Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tahtoo olla koekaniini,tahtoisin testata oonko ennustaja ;)

Vierailija
03.02.2006 |

Kirjoita ikä ja hiustenväri, jotain muuta pientä itsestäs niin mä koitan

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot paljon nuoremman oloinen.. sulla on kaks lasta ja aviomies. Olet pitempi kuin 160cm, lähemmäs 170? Et mikään ruipelo, mutta et kovasti ylipainoinenkaan.. miehesi on tumma, teillä on takana pitkä suhde.

Vierailija
2/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yh? Asut kerrostalossa.. sinulla on jotain virityksiä jonkun ristiverisen nuoren miehen kanssa.. ihastumista ilmassa. Ette kuitenkaan as yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan vaikka, onko mulla lapsia ja jos, niin kuinka monta, minkä ikäisiä? Olenko naimisissa?

Vierailija
4/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttasinä jolla tummat, puolipitkät hiukset , 23 kahden lapsen äiti. Sinä elät parisuhteessa, miehesi on aika kiireinen, jollakin rakennus tms alalla? Te unelmoitte omakotitalosta, joko olette muuttaneet vaiko vasta unelmoimassa? Koira, onko tiellä? Sellainen keskikokoinen, labbiksen koko luokkaa.. ruskea? Lapset.. tyttö ainakin?

Vierailija
5/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla lapsia kolme ainakin? onko neljäs tulossa? jos ei, mutta ainakin olet kovasti lapsirakas ja eläinrakas ihminen. Naimissa.. kissa teillä ainakin on. Miehesi on sinua pidempi, hän onkin melkoisen pitkä mies.. rauhallinen luonne, semmoinen leppoisa.

Vierailija
6/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla lapsia.. yksi tai kaksi.. tuo toinen on ihan nuori tai sitten olet vasta raskaana.. vanhin on jo yli kolmevuotias tai kolme.. sellainen kuitenkin joka jo kävelee ihan vakaasti, ei enää pikkutaaperoinen :) Olet mennyt naimisiin ennen lastesi syntymää

Vierailija:

Kerrohan vaikka, onko mulla lapsia ja jos, niin kuinka monta, minkä ikäisiä? Olenko naimisissa?

Vierailija
7/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh, työtön.

Vierailija
8/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kolme, vanhin 3,5v ja kaksi nuorinta 11kk. Kaikki syntyneet ennen naimisiinmenoa, mutta naimisissa ollaan.. =)

Vierailija
9/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveillaan omakotitalosta ja ollaan pari kuukautta katseltu taloja ihan tosissaan. Meillä on kaksi poikaa (kylläkin) ja miehellä kova koirakuume. Sain just ylipuhutuks, ettei meille tule koiraa jos meinataan vielä muuttaakkin. Niin ja tyttölapsesta oli juuri puhetta kiireisen mieheni kanssa =)

Vierailija
10/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi tätä mun muistia.. olit kuitenkin se 170n pitkä ja yrititte toista, teillä oli jo poika.. sulla on joku akateeminen ammatti, asutte miehesi kanssa jollain kaupunki alueella..poikasi ikä.. mahdoitkohan sanoa sitä? neljä, viisi? Miehesi on pitkä ja hoikka, olet naimisissa ollut jo ennen lapsesi syntymää

Vierailija
11/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5=18

Vierailija
12/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia todella on 3 ja kauhee vauvakuume, mutta kun ikää on jo tarpeeksi niin tyydyn tähän lapsilukuun. Kissoja on useampi. Naimisissa olen ja mieheni on juuri semmoinen kuten kuvailit!

Hyvin meni - ehkä sinulla on kykyjä :)

Vierailija:

sinulla lapsia kolme ainakin? onko neljäs tulossa? jos ei, mutta ainakin olet kovasti lapsirakas ja eläinrakas ihminen. Naimissa.. kissa teillä ainakin on. Miehesi on sinua pidempi, hän onkin melkoisen pitkä mies.. rauhallinen luonne, semmoinen leppoisa.

Vierailija
13/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v, tummat hiukset olkapäille, olen kirjanpitäjä ammatiltani

Vierailija
14/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on aika lyhyet hiukset.Poika on tosiaan 4.Mies on pitkä ja naimisissa oltiin jo ennen lapsen syntymää. Tosin akateemista koulutusta mulla ei ole=)

Vierailija
15/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää nyt mennä, mutta jos löydän tän ketjun illemmalla niin voin jatkaa vielä :) ap

ai niin, niitä palautteita olis kiva saada niiltä jotka ei vielä oo ehtiny sitä kirjotella

Vierailija
16/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ehdin kirjoittaa vielä ,mutt sit on oikeesti mentävä, tulee kiire..

Vierailija
17/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot vielä kotona lastesi kanssa.. aika pikkuisia molemmat. Onko vanhin jotain kolmen, neljän ikäluokkaa? Sulla on paljon muita perheellisiä kavereita, vaunuttelet paljon..hmm.. eli sen sun nuorimmaisen täytyy olla vielä vaunu/ratasiässä? Miehesi taitaa olla sellainen vaaleahko, ei kauhean pitkä, mutta sinua pidempi kuitenkin..ja vanhempi. Siis sinua.

Vierailija
18/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros hiukan musta, (siis 23:sta) niin katsotaan miten matsaa.

Vierailija
19/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias, maantienväriset hiukset ja pari lasta löytyy.

Vierailija
20/90 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, olen blondi(oikea hiustenväri) ja 170cm pitkä. Asun Varsinais-Suomessa.