Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmisten lauantai!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koin " valaistumisen" saunoessani. Littyen tuohon Vauvat-palstaan siis. Eihän siellä ole Helmi-vauvoille pinoa koska suurin osa tähän mennessä synnyttäneistä helmenkantajista on synnyttänyt tammikuussa. Kuten minä itsekin. Joten lapsemme ovat siis Tammilapsia... Parempi tajuta myöhään kuin ei ollenkaan ;) ;) Laitettakoon tämäkin vielä synnytyksen piikkiin!

Vierailija
22/23 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika heräili taas kolmen jälkeen vähän väliä itkeskelemään korviaan. =(. Viiden maissa vihdoin rauhoittui kun lääke alkoi kunnolla vaikuttaa. Mutta eipä taas enää itselläni uni tullut.

Vauva piti tajuttoman melskeen illalla. Tuntui että kohta änkee jostain muualta pihalle kun alhaalta. Otin saunan jälkeen kolme hörppyä miehen oluesta, tais vaavikin tykätä kun niin innostui. MAistui muuten yllättävän hyvälle kylmä olut, vaikka en yleensä siitä niin ole tykännyt. Olisin voinut juoda vaikka koko pullon, mutta en kuitenkaan...

Ärsyttää tuo mies toisinaan kun vinkuu jatkuvasti sitä seksiä.. No eilen illalla jo pikaiset sille lupasin mutta jäi sitten suorittamatta kun sain taas viettää puoli iltaa pojan luona pimeässä makkarissa. Kun ei meinaa sillä uni tulla millää kun korvia koskee. Lopulta nukahti meidän sänkyyn ja mulla oli ne viimesetkin " halut" menny siinä vaiheessa. Ei ole musta kivaa että saan aina puoli iltaa laittaa siihen että saan pojan nukkumaan. Mies voi vaan ottaa pari olutta ja katsoa rauhassa elokuvaa tai surffata netissä, tehdä mitä haluaa, kun mä tosiaan makaan pojan kanssa pimeässä ja odotan että se nukahtaa. Äh, en taas tiedä valitanko turhasta mutta mustakin olis ki´va viettää joskus ihan VAPAA ilta kaikista nukutuksista ja passaamisista. Sitten kun viimeviikonloppuna poika oli hoidossa niin mies käyttäytyi kuin idiootti kun oli taas otto päällä.. silloin niistä hölmöilyistä kirjoitinkin, en jaksa edes kerrata.

Joo sori taas vuodatus, mutta niinkuin joku totesi niin miehet on oikeesti jostain toiselta planeetalta.. pikemminkin jostain kaukaisimmalta galaksilta sanoisin..

Tää lähtee nyt pesee naaman ja hampit! =)

Olipas kiva kuulla Annusen arjesta. Kaikkea hyvää jatkolle!

-sitruuna ja minttuvihtori 38+3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen jatkuu ulkona enkä viitsi mennä vähissä vaatteissa ulos kun ainoot housut jotka enää pysyy jalassa on miehen isot collegehousut jotka viritän harley-davidson henkseleillä olalle. Kamala näky!!!

Meillä on niin päin että minä olisin halukas seksiin vaikka kuinka, varsinkin siis olin aiemmin raskaudessa, mutta mieheni valitsi selibaatin raskauden ajaksi. Niinkuin rankaisisi minua tästä raskaudesta! Edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä tiedän että sen halut herää kyllä heti kun synnytys on takana, mutta sitten minun on jarruteltava kunnes tunnen alapääni kivuttomaksi. Harmittaa todella : ( Ikinä nämä seksijutut ei kai mene niin että pariskunnalla ois just samat halut ja toiveet. Minä antaisin mitä vaan, haluis edes suuseksiä... Epätoivoista ; ) Mutta onneksi tää on odotus on kohta ohi, sit vaan toivon että on voimia ja haluja edelleen parisuhteen hoitoon kun meillä nukkuu sitten kaksi pikkuista samassa makkarissa.

Minä nukkuisin yöni hyvin mutta vuoden ikäinen tyttö on ruvennut heräilemään yöllä ja karjuu lähes unissaan tunnin-puolitoista. Se hakee omassa sängyssä asentoa ja mies hokee vieressä että nyt sillä on varmaan kipuja... Niin varmaan! Joka yö... päivisin se on sitten oikein säteilevä, oikea aurinko! Miehen on varmaan helpompi suhtautua itkuun kun ajattelee että tyttöön sattuu?

Kohta meillä itketään kai sitten kuorossa, siis nuo pikkuiset. Olen ajattellut että masussa vauva tottuu öisiin konsertteihin eikä ehkä säikähdä ihan kauheasti itkua sitten kun joskus kotiudutaan. Tai ehkä tytölle tosiaan on tulossa hampaita ja heräily lakkaa jossain vaiheessa.

On muuten ollut pelkästään ihana lukea syntyneistä uutisia ja kuulumisia, mulle on tullut sellainen olo että meillekkin on aivan oikeasti tulossa vauva ; )

Mymmeli ja masumyllertäjä rv 38+5