LOKALAHJOJEN LAUNTAILÖPINÄT
Jes! Ekan kerran ehdin aloittaa uuden päivän pinon! Vähänkö olen ylpee :)
t. meritähtönen
Kommentit (118)
Vihollinen vuoteessani. Millanenhan lie...
Poitsukin kyllä jo nukahti, mutta tuo mies meinas hetken aikaa korjaa työkaverinsa kannettavaa.. Eikä mulla oo mitään sitä vastaan, kiva hetkinen tässä omien kavereiden kanssa olla :) Paitsi jos tosiaan täällä ei ketään enää ole :-O
Wal: Niinpä, nössö ehkä, mutta sitäkin lutuisempi :) Mun mies IKINÄ oo lähteny ilaman mua mihkään [color=red]♥[/color] Se se vasta siis lutunen onkin *puss*
Puldella vissiin herkut vähissä kun ei oo uskaltautunu messiin!! Vai oisko tuo juonu rahansa jo eilen ;D
Ainakin jo valmiiksi tohon lähietäisyydelle :D
*päissään* Mulla nää pullot on puoli litraa per kipale
Oikeesti? Eikö? Hieno mies :-O.
*taputtaa Empun miestä olalle*
Mun uniaika taas lähenee...
Emppu:sun mieshän kiva on ku ei lähde ilman sua mihkään. Harvoinpa meilläkään mies lähtee kaljottelemaan. Yhdessä ollaan yleensä käyty.
Hemulille öitä!!
Pulde: Kiva kun saavuit apajille :) Vai pussit tyhjinä... hih ;D
Valtsu: Niin.... eikö olekin aivan kultakimpale tuo mun mies :) Oon kyllä aivan ikionnellinen tuollaisesta kullasta!!! Mutta eipä se sinunkaan taida sit pahempi olla, kun kerta kotio jäi!! Ollaanme aika onskuja sun kanssa :) Ja Hemulikin!
Joo niin, sulla olikin sidukkaa... no on mullakin yks Otto, taidan senkin kumota vielä tänään :-P
Nuuskikselle lisää punkkua kehiin, eihän yks lasi riitä mihkään :-O
Hyvä ku muistutit ettei se leffa vielä alkanutkaan! Hih, Nuuska, mistä sä tonkin nimityksen keksit :D
Mä tein emämunausken kun aattelin maistaa pari sipsiä.... pakko syödä vaan enemmän ja enemmän, on ihan sikahyviä!! Ja vaaka taas ratkeaa maanantaina.....
Ja Nuuskalla vähän onnekas kuponki!! Oispa mulla kans!
sori kaikki kirjuvirheet kun kiireellä (kännissä ;D) kirjoittelen...
HuomiseC tänne luvattu 30 pakkasta
Mulle tulee viinistä armoton hedari, vaikka punkkua joskus juonkin :)
Meni OIKEESTI ihan aikuisten oikeesti YX siideri päähän!
Joo, kyllä mullakin jo silmissä pörrää :D Kaks bisseä vasta menny :) Hih, juo paljon vettä ennen nukkumaanmenoa ni ehkä helpottaa *bd* Ja onneks et sentään polta, silloinhan sitä vasta hedari aina tulikin ja oksuolo!!
Siis hyi hemmetti mitä eväitä ;D
Oispa ihana käydä baarissa bailaan
*haaveilee*
Kuluis kalorit ;) - sikshän mä vaan :D.
Mulla nää sivut käy TOSI hitaalla!!!!
Nuuska: Onnee lottovoitosta!
Ja Hempalle hyviä öitä :)!
En vielä ole malttanut poistua vaikka pylly puutuu ja silmä luppasee :)
toivottavasti piakkoin joku muukin kuin nää sivut... ;-P
Yöks. Mies tossa jotain ihme fondue-juttua syö, haisee pahalle (mä inhoon juustoja yli kaiken).
*juoksee kaapille, ja korks*
suolikset ei lihota ja tuossa sidukassakin on vaan ...öööö*tarkistaa*....25 kaloria ja 4,7% :DDD
Vai onkohan siellä päin Suomee sitteki liukkaat kelit ;D?!