LOKALAHJOJEN LAUNTAILÖPINÄT
Jes! Ekan kerran ehdin aloittaa uuden päivän pinon! Vähänkö olen ylpee :)
t. meritähtönen
Kommentit (118)
Ekaks kun muistan niin joku kysy huutamisesta ym..meillä Julius on ruvennu kans metelöimään,kiljuu kun pikkutyttö ja huutaa ja muutenkin pitää hirveetä älämölöö:)
Tänään taas nukuttu vähänlaisesti päikkäreitä....
nyt ollaan kaksisteen kotona kun meidän vieraat päätti lähtee jääkiekko-otteluun ja lähetin sit miehen niitten mukana!Oli niin onnellinen kun pääs eka kertaa tänä talvena matsiin,kovasti vaan kyseli vielä lähtiessään että jaksanko varmasti olla Juliuksen kanssa kaksisteen....no daa..mitähän täällä viikollakin tehdään:)
Huomenna saakin sit mies innolla siivota täällä:D
Mä sit sorruin syömään mäkkärin kana-aterian..ja prkele se olikin sit rasvasempi kuin big mac!Ja ihan sen takia en bigiä ottanu kun aattelin että kana ei ois niin rasvasta!No mutta,kerrankos...eilenkin meni suklaata ja lakuja ja kakkua ja.....Hyi minua!
Mut nyt kiukutaan niin että pitää mennä!
mein tyttö on syntynyt 25.10:)
ei se tyttö huutanutkaan mahaa vaan reppana onkin kipee. mittasin kuumeen ja mittari näytti 39. kuolaa hirveesti et oiskohan kurkku kipee tai sit hampaita tulossa? tiedä häntä.
meillä neiti viettää paljon aikaa sitterissä. tykkää siinä katsella kun puen, syötän ja vaihdan vaippaa veikalle:)
missäs kaikki luuraa kun on näin hiljaista?
vein just esikoisen nukkumaan ja kunhan neiti nukahtaa lähden lenkille kiloja karistamaan ja sit saunaan lämmittelemään:) nyt se on luvannut torstaihin asti tällaista kylmää...inhottaa kun ei pääse ulkoilemaan...no nyt ei kyl pääsis muutenkaan kun neiti kuumeessa.
mut nyt täytyy tässä yrittää saada neiti sammumaan;)
Täällähän tosiaan on hiljaista! Ehkä tuo eilinen pino vei voimat kaikilta=)
Mä olen ihan pihalla. Voitteko kuvitella MEIDÄN KAIKKI LAPSET NUKKUU JO!!!!!!!!!!!!!! Täällä sitä nyt sit mietin, et mitäköhän ihmettä tässä tekisi.
mamikon tytölle pikaista paranemista!
Mä lähden nyt tuijottaa jotain ei aivotoimintaa vaativaa sarjaa, mussuttaen king size tuplaa, kun en jaksanut niitä marianneja hakea. *Hiukan itseään laiskuudesta syyttäen ja kuolaten ajatellessaan marianneja*
Hennajo
Tänne sitä vaan pitää näin illan päätteeksi laahautua, ihan niinku teininä, kun meni torille notkuu kavereiden kaa.
Ja toisinaan tais tulla muutama pussikalja siellä pakkasessa juotua, eikä tosiaan palellu, vaikka mittari laski alle 20 asteen ;D...
Meillä on myös pakkasten takia oltu sisällä ja senhän tietää, että poika ei nuku kunnolla. Tämän päivän päikkäreiden yhteissaldo 1 ½ h vaan!
No, poika sammui kuin saunalyhty 19:30 omaan sänkyyn. Ei eväkään liikahtanut. Raukkaparka =)
Pino ei tosiaankaan ole kovin kasvanut tänään, ainakaan tähän mennessä.
COPPOLA: jepulis, mulle jäi samat fiilikset :) Annan tässä ja nyt osotteen elikkäs leijon_a@luukku.com joten pistäpä vaan postia tulemaan.
Mies lähti taas yöks töihin joten mitähän keksis? jos vaikka pyöris täällä siinä toivossa, että paikalle tulisi muitakin *vaatimattomasti vihjailee *
T:Hemulii_i
..että pääsen rapistelemaan...
.....sipsejä......
...ja korkkaamaan.....
.........oluen...
Omppu *kuola suunpielestä valuen*
Ja toisinaan tais tulla muutama pussikalja siellä pakkasessa juotua, eikä tosiaan palellu, vaikka mittari laski alle 20 asteen ;D...
Näin on näppylät!! :D
Poitsu on koko viikon menny itekseen nukkuu, ja nyt se temppuilee ja haluaa että isi on siellä pitämässä kädestä. No, eipähän tuo oo pariin päivään isiä nähnytkään, joten liekö sit vähän ikävä.. Kunpa nyt vaan huomenna menis taas itsekseen *bd*
Ainiin, Vallu muuten, muistahan sit raportoida teidän isännän kotiinpaluusta ;) Vetääkö yhtään vertoja Hennajon ukolle?!
Tulittehan te tekin ;)!
*halaa*
Eihän täältä näin illalla malta olla pois....Hemuliiiiiiiiiiiiiii ja Emppuuuuuuuuuuuuuu mai fRIEnd... ;D!
Ottakaa kuulkaas tästä siiderii, siellä pussissa on! Ja tässä voin ihan nyt teille juoruta, että melko tapaus tuo munki ukko on: tänne se jäi kotiin nyhjään, vaikka ois ollu mahdollisuus lähtä! :-O Ei ois tainnu käydä noin, jos osat ois ollu toistepäin ;D...
Korkkaa toisten :D. Kohtahan meitsy on ihan hiprakassa täällä, ette saa suunvuoroo
*tanssii sambaa*
HENNAJO Kiva että lapset noin ajoissa nukkumassa.Sait vähän omaa-aikaa.:)
VALLU vai ei sun mies lähtenytkään bilettää.:)
Meillä on nukuttu tänään hyvät päikkärit 1h+3,5h+1h.
Mutta nyt syöttämään Miskaa.
Siis eikö se ukko lähtenytkään?? Pisteet sille kotiin ;D Viksu mies :)
Hih, mua alkaa ihan naurattaa kun aina kokoonnutaan tänne, ihan ku ei ois muuta elämää :D Muta kunhan tuo oma kulta saa pojan nukahtamaan, niin sit taidan hilpaista sen viekkuun (taikka sit tissitteleen pikku prinsessaa... :-/)
tässä tätä juomaa maistelen ja täytyy sanoa, että hyvää on :)
Missäs Kaisa luuraa?
Vallu, mullakin jo toinen menossa ;D Otin vähän kiriä... :D
Pidä vaan itelläs ne kumiukot kerran miehes jäi kotiin ;) Vai kerkesitkö jo kaikki heittää eilen Empulle?
Ei vais, oikeesti, mä en varmaan enää tiedä etes mitä se seksi on!!!!! Mitenhän me nuoki lapset ollaan saatu
*voivoivoi*
:D
" elämää" se tämäkin ja *ottaa naukut*
Muutamat gallupit, jotka muistan (tiiättehän, maitoa rinnoissa, puuroa päässä:D )
AUTO on meillä Volvo 740 vm 88. Pakolliset menot sillä kulkee, luotettava peli!
LAULUISTA pieni nokipoika vaan..., sininen uni, maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, sitten hirmu määrä omia sävellyksiä ja sanoituksia!
SITTERISSÄ Juho oleskelee syönnin päälle, ettei niin herkästi pulauttaisi... Viihtyy kyllä yhtä hyvin lattialla, riippuen vähän virkeystilasta. Väsyneenä mieluummin sitterissä.
Siihen se muisti sit loppuikin...
Meillä on uutena tullut ihan kamalan kova huutelu ja kiljuminen. Korvat on lujilla kun tuota mölyäjää kuuntelee. Ei itke, hymyssäsuinkin huutaa ja karjahtelee. Onko muilla tälläista, muistelen että Vallu jossain vaiheessa kertoili samanmoista. Onkohan tää joku " vaihe" vai miten tuota volyymiä sais käännettyä pienemmälle.
Minä oottelen ens viikon neuvolaa, on alkanut tuntua että vois sittenkin pikkuhiljaa alkaa maistattaa pottua. Tulee noita pulautuksia siihen tahtiin että vissiin raukka yrittää syödä enemmän kuin massuun mahtuu. No, kunhan näkee kuinka on kasvanut. Jos on kasvu ollut hyvä vieläkin, jatkan imetyksellä.
Laihikset, pysykäähän ruodussa! Huutelee eräs joka on tyhjentänyt Pandan suklaapussin tässä iltapäivän ratoksi :)