Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita akneperseitä? Auttaako peppufinneihin MIKÄÄN?

Vierailija
25.05.2023 |

Mulla on aina isoja finnejä pakaroissa, tälläkin hetkellä toistakymmentä. Osa on vain isoja ja punaisia, eivätkä tunnu miltään, mut osa on tosi arkoja ja sattuu välillä istuakin. Joskus oikein säikähdän kun katson alastonta takapuoltani peilistä, kun on niin karsean näköinen.

En käytä alushousuja juuri koskaan, nukun alasti ja vaihdan puhtaat vaatteet joka päivä. Peseydyn myös joka päivä ja usein pesen pakarat jollain antibakteerisella saippualla. En harrasta pyöräilyä tai mitään missä pakarat olisi hien ja hankauksen kohteena.

Ärsyttävää, ja kadehdin aina kun näen kuvissa tai pikkubikineissä sileitä ja normaaleja peppuja.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorinta ja desinfiointiainettakin voi käyttöä, kun on paksumpaa ihoa.

Vierailija
2/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa se, että alat kävellä etkä haudo percettäsi 24/7 jossain hiton pelituolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä todennäköisesti on follikuliitti, ei akne. Hoituu antibiootilla, voiteella tai sisäisesti. Lääkäriin siis!

Vierailija
4/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aloitit tuon päivittäisen pesemisen? Minulla tulee kasvoihin finnejä, jos pesen saippualla, joten pesen vain vedellä.

Vierailija
5/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa se, että alat kävellä etkä haudo percettäsi 24/7 jossain hiton pelituolissa.

Missä pelituolissa?

Vierailija
6/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen kangassohva naisystävällä auttaa niin, että huomaa hyvin koska peppufinni puhkesi. Ja samasta syystä auttaa huonosti. m56

Vierailija
7/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää lääkärille. Miehellehän ei tuollaista peppua oikein hirviä tarjota.

Vierailija
8/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aloitit tuon päivittäisen pesemisen? Minulla tulee kasvoihin finnejä, jos pesen saippualla, joten pesen vain vedellä.

Naamaa ei pestä saippualla. Ei ole hyväksi iholle. Naamalle on omat tuotteet.

Vierailija
9/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arse.

Vierailija
10/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä-tatuointi.

Vierailija
11/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää tarkentaa, että mulla ei ole finnejä tai näppylöitä missään muualla, ei kasvoissa, ei hartioissa tai selässä, vain takapuolessa. Ja tää vaiva on ollut mulla niin kauan kuin jaksan muistaa!

Lääkärissä olen käynyt useasti ja ei ne kovin vakavissaan tunnu ottavan, kun mitään kunnon keinoa ei ole löytynyt. Joku epäili sieni-infektioksi ja määräsi voiteen sen mukaan, mutta eihän se mitään auttanut. Antibakteerista saippuaa on suositeltu ja alueen puhtaana pitämistä.

Jo alle parikymppisenä hävetti mennä sänkyyn tai saunaan jonkun uuden tyypin kanssa, kun pelotti miten reagoi mun pepun ihoon, ja kun olen vilkuillut muiden ihmisten peppuja, niin kaikilla muilla on aina sileä ja kaunis iho takapuolessa. Vain mulla on ruma ja näppyläinen.

Ap.

Vierailija
12/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salisyylihappo-tuotteet.

Vierailija
13/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa näyttää lääkärille. Miehellehän ei tuollaista peppua oikein hirviä tarjota.

Hö? Siinähän on huilin ajaksi askartelemistakin!

Vierailija
14/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on hinta sokeainkirjoitiksella.

Vierailija
15/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu harrastuksiin tuommoinen, niin kuin jo tohon aloitustekstiin kirjoitin. En siis harrasta mitään missä peppu olisi jatkuvan hautomisen kohteena.

Ap.

Vierailija
16/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei tarjota? Mitä hittoa?

Vierailija
17/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen istunut pelituolissa 16 tuntia päivässä 20 vuotta putkeen ja perseeni iho on täydellinen.

Vierailija
18/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille mars jos et ole jo käynyt.

Vierailija
19/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko syöny roaccutania? Mullaki ollu persiissä finnejä, ei tosin ehkä yhtä paljoo ja aknea ollu muuallakin.

Vierailija
20/34 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko syöny roaccutania? Mullaki ollu persiissä finnejä, ei tosin ehkä yhtä paljoo ja aknea ollu muuallakin.

En ole syönyt ikinä Roaccutania tai mitään muitakaan aknelääkkeitä, koska näppyjä ei ole muualla kuin pakaroissa.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan