Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++LOKAMASUT LOPPUVIIKKOON++++++

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan nyt LILLIS joka innoitti dyykkaamaan roskikseen (kiitti vaan... :) ja monen tunnin ikäiseen testiin oli tullut roskishaamu. 10 minuutin rajan jälkeen en ole sitä katsellut, joten ei tietoa milloin on tullut.

No, kassotaan että tuleeko oikeaa viivaa vaikka parin päivän päästä. Enpä ole roskishaamua koskaan saanutkaan :)

Coe

Vierailija
62/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas edullisen Aconin ostopaikan löytänyt, täällä apteekissa oli 5,30e (muistin vähän väärin aiemmin).

Eilinen testi lensi suoraan roskiin, mutta ekaa tiirailin roskiksesta vielä ;) eikä siinä kyllä ollut mitään testiviivan lisäksi. Oikein puhtaan valkoinen ruutu oli mulla molemmilla kerroilla.

Sinua voinee varovasti onnitellakin jo, kyllä tuo alkaa haamulta kuulostaa.

frilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vertailusta, ei onnittelusta :)

Mä olen " aika" skeptinen ylipäänsä tuon 10-herkkyystestin kanssa, kun kropan normaaliarvohan voi olla 5 niin arvelen, että varhaisesta keskenmenosta voi helpostikin saada 10-herkkyydellä plussia - ehtii pikkusen nousta ennen kuin hormonin erittyminen vähenee. Mutta hittovie, pakko se oli ostaa kun niin halvalla sai!! :)

Ostospaikka oli muuten Myyrmannin Apteekki, jos sattuu olemaan lähellä... :)

Palataan siihen onnitteluasiaan sitten parin päivän päästä, kun uudelleenhan se on pakko testata.

Coe

Vierailija
64/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veren normaali istukkahormonimäärä on <1. Tämä on ihan labrasta varmistettu tieto. Joissakin sairauksissa (esim. kivessyöpä) sitä voi myös löytyä verestä. Eli ei se normaalia ole. Jos siis testissä on haamu, se tarkoittaa alkanutta raskautta.

Vierailija
65/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut vannoa, että kellariin majoitetussa fysiologian kirjassani annetaan tuo raja on 5 yksikköä, joten - kiitos, jotain uutta jotain päivä... :)

Omalle roskishaamulle tosin en pane yhtään enempää painoa rajasta riippumatta. Kattelen sitten parin päivän päästä (onneksi ei ole toista testiä ja ulkona niin kylmä etten saa houkutelluksi miestä hakemaan uutta).

Coe

Vierailija
66/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan kuitenkin pirteämpi olo, kun koko päivän kököttänyt sisällä ja koneen ääressä. Tähän syntyy nopeasti riippuvuus!

Oon nyt päättänyt, etten enää stressaile menkkojen alkamisista tai testailuista enempää. Jos eivät ole viikon päästä tiistaina alkaneet, jolloin olisivat siis kaks viikkoa myöhässä, käyn terkkarissa testissä. Se selvittänee tilanteen lopullisesti. Keskityn odottelemaan bestikseni vauvan saantia, la meni jo!

Ilmoittelen Jos tilanteessa tapahtuu muutoksia.

Omppuposkinen Sasa

Vierailija
67/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta! Paljon onnea kaikille plussanneille ja haamujengille!

Mä oon ihan täpinöissäni, kun tänä aamuna sain vihdoin tikutettua oviksen! Tulipa oikein huippupaksu plussa ja oletankin, että ovis onkin jo ollu tänään. Nyt illalla oli lämmötkin nousseet, no sen varmistan huomenaamulla.

Mä alan taas ihmetellä, että oonko sitten ovuloinu kahdessa viime kierrossa lainkaan. En nimittäin saanu kummassakaan ovista tikutettua, mutta lämmöt kyllä nousi. Ja ne oli muutenkin pitkiä kiertoja 31 ja 34 päivää. Nyt tänään on kp 15/31 ja sen mukaan tää kierto olis 29 päivää mikä ois mulle normaali tilanne. Ja marraskuussa tikutin selkeän ovisplussan viimeks ja sillonkin oli kierto 29 päivää.

Mystisiä ovat oviksen tiet, mutta pääasia, että pupulu on ajoitettu sopivasti ja pääsen kunnolla piinailemaan eikä tarvi ihmetellä, että oliko sitä ja millon se oli.

Hirmusesti plussaoneea kaikille!

Vierailija
68/68 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi kunnon vuoto, ei ainakaan tarvi vähään aikaan piinailla eli siirryn marraskeijuihin. Minun tapauksessani nähtävästi nämä selvät " oireet" olivatkin mielen tepposia ...

Joka tapauksessa onnea hirmusti plussanneille!!!!