Kuka tahtoo olla koekaniini,tahtoisin testata oonko ennustaja ;)
Kirjoita ikä ja hiustenväri, jotain muuta pientä itsestäs niin mä koitan
Kommentit (90)
Olen 23 vuotta ja oikeasti minulla on maantienharmaat hiukset jotka on blondatut nyt.Minulla on yksi lapsi ja toinen mahassa vasta ihan rv 5+4. Tiedätkö mitä sukupuolta lapset ovat ja minkä ikäinen vanhempi lapsi on?Ja odotanko yhtä vai kahta?
Teillä on omakotitalo? jotenkin tulee semmoinen olo kuin suhteenne ois..hmm.. jotenkin, irrallinen? Siis että ei ole semmoista kiinteää ja kiihkeää vahvaa sidettä, intohimo, palava rakkaus uupuu? En nyt sano etteikö rakkautta olisi mutta siis..jotenkin semmoitsa tasaista, ilman sen suurempia värinöitä ;) Sinä olet melko pitkä ja hoikahkokin, pitkät hiukset, usein ponnarilla? Tai sitten ootko urheilullinen, tykkäät liikunnasta.
Vierailija:
pian 29 vuotta, hiukset vaaleat, yksi lapsi ja avomies. Mitä näet?
sulla kaksi lasta.. olet hieman pyöreähkö, sellainen muodokas vartalotyypiltäsi ;) Ei sullakaan ihan lyhyitä hiuksia ole.. romanttinen luonne oot, lapsirakaskin. Työ lasten parissa? Kotiäiti..tai sitten lastenhoitaja?
Voisitko vastata minulle nopeasti ap kun odotan vastausta.Kerro samalla jo tiedät mikä lemmikkieläin minulla on?Olen tuo 96 numerolla oleva.
Hmm.. tämä sinun esikoinen.. on aika pikkuinen vielä. Alle pari vuotias? Öhh.. tyttö? Olisiko noin vuoden ikäinen tämä sinun lapsesi nyt? Taaperoinen :) Yksi lapsi on tulossa, sanoisin että poika, mutta tämä nyt sitten ei ole varmaa ;) Kissako teillä on? Vaalea, aika pörröinen..
Hmm..nyt iskee epävarmuus. Meneeköhän tänäänkin yhtä pahasti huti kuin eilen.. oottelen sun palautetta :)
Vierailija:
Olen 23 vuotta ja oikeasti minulla on maantienharmaat hiukset jotka on blondatut nyt.Minulla on yksi lapsi ja toinen mahassa vasta ihan rv 5+4. Tiedätkö mitä sukupuolta lapset ovat ja minkä ikäinen vanhempi lapsi on?Ja odotanko yhtä vai kahta?
olen oikeesti epätoivoinen ja yksin... haluan tietää vieläkö on joku minua varten ja jos niin, koska hänet tapaan...
olen numero 87 tuolta ysi sivulta =) ja edelleen 36v. blondi
mulla on kylläkin vaan yksi pieni lapsi,mut asutaan kerrostalossa ja mies käyttää työssä haalareita,tai käytti,sai just paremman paikan,ilman haalareita :)
meillä on poika joka on 2v3kk vanha ja meillä on kilpikonna.Masuvauvasta en vielä osaa sanoa mienikö oikein vai ei
Ennustaisitko myös minulle kun sinulla taitaa oikeasti olla noita lahjoja...=)
Elikkäs...24v, 178 pitkä, vaaleat puolipitkät hiukset ja yksi lapsi on.
Häät.. joko tulossa tai sitten olet juuri mennyt naimisiin? Onko poikalapsi? Musta kyllä tuntuu että noi lasten sukupuolet menee mulla vähän päin honkia ;) Aina just se päinvastainen kuin minkä sanon..hih.. Sun miehes on suakin pidempi, lähemmäs 190?? Urheilullinen vartalo..ristiverinen..siis semmoiset vaaleahkot hiukset, vaalean ruskea korkeintaan? Ei sen tummemmat. Liittyykö ammattiisi tai toiveammattiisi jotenkin käsillä tekeminen.. ei siis ihan pelkkää atkjuttua ;))
Vierailija:
Elikkäs...24v, 178 pitkä, vaaleat puolipitkät hiukset ja yksi lapsi on.
Oon 25 vuotias,yksi lapsi,hiukset " polkkatukka" ,suklaanruskeat.
Tää nyt menee vähän ohi aiheen, mutta nään sulle ristiverisen miehen. Sua vanhempi hiukan.. ehkä noin nelikymppinen. Rauhallinen luonne, hieman vatsakas.. tapaatte kesällä, luulen että kyseessä on ensi kesä.. ei ihan alkukesästä, sitten myöhemmin. Tämän miehen kanssa sulle syntyy pitempi ja vakavampi suhde :)
miuh:
olen oikeesti epätoivoinen ja yksin... haluan tietää vieläkö on joku minua varten ja jos niin, koska hänet tapaan...olen numero 87 tuolta ysi sivulta =) ja edelleen 36v. blondi
Olen 30 vuotias tummahiuksinen nainen. Vieläkö jatkan syksyllä opiskelua?
Löydänkö itselleni omaa rakasta? Vai olenko vielä vuosia sinkkuna?
Nyt se melkein 30 v antaa palautetta ; )
yksi lapsi, 163cm, n. 57kg (en kai ole lihava??), hiukset korviin asti, nyt värjätty mahongin värisiksi muuten ovat ristiveriset. Lapsirakas olen kyllä, vedän heitä puoleeni kuin magneetti, mitä itsekin ihmettelen joskus. Olen kyllä työtön ja kotona hoitelen lastani. Mies tumma, pitkä ja vatsakas. Asumme pienessä kaupungissa omakotitalossa, jossa " paljon vilskettä" . Miltäs nyt kuulostaa kun kirjoitin asioista? Kiitos kuitenkin sulle!!
47
sulla kaksi lasta.. olet hieman pyöreähkö, sellainen muodokas vartalotyypiltäsi ;) Ei sullakaan ihan lyhyitä hiuksia ole.. romanttinen luonne oot, lapsirakaskin. Työ lasten parissa? Kotiäiti..tai sitten lastenhoitaja?
Vierailija:
Ikä 28, tummat hiukset, kolme lasta.. kotiäiti.
(kiinnostais eniten, ooko raskaana.. menkat on muutaman päivän myöhässä..)
:)
Häät.. joko tulossa tai sitten olet juuri mennyt naimisiin? Onko poikalapsi? Musta kyllä tuntuu että noi lasten sukupuolet menee mulla vähän päin honkia ;) Aina just se päinvastainen kuin minkä sanon..hih.. Sun miehes on suakin pidempi, lähemmäs 190?? Urheilullinen vartalo..ristiverinen..siis semmoiset vaaleahkot hiukset, vaalean ruskea korkeintaan? Ei sen tummemmat. Liittyykö ammattiisi tai toiveammattiisi jotenkin käsillä tekeminen.. ei siis ihan pelkkää atkjuttua ;))
En oo naimisissa, enkä tietääkseni ihan heti menossakaan... Lapsi on kyllä poika.=) Mies on paria senttiä vaille 190. Suht urheilullinen vartalo on joo, ja ristiverinen mut enemmän tumma kun vaalee. Työkseni naputtelen aikapaljon lääkäreiden saneluja...=)
kun sun ammattia mietin, niin näin kädet, joten kuvittelin että sä teet niillä jotain konkreettisempaa kuin kirjoitat näppiksellä ;DDD Pitänee vähän miettiä tarkemmin kait mitä mikäkin tarkoittaa sitten :) Kiitos palautteesta sulle ja kaikille muillekkin :) ap
Vierailija:
:)
Häät.. joko tulossa tai sitten olet juuri mennyt naimisiin? Onko poikalapsi? Musta kyllä tuntuu että noi lasten sukupuolet menee mulla vähän päin honkia ;) Aina just se päinvastainen kuin minkä sanon..hih.. Sun miehes on suakin pidempi, lähemmäs 190?? Urheilullinen vartalo..ristiverinen..siis semmoiset vaaleahkot hiukset, vaalean ruskea korkeintaan? Ei sen tummemmat. Liittyykö ammattiisi tai toiveammattiisi jotenkin käsillä tekeminen.. ei siis ihan pelkkää atkjuttua ;))En oo naimisissa, enkä tietääkseni ihan heti menossakaan... Lapsi on kyllä poika.=) Mies on paria senttiä vaille 190. Suht urheilullinen vartalo on joo, ja ristiverinen mut enemmän tumma kun vaalee. Työkseni naputtelen aikapaljon lääkäreiden saneluja...=)
Sinä et ole kovin pitkä, alle 170.. Yksi lapsi? Rivitalo..vaaleahko väriltään..? Mies, tumma, hänkään ei mikään hirmuisen pitkä ole, pitempi sinua jokatapauksessa.. Onko se asunto suhtkoht uusi jossa olette? Pihatyöt vähän vielä alkuvaiheessa.. tai siis sillätavalla että istutukset pensaat jne ei vielä ole täydessä kasvussaan?
Vierailija:
ikää on kohta 25, hiukset punaruskeat ja vastikään leikattu lyhyeksi. Asun tampereen seudulla.
Juu, suorat melko pitkät hiukset on, vähän yli olkapään. 3 lasta on, eikä ajatuksissa pyöri raskaaksi tulo, enkä ole raskaana. Juu, avoliitossa elän. Miehen veikkaus meni nappiin, paitsi on vaaleahiuksinen:)
" sulla suorat, melko pitkät hiukset.. jonnekkin olkapäille, ehkä vähän ylemmäs. Yksi lapsi, mutta toinen on jo tulossa.. ajatuksissas tai sitten ootko raskaana? Elät avoliitossa..mies hiukan on sua pidempi, vajaa puoli päätä ;) Hoikka, tummahkot hiukset..ei partaa eikä viiksiäkään taida olla"
Sinulle,
sulla suorat, melko pitkät hiukset.. jonnekkin olkapäille, ehkä vähän ylemmäs. Yksi lapsi, mutta toinen on jo tulossa.. ajatuksissas tai sitten ootko raskaana? Elät avoliitossa..mies hiukan on sua pidempi, vajaa puoli päätä ;) Hoikka, tummahkot hiukset..ei partaa eikä viiksiäkään taida olla.
Vierailija: