mennyt pelleilemään telkkariin.

Mikä se Ronin IG on?

https://instagram.com/ronttti/

Mista ma loytaa tama nainen?

Ketju on lukittu.