LOKALAHJOJEN LAUNTAILÖPINÄT
Jes! Ekan kerran ehdin aloittaa uuden päivän pinon! Vähänkö olen ylpee :)
t. meritähtönen
Kommentit (118)
Öitä kaikille poistuville..!
Valtsunen: Joo, kakspäinen ihrahirviö :D Tshihhhiiiiii :D
Voi elämän kevät! Nyt se mun elämä aikoo tilaa Saksasta jonku hemmetin härvelin tohon meitin autoon *kun sitähän nyt ehdottomasti tarvii..* ;D
Voi saakeli, jos mun mies ois tommonen hirviö ku mitä tuossa leffassa! Oooooooooon nähny tuon ennenki...
BTW: Voi kuinka ihmiset voi olla erilaisia: mä hain fanipaloja ja mies näkkärin :-/
Arvaas, mies kehtas väittää että se sen tilaama juttu on muka tarpeellisempi ku KANTOLIINA!! Meinasin Ottooni tukehtua! Siis joku saamarin lampputsydeemi siihen kattoon??! Tarpeellisempi ku Nukku-Hugga?? Voi juma!
Hih, se on kyllä onneks eka kerta ku mitään typerää tilaa, joten en viiti sen enempiä sitä kiusata :) Yleensä se ostaa vaan järkeviä ja OIKEESTI tarpeellisia juttuja *bd*
Meillä kans vähän eriapria ollaan... mä yleensä syön sipsiä/poppareita/muita herkkuja, ja mies leipää/jugurttia tms :D Sit kun koitan tarjoo sillekin lopulta että haluutko, niin ei ota. Höpsöjä nuo miehet!! Ei ymmärrä hyvän päälle (paitsi tietty meidän :D)
Just! Sanoin tolle, että kato ny meitä, mehän ollaan iiiiiiiiiihan erilaisii, nii se, että joo katopa ku en voi mitään herkkuja vetää ku on nälkä ja sitte kun nälkä lähtee ei tee mieli herkkuja *räkäset naurut tähän väliin!* voi vidu, ihan ku ei ois voinu suoraa sanoo, että mene ja kato peiliin! :DDDDD
Mun mies aina sanoo kun tulee tuosta puhetta, että " ja sä vaan ihmettelet miks et laihdu" ;D Siis ei siinä ettäkö hän itse odottais mun laihtuvan, vaan kun MINÄ aina valitan että oon lihava/läski/ällöpylly ym. ja heti lauseen lopetettuani säntään herkkukaapille ;)
Voe voe voe...
Ja tuo VOEVOEVOE, tyttö aina sanoo, että " äiti, sano VOEVOEVOE!" ;D
Tai miten päin sitä sitten ikinä ollaankin.... ;D
Oispa aika ihana tavata kun niin samiksia ollaan :)
Meehän vaakaan ;). Mä meen sen kainaloon pitään sille seuraa. Vaikka (!) heti ku mä siihen pääsen se ryykää koneelle :-/
Hetkun ketkun, Vallu teki metkun,
aukaisi miehen vetoketjun
ja otti esille lemmenletkun :D
KehäIII:kin näkyy tosta ikkunasta :D
Meillä näkkyy ihan vaan tuommonen hilijanen takapiha ja jos tielle asti venyttää kaulaa niin kai siellä jossain on ABC:n kylmä asema! Ja mekö muka korvessa :-O?! Eipä ollakkaan ku keskustaan on kaheksan kilsaa... ;D
Mutta tää lähtee ny.... huomenna taas linjoille pirteinä ku peipposet ;D
On sulla kivoja renuja! Lueskelin tässä miehelle ja se nauraa nyt kyllä sulle ;D
Eip se mitn. Jutskailen tässä keskenäni :)
Hemulii_i: You have mail.
Juomingeista: Siis minähän olin aika juoppo ennen kun Lukaa aloin odottaa. Mulla ja parhaalla ystävällä oli yhtä aikaa villi ja vapaa sinkkukausi ja silloin tuli kyllä otettua aika tukevasti. Muutenkin mulla oli vähän sellanen " nyt tämä biletys alta pois, ennen kun tulee perhe tilalle" -asenne. Ja hyvä niin, nyt ei tee niin mielikään kun ehti örveltää enemmän kun omiksi tarpeiksi. Salmari- ja tequilasnapsit oli mun herkkua. Ja kaikenkarvaiset drinkit.
Mutta jos puhutaan pienistä maistiaisista, niin Two Dogs on hyvää, Kopperbergin mansikkalonkero on taivaallista, tavalliset sidukat ja lonkerot menee. Oluesta en tykkää kun Budweiseristä, jota ei meinaa enää saada mistään.
Ja huomasinpa edellisviikolla yhden two dogsin juotuani, että hitto vie, täähän alkaa ramaseen. Siihen jäi suunnitellut vaakamambot ja kaikki :D Sitä se teettää, kun ei vuoteen ole juonut.
Nyt täytyy varmaan kipittää suihkuun, ennen kuin toukkanen herää taas tissittelemään. Ja aamulla pitäis herätä JO 8.30, lähdetään Espooseen muuan messuille koko remmi. Eli pinoilen varmaan vasta huomenna näihin aikoihin, jos silloinkaan.
Pitäkäähän sivut kunnialla jumissa siihen saakka ;)
Mun hartiat on aivan jäkissä, pylly puutunut ja vätystää. Vanhuus ei tuu yksin =)
Öitä örvelöt :)