++++LOKAMASUT LOPPUVIIKKOON++++++
Kommentit (68)
En voi uskoa, ei yhtään raskaana oleva olo, mutta päätin kuitenkin testata. kp33/28-36. Yhden negan olen testannut ja nyt tuli hailakka viiva, mutta selvä sellainen. Eihän sen viivan vahvuudella ole väliä? Testaan muutaman päivän kuluttua uusix ja toivon, et viiva vahvistuu. Oon ihan täpinöissäni!!!!
Kp 31/28, toinen negatesti tehty tänään, menkkoja ei näy ei kuulu eikä tunnu. Vielä meillä on pieni toivo olemassa, vaikka multa alkaakin jo usko loppua. Alkais nyt ne menkat niin sais selvyyden tähän tilanteeseen!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille:)
-Lillis-
Kiva kun on seuraa, vaikkei tätä tietenkään kenellekään toivoisi! Jospa meillä tosiaan onni kääntyis vielä myöhemmin, tai alkais edes ne menkat, et pääsis yrittämään uutta!! Pitkää pinnaa sullekin selvitä tilanteesta hyppimättä seinille...
Vilijonkka: Oliko sulla minkä pituinen kierto, kun plussasit vasta kp34 ja 37? Ja testasitko ennen sitä? Ja jos, niin näyttikö haamuja vai silkkaa miinusta? Nimim. Epätoivoinen yritys :)
Kevättä kohti mennään ja toivotaan, että sitä plussaa ilmestyy muuallekin kuin lämpömittariin..
(Toivoo yllättävän positiivinen Sasa, ottaen huomioon aamuisen negan ja kaksinumeroisen pakkaslukeman mittarissa. :) )
Nythän tulee ++++ oikein urakalla!
Itse mietiskelen, että jos aamulla testaisin niin olisiko edes teoreettisesti mahdollista, että se näyttäisi plussan mikäli olisin raskaana????
Ovistesti oli plussa viime viikon perjantaina ja jos ovis olis sit ollut lauantaina niin siitähän olis tänään sit viikko...
Eli kannattaako viel testiä hukata???? Ovat mielestäni herrkyydeltä joko 20 tai 25.
babyunelma kp 24/28-30
Babyunelma: malta vielä testaaminen, jos suinkin pystyt....oman kokemuksen pohjalta vaan tän sanon (= Mun plussat on näkyny vasta kolmannesta testistä (kp25/25 eka testi negaa ja n. kp30/25 vastaplussa!). Mut jos on muutama testi varastossa, niin eihän se mitään, jos testailee useampaan otteeseen.
Oma ).( kp22/25 ja oireista en osaa sanoo....palelee ja ehkä vähän vihloo rintoja sekä hirvittävä ruokahalu koko ajan. Menis nää päivät nyt nopeesti, niin pääsis ehkä jännityksestä! Tosta mun kierrostakaan nyt ei tiedä kun km:n jälkeen yhet menkat tullu. Sen verran täs hätäilin, et tilasin pari testiä. Jos tarvii testailla niin yritän sitkistellä ens viikon loppuun asti!!!!???? +++++++Plussapölyä+++++++
Wempula
Tänään siis kp 29/30 ja kaapissa poltteli yksi acon10. Haamu tuli, ei tarvinnut tihrustaakaan. Nyt vaan ensi viikko toiveikkaana, ettei täti tule :)! Pysyttelen täällä kuumeilupuolella toistaiseksi.
Mukavaa sunnuntaita ja plussatuulia =D !
-h-
Kyllä se siitä vahvistuu!
On niin paljon enemmän nyt tullut valkovuotoa, etten malttanut olla testaamatta. Ajattelin, että leikkaan tuon liuskan kahtia kuten olen täältä lukenut, että voi tehdä. Toinen puoli säilyi suht ehjänä, mut toinen puoli meni ihan osiin...perk...!!! Kamala kiukkuhan siitä sit tuli ja yritin asetella niitä imutyynyjä päällekkäin ja kun vihdosta viimein tärisevin sormin siinä onnistuin niin puristin hökötystä sormieni välissä ja suoritin toimenpiteen. Testiviiva tuli kyl ihan selvästi näkyviin joten testi oli onnistunut, mutta eipä siinä sit muuta näkynytkään... Vähän olen pettynyt vaikka tiesin, että ei varmaan viel edes näkyiskään...
Kai sitä täytyy kuitenkin suunnata ajatuksia jonnekin muualle...
allapäin: babyunelma 25/28-30
älä heitä toivoasi vielä *valaa uskoa*
testaa uusiksi ensi viikolla, jooko!?
Testaan aikaisintaan keskiviikkona. Jotenkin ajattelin, että jos olisin raskaana niin kyllä joku haamujen haamu olisi jo tullut. Toisaalta esikoisesta sain roskishaamun vasta kun täti oli jo päivän myöhässä... ja kun piti seuraavana päivänä varmistaa paksummat viivat niin sain puhtaan negan... Ja täti oli siis jo kaksi päivää myöhässä...
Alkuviikolla alkanee varmaan tuhruttelu ja sitten onkin jo selvää ettei (taaskaan) ole tärpännyt... Tiedän että vähän aikaahan tässä vasta on aikaa kulunut...masentaa vain...ajoitus kun meni aikas nappiin tässä kierrossa, kun ekan kerran tikuttelin...
Onko muita jotka ovat lokakuussa aloittaneet eikä ole tärpännyt???
babyunelma
Ei täältä malta olla poissa enää, kun piinapäivät lähestyy! Nyt kp23/25? . Onkos tänään kukaan testaamassa? Tulkaa heti raportoimaan (=
Babyunelma: Ei sulla mitään hätää viel oo....*tsemppihali* ja puhalletaan Extra paljon plussapölyä!
Wempula
Nimitäin täälläkin plussattiin aamusella. On se tunne vaan niin ihana! Plussasin siis acon10:llä kp 28/28-30 selvän plussan. Helpottaa kummasti. Piinailu otti niin voimille.
Onnea kanssaplussaneille ja odotuspuolella tavataan!
Nyt vaan loputkin lokakuiset imuun mukaan!!! *plussapeukutuksia*
Siis mä en nyt todellakaan tajua missä ne mun menkat luuraa?!? Menossa kp 32/28 ja eilinenkin testi siis ihan selvä nega. Oli tosin ihan pakko kurkata myöhemmin roskikseen (aikaa testin tekemisestä oli puoli tuntia-tunti) ja haaleaakin haaleampi viiva oli tullut näkyviin:o Mulla ei ole ennestään minkäänlaista kokemusta haamuista, joten en tiedä mitä tuo nyt sitten tarkoitti. Ohjeissa luki, että testiä ei saa lukea kymmenen minuutin jälkeen, joten en aseta tuohon haamuviivaan minkäänlaisia odotuksia raskautumiseni suhteen. Sen sijaan tädin pysyminen poissa on todella outoa ja sen suhteen olen kyllä vielä hivenen toiveikas. Mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto eli kuukautisten myöhästyminen on erittäin poikkeuksellista. Toisaalta kaksi negatiivista testiä ei paljoa lupaa.
Mitäs [b]Sasalille[/b] kuuluu?
Jatkan tätä ihmettelyä. Huomenna aion jälleen kerran testata, jos on syytä. Kuinka kauan voin ihmetellä tätä perin outoa tilannettani, jos menkkoja ei kuulu ja testit jatkuvasti negoja? Pitäiskö mun ottaa yhteyttä jonnekin, gyneen esim? Ymmärtäisin, jos muutenkin kierron pituus vaihtelisi mutta kun ei. Kerran oli menkat kaksi viikkoa myöhässä mutta ne olikin tokat synnytyksen ja imetyksen jälkeen. Ja kerran oli myöhässä, kun olin raskaana:) Muuten aina tasaista 28 kp.
Hämmentynyt Lillis
Millä testillä olette testailleet ??? Itsekin sain tosiaan esikoisesta roskishaamun ja kyllä se ihan raskautta tarkoitti!
Ja kiitos Wempula tsemppauksesta! Toiveet ovat jo suurimmalta osalta poissa ja alan valmistautua henkisesti tädin tuloon.
Babyunelma
Testiajan puitteissa ikkunaan ei kyllä ilmestynyt yhtikäs mitään...Vasta pitkän ajan kuluttua (siis kun vähän dyykkailin:P) haaleaakin haaleampi haamu oli näkyvissä. Ajattelin vaan kun ohjeissakin sanotaan ettei tulos ole luotettava yli 10 minuutin jälkeen, että jos se viivanpaikka vaan tulee näkyviin joka tapauksessa kun pidemmän ajan kuluessa koko testialue " kastuu" . Suhtaudun vielä [u]hyvin[/u] varauksellisesti onnitteluihin, vaikka täytyy sanoa, että sydän hypähti kurkkuun kun näin nimeni " plussanneena" =)
Kaivelin tältä palstalta " roskishaamu" haulla vanhoja tekstejä aiheesta ja kokemuksia oli kyllä yhtä paljon suuntaan ja toiseen. Eli vielä on kuitenkin vähän jäitä hatussa:) Ja yllättävän positiivinen mielikin. Ehkä siksi, kun täti on kuitenkin vielä saapumatta.
Pitäisköhän tänään tehdä muutakin kuin roikkua koneella?
-L-
Ja muilla kerroilla en ole kyllä siihen tai muuhunkaan jälkikäteen haamuja saanut. Ainoastaan silloin kun olin oikeasti raskaana!
Joten paljon vain vauvaliimoja ja niitä tarrasukkia taskuun! Kyllä sinä nyt vain raskaana olet!!!! ONNEA!!!
keitä nyt vielä? enpä muista (sorry!)
Mulla on vain teoreettiset mahdollisuudet raskautua tässä kierrossa, ovis olikin vasta kp 22 ja pupuiltu on viimeksi kp 17... nyt siis kp 26 eli täti tulee ystävänpäivänä. Pinoudun seuraavaksi tammimasuihin eli pidämme parin kk breikin tässä.
Tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille (saatte ylimääräiset 3 kk:n " varastot" minulta)!
ja kärsivällisyyttä epätietoisille. :)
Tämä rouva heittää nyt hyvästit lokamasuille, vaikkei täti vielä(kään) ole tullut. Olen nyt testannut niin monta negaa, että pää hajoaa, jos en jo lopeta ja usko tulosta.
Sorruin sitten eilen vielä Acon10:een ja siitäkin ihan puhdas nega tuli. Ei haamun haamua, vaikka nyt kp 33.
Olisi kyllä kiva kuulla, mitä kannattaisi tehdä jos täti vaan ei tule eikä raskaanakaan ole. Jos jollakulla on tietoa/kokemusta, niin kertokaahan. Taustailen vielä hetken lokamasuissa, jännään vielä teidän piinailijoiden mahdollisia plussia.
frilla
Onnittelut uusillekin plussanneille :)
Jostain muistelen kuulleeni, että lokakuu olisi yksi suosituimpia kuukausia syntyä, noinkohan se näkyy tässä plussatilastossa?
).( - Kirjoittelinkin erilliseen ketjuun, että ostin Acon10:n (hinta vain 3,69 E joten onhan nyt niin halpa pakko ostaa :) enkä odottanut mitään näillä kiertopäivillä. Joku ihme viiva tuli kuitenkin, mielestäni ei plussaviiva, vaan joku kummallinen viiva. Eipä ole ainakaan vielä kukaan osannut sanoa.
FRILLA, jos sulla vielä on tallella Acon10, niin näkyykö sulla kontrolliviivan lähellä valoa vasten toinen viiva? Kuka tahansa muukin kelpaa vertailukappaleeksi :)
Coe kp 29/36-38
Mulla tilanne jatkuu samana, kp on 33/28 ja eilen testattu nega. En tiedä mitä tässä pitäisi ajatella, kun menkkoja ei kuulu eikä sitä plussaakaan. Tissit vaan kasvaa ja kipeytyy. :) Aika monilla täälläkin tuntuu näkyneen plussa vasta melkoisen myöhään, joten siihen ajatukseen tukeutuen vielä pää pysyy jotenkin kasassa... Nyt lenkille!
Sasali
Testasin tuossa aamusella Acon 10:llä ja yhtä miinusta oli kuin sää ulkona! Alan jo luovuttaa, vaikka menkat ei olekaan alkanut ja rintoja särkee ja pissattaa. Mun mieheni vaan ei jaksa uskoa, et negatulos olis lopullinen ja oikea.. Onneks edes toinen meistä jaksaa pitää lippua korkealla. Mua vaan huolestuttaa, miks ei menkat ala ja mitä sitä saakaan kropassaan aikaiseks vaan toivomalla.
Onnittelut plussaneille!
Sasali kp 32/28