Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tahtoo olla koekaniini,tahtoisin testata oonko ennustaja ;)

Vierailija
03.02.2006 |

Kirjoita ikä ja hiustenväri, jotain muuta pientä itsestäs niin mä koitan

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin haluan sanoa, että olen leikkimielellä mukana ja aistit sen. Uskon sinulla olevan kykyjä, muistathan käyttää niitä oikein. Tulevaisuus kiinostaa aina ihmisiä, tärkeämpää kuitenkin on tässä hetkessä eläminen. Olet aina ollut " valonlapsi" ympärilläsi on paljon positiivista energiaa ja vedät puoleesi kaikenlaisia ihmisiä. Sinun seurassasi on helppo olla, (hmmm...vaikka oletkin hiukan äkkipikainen, impulsiivinen) Se tuo sinuun reipasta räväkkyytä, mutta se voi myöskin loukata, vaikka se ei missään nimessä ole sinun tarkoituksesi.

Ennustuksesi minusta ei aivan mennyt oikeaan, koska ajattelin itse ettei tuo ihminen usko minua (telepatiaa). Ennustuksesi miehestäni oli oikea:-D koska en ajatellut, että kirjoitaisit hänestä. Minulla on olkapäille ulottuvat punertavat hiukset. Hiukseni ovat keskiruskeat ja ja haluan korostaa niitä vaaleilla raidoilla. Minulla on 3 lasta ja luultavasti näit tämän (iltatähden) joka on kaikkien keskipisteenä. Ammatti minulla todellakin on ja " rakastan työtäni" . Et näe minua oikein perheen äitinä, eikä se ole ihme, sillä en todellakaan ole " perinteinen perheen äiti" . Ja mitä ikääni tuli, on totta mitä kirjoitin

Totta vain ei ole se, että en tunne itseäni ikälopuksi. Mieheni on minua 8-vuotta nuorempi olisiko syy siinä?;). En tiedä missä on mennyt vikaan, mutta en tunnu vanhenevan kovin nopeasti. Monet veikkaavat minun olevan hiukan yli kolmenkymmenen max. 35.

Niin noista isommista lapsista vielä. He alkavat jo elää omaa elämäänsä, ettei niitä ehkä visioissasi tule esille. Sillä emmehän saa puuttua toisten elämään luvatta. Kykyihisi liittyy suuri vastuu ja jos tuon vastuun unohtaa satuttaa vain itseään.

Hyvää jatkoa...Sinulla on edessä loistava elämä;)

Vierailija:

Sulla on tummahkot, vähän semmoiset punertavat hiukset. Lyhyet.. Ikäsi ei ainakaan pitäny paikkaansa minkä sanoit, yrität huijata;) Sulla on lapsi.. yksi? Kaksi? Et ihan ns kotiäidiltä vaikuta, sulla on siis joku ammatti olemassa. Miehes on tumma, vähän semmoinen vatsakas muttei niinkään lihava.. ja pitkä.

Vierailija:

No kerros hiukan musta, (siis 23:sta) niin katsotaan miten matsaa.

Vierailija
62/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mittaa reilusti yli 170 cm. Lapsia on kyllä yksi. Talo on vaalea, mutta omakotitalo. Ei uusi ollenkaan, 50-luvun rintamamiestalo. Omenapuita ja marjapensaita pitäisi pikemminkin karsia kuin istuttaa. Pihatöitä olisi kyllä riittämiin, emme vain ole puutarhaihmisiä. Mieheni on pikemminkin vaalea kun tumma, muutaman sentin minua pitempi.

Muutama asia osui oikeaan, mutta suurin osa meni pieleen :)

Kiitos.

Vierailija:

Sinä et ole kovin pitkä, alle 170.. Yksi lapsi? Rivitalo..vaaleahko väriltään..? Mies, tumma, hänkään ei mikään hirmuisen pitkä ole, pitempi sinua jokatapauksessa.. Onko se asunto suhtkoht uusi jossa olette? Pihatyöt vähän vielä alkuvaiheessa.. tai siis sillätavalla että istutukset pensaat jne ei vielä ole täydessä kasvussaan?

Vierailija:

ikää on kohta 25, hiukset punaruskeat ja vastikään leikattu lyhyeksi. Asun tampereen seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos todella paljon ihanasta palautteestasi :) Sinäkin olet tämän samantien kulkija kuin minä? Tahtoisitko ehkä jutella kanssani enemmän kaikesta tähän matkaan liittyvästä? Musta tuntuu että sulla on mulle paljon viisaita sanoja vielä sanomatta ;)

ap

Vierailija
64/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pian 25v., Vaaleat hiukset. Riittääkö?

Vierailija
65/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nainen pian 25v., Vaaleat hiukset. Riittääkö?

Vierailija
66/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä olen yli 30v kolmen lapsen äiti. Naimisissa olen ja miehellä on ruskeat hiukset.

Vierailija
67/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä ehdit/jaksat... pyyntöjä on tullut ihmisiltä niin paljon.

Mulla maantiehiekanväriset hiukset, nyt värjättynä tummemman ruskeat, yksi lapsi, asun satakunnassa. Mitä näet minulle?

Kiitos!

Vierailija
68/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vastauksestasi, olisin toki halukas tietämään muutenkin elämästäni... olen eronnut ja jotenkin " hukassa" ...

lohduttaa kuitenkin tietää, että ehkä vielä jotain kivaakin tulee elämääni... tosin en soisi sen miehen olevan " vatsakas" , en pidä sellaisista miehistä ;))))

tiedän sinun olevan kiireinen ja kaikki haluavat vastauksia, ymmärrän, jos et enempää minulle pysty kertomaan....

hyvää sunnuntaita kuitenkin

Vierailija
69/90 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi lasta.. poika? toinen oppinut juuri kävelemään, pieni on.. kävelee vähän epävarmasti vielä :) omakotitalossa asutte, mieskin sulla on, semmoinen tumma, sua vanhempi, parrakas..sulla hiuksissa vähän pitempi malli, ei oo lyhyet, kiharaa?? ei piikkisuorat..

Vierailija:

Vihreet silmät,ruskeet hiukset,n. 160 cm

Vastausta: Analyysi hiuksista osui. Mieskin on mua n. 1,6 v vanhempi ja parrakaskin on ja tumma. Lapsia ei kuitenkaan ole yhtään ja rivarissa asutaan :)

Vierailija
70/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tummahkot, vähän semmoiset punertavat hiukset. Lyhyet.. Ikäsi ei ainakaan pitäny paikkaansa minkä sanoit, yrität huijata;) Sulla on lapsi.. yksi? Kaksi? Et ihan ns kotiäidiltä vaikuta, sulla on siis joku ammatti olemassa. Miehes on tumma, vähän semmoinen vatsakas muttei niinkään lihava.. ja pitkä.

Vierailija:

No kerros hiukan musta, (siis 23:sta) niin katsotaan miten matsaa.

Vierailija
71/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi, asut kaupungissa jossain..teillä on kerrostalo asunto miehesi kanssa. Miehes on nauravainen ja huumorintajuinen persoona, nuori kuten sinäkin, siis alle 30..Tumma ja hoikka.. Tykkäät eläimistä, ihankuin joku pienikokoinen lemmikki teillä ois tai ainakin haaveissa ollu?

Vierailija:

Olen 23v, tummat hiukset olkapäille, olen kirjanpitäjä ammatiltani

Vierailija
72/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä vaalea keskikokoinen koira? Lapset tyttö ja poika.. toinen ainakin on jo koulussa, ala-asteiässä kuitenkin. Miehesi..puku päällä? Tarviiko töissä pukeutua siihen vai miksiköhän näin..Onkos sulla vauvakuumetta? Työelämässä oot mutta haaveilet kotiin jäämisestä

Vierailija
73/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tummanruskea kuontalo ja ikää 28 vee :)

Vierailija
74/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oot paljon nuoremman oloinen.. sulla on kaks lasta ja aviomies. Olet pitempi kuin 160cm, lähemmäs 170? Et mikään ruipelo, mutta et kovasti ylipainoinenkaan.. miehesi on tumma, teillä on takana pitkä suhde.

Heh heh, toivonkin olevani nuoremman oloinen, mutta silti ikää 40. Yksi lapsi ja avomies. Pituutta 171-172. Painoa 74, eli ihan riittävästi. Mies on tosiaan tumma ja pitkä 16 vuoden suhde takana tuon saman miehen kanssa.

Vierailija
75/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ihan pieni vauva? Oot hoikka vartaloinen, semmoinen siro. Tahdot vielä toisenkin lapsen.. työelämäänkin tahdot palata sitten joskus, mutta tällä hetkellä haluat keskittyä perheeseesi ja " tehdä" lapset.

Vierailija
76/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 28, tummat hiukset, kolme lasta.. kotiäiti.

(kiinnostais eniten, ooko raskaana.. menkat on muutaman päivän myöhässä..)

Vierailija
77/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, tosi tummanruskeat olkapäille ulottuvat hiukset, yritän niitä kovasti kasvattaa. Olen pitkä ja hoikka. Olen naimisissa.

Vierailija
78/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla semmonen polkkatukka, leuan alapuolelle pituus? Silmälasit? Sinulla kaksi lasta, tyttö ja poika. Poika vanhempi? Tyttö on taaperoiässä, vaaleat saparot :))) Sulla ja miehelläsi on hyvä suhde, ootte rakastuneita edelleen..

Vierailija
79/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää on kohta 25, hiukset punaruskeat ja vastikään leikattu lyhyeksi. Asun tampereen seudulla.

Vierailija
80/90 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kaksi lasta, jäävät sulle erossa. Miehesi on tumma, siis tää tuleva eksä, sua vanhempi. Lapsesi eivät ihan pieniä enää ole, nuorinkin jo parivuotias? Niin no, suhteellista tietenkin mikä on vielä pieni lapsi, mutta tarkoitan nyt että taaperoikäisiä eivät enää ole. Teillä on pitkä suhde takana tän miehen kanssa.. ihanko on nuoruuden rakkaudesta kyse? Tunteitten hiipumisen takia lähinnä ero, ei ainakaan mitään väkivaltaa tähän liity, eihän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän