Pudottajissa yks muija painoi 140kg!! Yli 3 kertaa enemmän kuin mä!!!
Järkyttävä ajatus :-( Miten joku voi päästää itsensä tuohon kuntoon..
Kommentit (55)
Miten sen normaalin nyt määrittelee..Minusta terveys on tärkeintä ihmiselämässä. En voi ymmärtää näitä nykyajan plösöjä. Saa syödä aivan valtavasti että painaa 140kg! Kaikilla on puutteita mutta kyllä on järjetöntä tieten tahtoen vuorata sisäelimet ihralla :-( YÄK
Aika jännä miten oli niin " läskittömän" näköinen ja en tarkoita et olisi läskitön vaan ei sillain pursunut ja roikkunut kuin joskus näkee....
JA mitä ap:n painoon tulee, olet todellakin sieltä kevyimmästä päästä. Turha leuhkia tuollaisella asialla. Itse olen puolet kilpailijan painosta, enkä todellakaan ole läski.
Juuri tuollaisten kommenttien (" miten joku voi päästää itsensä tuohon kuntoon" ) vuoksi moni on lihonut vain entisestään..
Minä olen hoikka mutta mikä tärkeintä, hyvässä kunnossa. Mun mielestä ylipaino ja nimenomaan sairas ylipaino on tikittävä aikapommi. Näkeehän sen jo nykynuorista ja -lapsista. Ei tuollaista läskiä kroppaa voi pitää hyväksyttävänä.
Kyse oli nyt silkasta ihrasta ja sen epäterveellisyydestä. Jos nainen painaa 140kg niin kyllä se on todella vaarallista ja oksettavaa. Täysin järjetöntä uhrata terveys ja samalla menee kauheesti rahaakin syömiseen..
Vierailija:
Kyse oli nyt silkasta ihrasta ja sen epäterveellisyydestä. Jos nainen painaa 140kg niin kyllä se on todella vaarallista ja oksettavaa. Täysin järjetöntä uhrata terveys ja samalla menee kauheesti rahaakin syömiseen..
Itse vaan naisena vertasin naiseen. Naiset kuitenkin yleinsä painavat vähemmän kuin miehet.
Vierailija:
Ja liian laihakin on terveysriski.
Onhan se niinkin että liian laiha on sairaampi, kuin liian lihava.
sopusuhtaisena ja hyväkuntoisena ihmisenä jolle terveys on todella tärkeää. Terveysasioissa olen kyllä keskivertoa tarkempi mutta en fanaattinen ;-)
Muhkeat rinnukset löytyy ja sopivasti pehmeyttä. Tärkeintä on kestävyys- ja lihaskunto ja arvot kohdallaan ( verenpaine, kolesteroli, hemoglobiini..).
AP synnytti lapsensa normaalisti (3,6kg) ja imetti yli vuoden. Maitoa olis piisannu vaikka toisellekin vauvalle ;-)
en ole normaali ( suomalaisessa mittapuussa) koska mulla ei ole leveetä persettä. Olen siro kuten ranskattaret.
Vaikka onkin sentään b-kupin rinnat ja lihastakin, koska salibandyä pelaan lähes ammatikseni.
En voi sanoa olevani " normaalipainoinen" , etkä sitä ole sinäkään, mikäli antamasi pituus ja paino on oikea.
Ihmettelen vaan miten joku voi tosiaan syödä itsensä 140 kiloiseksi. Aivan järjetöntä. AP on todella huolissaan terveydestä, mikä tikittävä aikapommi se onkaan. Ja järkyttävät laskut yhteiskunnan maksettavaksi :-(
Vierailija:
Ja järkyttävät laskut yhteiskunnan maksettavaksi :-(
Vierailija:
Ja järkyttävät laskut yhteiskunnan maksettavaksi :-(
Ja hoikalla huonot? Eli pitäisikö lihavan valittaa ja kieltäytyä maksamasta hoikan, mutta perinnöllistä sairautta sairastavan hoito? Kyllähän perinnöllisiä sairauksiakin voidaan seuloa ja ennustaa etukäteen... ts. vanhempien, huonogeenisten moka, että tekevät maailmaan sairaan lapsen -samoin kuin lihavan vika, että syö itsensä ylipainoon.
Vai mitä?
Ymmärtäkää että Suomessa taulukot ja mitoitukset ovat keskiarvojen mukaan. Minä en sovi näihin keskiarvoihin ollenkaan. Olen aivan eri mallinen kuin suomalaisnaiset. Muutama aasialainen ystäväni on samaa kaliiberia. Siis siroluinen ja kapea joka paikasta.
Painoin loppuraskaudesta 57 kg ja imetin yli vuoden. Miten se imetys sujuu jos syö huonosti?
Isäni on 175 cm ja painaa alle 60 kiloa. Vaikea ajatella että olisin saman painoinen.
Kai sullakin puutteita on.