Kuka tahtoo olla koekaniini,tahtoisin testata oonko ennustaja ;)
Kirjoita ikä ja hiustenväri, jotain muuta pientä itsestäs niin mä koitan
Kommentit (90)
Sinä olet alle kolmekymppinen, ootko? Opiskelet tai oot töissä.. kotona et ainakaan ole koko päiväisesti. Et oo sinkku, sulla on mies. Vaaleahkot hiukset on tuolla miehellä? Häät.. onko sua jo kosittu tai ootko jo naimisissa..sulla on hääpuku päällä ;) Yksi lapsi?
Vierailija:
Eli, olen blondi(oikea hiustenväri) ja 170cm pitkä. Asun Varsinais-Suomessa.
Kaksi lasta.. poika? toinen oppinut juuri kävelemään, pieni on.. kävelee vähän epävarmasti vielä :) omakotitalossa asutte, mieskin sulla on, semmoinen tumma, sua vanhempi, parrakas..sulla hiuksissa vähän pitempi malli, ei oo lyhyet, kiharaa?? ei piikkisuorat..
Vierailija:
Vihreet silmät,ruskeet hiukset,n. 160 cm
toivot kolmatta lasta.. olet kotona lasten kanssa, tahtoisit jatkaa kotiäitiyttä vielä eteenpäinkin vuosia. teilläkin näkyy koira :D farmariauto.. ei kovin vaaleasävyinen..tummaa..vihreä?tai viininpunainen.. jotain tuollaista. Rivitalossa asutte? Miehesi käy työssä, ei ole matkatyö, tulee iltaisin kotiin.
Olet kotiäitinä, pieniä lapsia sulla.. miehesi on jossain semmoisessa paikassa töissä missä tarttee suojahaalarit? Kerrostalo, ootteko joskus asuneet tai asutteko nyt? Jossain pkseudun lähellä asustelette..
[/quote]
21 vuotias, pohjaväriltä melko blondi, tällä hetkellä tummat hiukset joissa vaaleita raitoja. tampereella asustelen.
vai mitä sä tarkotit? oon nyt vähän pihalla..ap
21 vuotias, hiukset on puhjaväriltä melko vaalea, tällä hetkellä ruskeat joissa vaaleita raitoja. tampereella asustelen.
21 vuotias, puhjaväriltä blondi, mutta hiukset on aika lailla tummentuneet iän myötä, nykyisin hiukset on ruskeat vaaleilla raidoilla. asustelen tampereella.
Noniin.. katotaas miten osuu ;)
Sinä opiskelet? Yliopisto..? Yksi lapsi, poika, semmoinen kolmen neljän iässä. Mieskin sulla on. Tumma, sun kanssa suunnilleen samaa ikäluokkaa, käy töissä. Jossain kaupungissa asutte, vähän suuremmassa. Olet avoin ja sosiaalinen luonteeltas..hmm.. tykkäätkö touhuta kaikissa järjestöissä yms puuhanaisena.. olla mukana ja tehdä juttuja :)
75/77/78 on yhtä ja samaa. kone sekoili....
Olen töissä. Amk-tutkinto on.
Yksi lapsi on. Hän on kahden vanha tyttö.
Mies on samaa ikäluokkaa, käy töissä, mutta on vaalea.
Pk-seudulla asustellaan.
Ikinä en ole missään järjestössä puuhannut mitään, tarvittaessa olen sosiaalinenkin, mutta perusluonteeltani vähän erakko, en tutustu uusiin ihmisiin helposti.
Joten... pakkasen puolelle jäi ennustuksen osuvuus. Lisää harjoitusta!
Voithan vielä kokeilla kertoa jotain muuta minusta näiden lisätietojen pohjalta ;)
Vierailija:
Noniin.. katotaas miten osuu ;)
Sinä opiskelet? Yliopisto..? Yksi lapsi, poika, semmoinen kolmen neljän iässä. Mieskin sulla on. Tumma, sun kanssa suunnilleen samaa ikäluokkaa, käy töissä. Jossain kaupungissa asutte, vähän suuremmassa. Olet avoin ja sosiaalinen luonteeltas..hmm.. tykkäätkö touhuta kaikissa järjestöissä yms puuhanaisena.. olla mukana ja tehdä juttuja :)
Vierailija:
Teillä vaalea keskikokoinen koira? Lapset tyttö ja poika.. toinen ainakin on jo koulussa, ala-asteiässä kuitenkin. Miehesi..puku päällä? Tarviiko töissä pukeutua siihen vai miksiköhän näin..Onkos sulla vauvakuumetta? Työelämässä oot mutta haaveilet kotiin jäämisestä
Koiraa ei ole eikä tule. Lapset " paljon" alle kouluikäisiä. Mies " rasvari" . Vauvakuumetta ei ole. Olen kotiäiti. Mutta jotain sentään osui: poika ja tyttö on. =)
tietää... että saanko vielä rakkautta vai yksinkö on loppuelämä taivallettava ...
olen 36 ja blondi
En ole kovin hoikka ja lapset ovat samaa sukupuolta, työtön ja mies nuorempi.
Vierailija:
Olet hoikka, lapsesi..hmm..toinen ainakin tyttö? Olet jo työelämässä takaisin, sun miehesi on sua muutaman vuoden vanhempi, ei paljoa. Naimisissa ootte.. Aika pitkältä vaikuttaa tuo mies ;) Asutteko jossain maaseudulla.. ainakaan ihan suuren kaupungin keskustassa ette asu?Vierailija:
41-vuotias, maantienväriset hiukset ja pari lasta löytyy.
Eli tummat hiukset, ikää 28, kolme lasta.. kotiäitinä..
Vierailija:
toivot kolmatta lasta.. olet kotona lasten kanssa, tahtoisit jatkaa kotiäitiyttä vielä eteenpäinkin vuosia. teilläkin näkyy koira :D farmariauto.. ei kovin vaaleasävyinen..tummaa..vihreä?tai viininpunainen.. jotain tuollaista. Rivitalossa asutte? Miehesi käy työssä, ei ole matkatyö, tulee iltaisin kotiin.
olis kivaa kun vastauksen saajat viittisivät ees sen verran kommentoida vastauksiaan että osuko vaiko ei.. Tänään näyttää siltä että mun kaikki vastaukset on menny ihan päin honkia, joten ehkä en jatka tänään enempää..huomenissa sitten vaikka :)
Vihreet silmät,ruskeet hiukset,n. 160 cm