Huoh, kamala lapsiperhe tulossa tänään kylään
Perheen lapset käyttäytyvät kuin pyörremyrskyt ilman mitään käytöstä, isänsä istuu kaikessa rauhassa sohvalla talon toisessa päässä, äitinsä komentaa mutta ei huolehdi että totellaan " älkää ny, olkaa ny"
Minä ohikulkiessani komennan pois komeroista, alas kirjahyllystä, päästämään kissan kuristusotteesta........
Ja kun perhe lähtee ihana rauha laskeutuu taloon ja omat lapset tuntuvat tosi hyvin kasvatetuilta
Kommentit (51)
Miksi ihmeessä otatte vieraita vastaan korona-aikana?
Mulla oli kerran tällainen kaveri, jonka pilttuut sai temmeltää miten vaan. Hyppiä sängyssä etc ja saikin jouset hajalle. Kaveri vaan hymyilee typerryrrävästimettä kyllä ne osaa..
Ja kahviloissa sama.
Sinne tänne säntäilevät eikä kaveri tee muuta kuin ihastelee typerä virne kasvoillaan lapaiensa villikkoutta.
Joo olimsuhde tauolla aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä otatte vieraita vastaan korona-aikana?
Koska elämme jännän äärellä
Mä pääsin kerralla eroon hirviölapsista.
Vanhemmat suuttui, kun tempaisin saappaat jalassa sohvallejuoksevan vintiön kainaloon ja nostin eteiseen.
Lapsi huusi kuin hyeena ja vanhemmat suuttuivat.
Ei olla tavattu sen koomin.
Aikaa varmaan 5 vuotta.😉
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin kerralla eroon hirviölapsista.
Vanhemmat suuttui, kun tempaisin saappaat jalassa sohvallejuoksevan vintiön kainaloon ja nostin eteiseen.
Lapsi huusi kuin hyeena ja vanhemmat suuttuivat.
Ei olla tavattu sen koomin.
Aikaa varmaan 5 vuotta.😉
Hehh ja Huhh
En ole moneen vuoteen tavannut lapsiperhettä jossa kersat osaisi käyttäytyä kylässä. Se on aina ihan kamalaa riekkumista ja raakkumista koko touhu. Yhtään kokonaista lausetta ei aikuisten kesken pysty vaihtamaan kun nikopettereiden on vaan huudettava päälle koko ajan. Raskasta
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä otatte
vieraita vastaan korona-aikana?
Vilkaisepa milloin keskustelu on aloitettu.
Ettekai näin korona epidemian aikaan kyläile perheittäin ?!!!!!!!!! Ei ihme että epidemia leviää!!!!
Omg