++++LOKAMASUT LOPPUVIIKKOON++++++
Kommentit (68)
Aamulla testailin ja varmana negasta (oon jo testannut kaksi negaa, tosin liian aikasin molemmat) ja oli todella yllätys, kun testissä olikin himmeä, mutta SELKEÄ VIIVA!!!!
Mahtavaa!
Mies käskee himmailla!:) Se on tässä projektissa varmaan vaikeinta kun ei saa kertoa kaikille heti! Äitille oli pakko kertoa, ja se lähti heti töistä tuleen meille kahville ja intoilemaan... olikohan viisasta kertoa, voi tulla aika hössötystä...:)
Niin, iloa vähän kyllä latistaa se, että pientä, aika olematonta, mutta kuitenkin tuhrua tulee kolmatta päivää. Sais kyllä loppua. Pidetään peukkuja! Luulis vuodon sitten tässä viikonloppuna alkavan kunnolla jos alkaa..toivotaan, että itiö pysyy tiukasti kiinni!!!
Oikein paljon plussaonnea muillekin lokamasuille!!!! mun MAHDOLLINEN laskettu aikani olis joskus 10.10.
Oon päättänyt, että saan intoilla ja olla iloinen ja hössöttää tästä viivasta. Jos tulee keskenmeno, ei sille sitten mitään voi. Ainakin sitten tietää, että raskautuminen on mahdollista.
Oireina mulla on vaan lievää kuvotusta lähinnä iltaisin, eikä siihen mitkään syömiset auta ja sitten alavatsan nippailu tasaiseen tahtiin.
Mutta peukkuja edelleen pidellen,
Allu
Ja paljon vauvaliimoja ja tarrasukkia!
Täällä ei uutta taivaan alla. Edelleen huippaa ja on ilmavaivoja ym.
Hiukan menkkamaisia kipuja havaittavissa, mutta täti tulee kuitenkin aikaisintaan ensi viikon keskiviikkona. En ole testaillut vaikka mieli tekis jo kokeilla. Ensi viikkoon...
babyunelma kp 23/28-30
Ajattelin huomenna aamusella uskaltautua tekemään uuden testin. Jännittää vaan niin vietävästi, kun olen jo melkein asennoitunut siihen, ettei menkat enää tulis ja olisin raskaana. Kuitenkaan ei uskalla edes toivoa moista!
Onnea kamalasti Visakoivulle!!
Miten nopeasti sitä asiat katoakaan päästä, kun tuijottelee omaa napaa.. :)
Joka tapauksessa kaikkea hyää kaikille plussanneille. Toivottavasti tulee vielä paljon lisää!
Kp 30/28 ja sama meno kuin eilen. Menkkamainen jomotus hieman vähentynyt ja pala kurkussa. Ei ihan paha olo mutta melkein. Pahoin pelkään, että myöhästyneet kuukautiset saa mut luulemaan jo vaikka ja mitä;) Kyllä mua väsyttääkin -kannattais varmaan nukkua öisin enemmän- ja hengästyttää -kuntoilukaan ei varmaan olisi pahasta;))) Ihan oikeasti en muista yhtä ainoaa oiretta esikoisen plussaa ennen tai heti sen jälkeen, eli näitä " oireita" on kyllä ihan turha alkaa tulkitsemaan suuntaan tai toiseen...
Huomenna testaan jos on tarvetta, ostin jo testin valmiiksi, kun oli muuta asiaa apteekkiin. Saa nähdä maltanko huomiseen saakka:p Osaako joku sanoa, voiko Apteekin omalla testata myös illalla vai olisiko aamupissa luotettavampi? Meillä on huomenna illalla taatusti kostea illanvietto tulossa, eli ihan pakko tehdä tilannekatsaus jos täti ei suvaitse saapua sitä ennen!
Jatkan piinailua ja pähkäilyä.
-Lillis-
Lillis06: mun mielestä siinä testissä sanotaan, et on niin herkkä, et voi testata mihin vuorokauden aikaan tahansa. Mutta oon lukenut täältä joidenkin kokemuksia ko testistä, et olis näyttänyt plussaa vasta kun menkat on viikon myöhässä tai jotain...
Mäkin huomenaamulla testailen, et pääsee illalla ulos, jos on negaa. :)
Onnea testailuun toivoo Sasasusi, joka oirehtii melko samalla tavalla!
Esikoisesta Apteekin oma näytti haalean mutta kuitenkin selvän plussan kp 30/28 ja testasin iltapäivällä. Eilinen testihän mulla oli ihan selvä nega. Mutta voi kai raskaudet olla erilaisia kun erilaisiahan ne lapsetkin ovat!
Voi voi, kun en nyt olisi antanut itseni kuvitella ja toivoa liikaa:/ Kaikille tarvitseville valtavan paljon +++säteilyä bdbdbdbdbdbdbdbdb
-L-
minulla on 3 vuotias poika ja nyt siis toista yritellään, keskiviikkona ois pitänyt alkaa kuukautiset, mutta voihan olla myöhässä pelkästä jännityksestä.. ei oikein uskalla toivoa liikoja, mutta jos nyt oireita mietitään, niin ainakin olen ollut tajuttoman väsynyt viime viikot, simahdan illalla viimeistään kymmeneltä, aiemmin niin yökyöpeli.. ja pari viikkoa sitten ilmestyi näppyjä vatsaan ja rintoihin, ja nyt ovat levinneet käsivarsiin ja kaulaan, toivon kovasti että tämä olisi raskausoire, sillä muuten kyllä hirvittää mitä oikein on, valkovuotoa on tullut melko runsaasti, siinäpä ne oireet, mutta ajattelin että sunnuntaiaamuna olisin testannut, mutta enpä taida malttaa, täytyy testata jo huomenaamuna :)
Plussatuulia kaikille!
Itse piinailen, välistä tuntuu, että sieltä se täti kuitenkin tulee. Tänään töissä söin ihan hirveesti ja työkaverit alko jo katselemaan mahaani sillä silmällä :) KERTOKAA PLUSSANNEET, KOSKA TESTI NÄYTTI PLUSSAA? Itse mietin hartaasti testaisiko jo toisen kerran huomenissa, kun kp 33/28-36 ja oletetusta ovulaatiosta olisi kulunut 13-14 päivää, pitäisikö näkyä jo? Siis jos olisikin kulunut vasta se 13? Ekan testin tein kyllä aivan liian aikasin ja se laitto kyllä mielen maahan. Illan jatkoja :)
No, mulla näytti haamuplussaa kp 33/26-33. Mähän innokkaana testailin jo 23/26-33 kun oli niin nipistelyjä vatsassa. oli tietty nega. Sitten testasin 27/26-33 ja negaa näytti, olin jo epätoivon partaalla (hätähousu).
Just kaverin kanssa juttelin näistä ja kertoi, että sillä näytti plussaa vasta kaks viikkoa siitä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Et se on tietty aika yksilöllistä. Se, että alkaako menkat, on varmaan paras merkki. Ja siltikin voi olla raskaana vaik menkat tulis.
Et miten vaan voi olla:) Onnea testailuihin ja täällä on ainakin yksi, joka pitää peukut pystyssä plussan puolesta!!
Allu
Mukavaa, realisoituu itsellekin, että plussaa voipi tulla, sillä 20% todennäköisyydellä kaiketi... :)
Tänään jo kaupassa ruinasin mieheltä että joko ostettais raskaustesti, mies sanoi että ei kun ei ollut ostoslistassa :D No siis ihan naurettavaahan se olisi ostaa, kun vielä se 8-10 päivää tässä olisi hyvää aikaa odotella ennen kuin tarvii edes jännittää.
Raskausoireitakin tässä tietysti alkaa " kehittyä" tai lähinnä siis meikäläinen alkaa niitä kehitellä - normaalia enemmän väsyttää (tämä ei tietenkään siis johdu siitä, että viimeisten 11kk aikana en juuri ole nukkunut pidempää pätkää kuin 3h kerrallaan) ja vilutti aiemmin illalla kovasti (eikä se tietenkään johdu siitä väsymyksestä, saati sitten siitä että ulkolämpötila on laskenut 15 astetta vuorokaudessa).
" Menkkakipuja" on taas tänään sitten ollut kyllä, välillä koviakin. Saa nähdä mitä ovat, että onko kierto vielä sekaisin ja menkat tuleekin ihan liian ajoissa vai ovatko kiinnittymiskipuja/kohdun venymistä. En osaa paljon painoarvoa panna näille, kun ovat ihan kuin menkkakipuja, ja toisaalta esikoista odottaessa alussa oli juurikin " menkkakipuja" .
No, tätä samaa jorinaahan tämä on kuin kaikilla muillakin :) Taidan mennä unille.
Coe kp 27/36-38
Tulin sitten heti aamusta katsomaan, joko niitä plussia olisi tullut lisää. Muutamanhan oiti tänään testailla? Heräsin yöllä neljän aikoihin ja pisulla piti käydä, mietin josko ois testannu samalla, mutta jätin sitten väliin. Jos huomis aamuna sitten:) kp nyt 33/28-36, eikä mitään masu tuntemuksia. Väsyttää vaan ja palelee, mutta tosiaan nyt on aamu ja ulkona on 22 astetta pakkasta. Taidetaan esikon kanssa pysyä tänään sisällä.
Mietin kovasti, josko olisin huomenna testannut, mutten taida kuitenkaan viitsiä. Kp on huomenna vasta 29/30. Vaikka osaisin kyllä nega-tapauksessa varautua tädinkin tuloon, tai vaikka olisi haamukin. Koskaanhan ei tiedä... Päätin kuitenkin yrittää vedättää tuota testausta ensi viikolle, tiistain tienoilla tädin pitäisi saapua, toivottavasti on pakannut kamppeensa jo tammikuun alussa ainakin 9kk ajaksi!!
Kovasti paljon ++++++++++++++ - säteitä kaikille viikonlopun testaajille!!!!
Iloista lauantaipäivää kaikille !
Piti testata uudestaan vasta ens viikolla, mutta en malttanut vaan heti tänä aamuna testasin kp 32/28-35 Apteekin raskaustestillä. Ihan selvä plussaviiva tuli jo ennen 3minuuttia ! Ihmeellistä meidän pikku neidistä tulee lokakuussa isosisko ;-) (LA 13.10.2006, miten muuten mä sen nyt tarkistan että mikä oikea LA on, kun kierto noin epäsäännöllinen ? kuinka monta päivää merkkaan laskuriin ? varmaan 32 ?)
Onnea myös kaikille muille plussanneille, nyt tuli jo niin monta plussa uutista etten enää muista ketä kaikkia meitä oli. Tietenkin tosi paljon ++++säteitä kaikille niitä tarvitseville ja tsemppiä kellä ei nyt vielä tärppi käynyt.
Meillä tämän toisen yritys alkoi toukokuussa 2005(eli +++ meni noin 8kk) ja ensimmäisen kanssa yritystä riitti noin 18kk !
Nyt vaan pitää toivoa että pikkuruinen pysyy matkassa!
Olen kyllä nyt ihan " Hangon keksi" koko tyttö ;-)
ei muuta kuin lokamassua kasvattamaan......näemme siellä puolella!
Tiitutoo rv 5
Vauvaliimaa ja tarrasukkia seuraaville viikoille ja kuukausille.
Onpa monta piinailijaa/testaajaakin tälle viikonlopulle. Toivottavasti tulee plussia oikein ropisemalla.
ON: Edelleen epätietoisuudessa olen. Testasin kp 24/? Aconilla puhtaan negan, tosin kyllä tiesin olevan liian aikaista. Sitten torstaina Predictorilla kp 30 negan. Silloin masennuin, mutta sitten luin, ettei olekaan mikään kovin herkkä testi. Nyt menossa kp 32/?, ei tätiä eikä mitään muutakaan. No, yksi Predictor on kaapissa vielä, mutten sitä aio edes kokeilla aikoihin vielä. Jos ei täti nyt vkl tule, haen uuden Acon10:n ma tai ti ja testaan sitten.
Aurinkoista pakkaspäivää kaikille,
frilla
frilla kirjoitti että " hakee" uuden Acon10:n. Saako niitä nykyisin ostaa jostain ihan fyysisestä paikasta? Luulin että vaan netistä saa tilata...
Coe kp 28/36-38 (vai oonkohan jo sekaisin laskuissa)
eikös niitä apteekista nykyisin myös saa? Korjatkaa jos olen väärässä!
Yliopiston Apteekista ostin ko. testin. Tosin olen tässä palstaillessani huomannut, että ne Aconit, joita tilaillaan ovat erilaisia kuin tuo YA:n myymä.
Siis apteekin testi on yhtä herkkä, se 10, mutta ei ole liuskatesti vaan pissataan purkkiin ja pipetoidaan muutama pisara testitikun luukkuun. On muuten hankala testi, kun useimmissa riittää tikkuun pissaaminen. Onkohan se herkkyys sit se, mikä vaatii nuo toimenpiteet...
Hintaa testille oli 5,95 (muistaakseni), taisi olla halvin apteekin valikoimissa. Muista apteekeista en ole löytänyt, siksipä torstaina sorruin siihen Predictoriin ja olen edelleen epätietoinen. :(
frilla
On kyllä testillä hintaa - meidän Prismasta saa 2 kpl Pregent-stickiä hintaan 4,45 E, ja minä näppäränä tyttönä leikkelen vielä Pregentit tietysti kahteen kun liuskoja ovat.
Mutta mukava tietää että on vaihtoehto, jos alkaa selvästi ennen piinapäiviä kuumottaa :)
Coe kp 28/36-38
Paljon onnea Visakoivulle !!! ja muille plussa onnea !
ja nyt omaa napaa....
Itsellä kp 31/28-35. Eilen iski kamala " vatsaflunssa" luulin vielä aamulla, että nyt alkoi raskaus pahoinvointi, mutta kun kuume nousikin 38.5C niin totesin olevani oikeasti kipeä :-(
Nyt olo on jo paljon parempi, lämmöt koholla 37,1-37,4C, nyt en vain enää tiedä liittyykö lämmöt tuohon tautiin vaiko sittenkin vauvaan ?
Vatsaa nipistelee, rinnat hieman kipeät, pissattaa ja väsyttää...olisko se niin että olisi tärpännyt....Menin jo tekemään Apteekin raskaustestin kp 29 ja minusta siinä ehkä olisi voinut ollakin haamun haamu, mutta miehen mukaan olen niissä joka kerta jotain nähnyt....eli enpä tiedä. tunnin päästä siinä oli ihan selvä viiva, mutta sillonhan sitä ei saisi enää lukea....täytyy nyt vain jaksaa ensi viikkoon, tiistaina olisi kp 35/35 , joten jos keskivikkona sitten testais, siis jos täti ei ilmesty. No onneksi viikonloppu alkaa ja voi puuheilla pikku neidin (2v,2kk) kanssa.
Tsemppiä kaikille ja hyvää viikonloppua !
Tiitutoo kp 31/28-35