Onko mitään keinoa, millä " pakottaa" menkat alkamaan?
En ole raskaana, hormonit taas kai vähän sekaisin. Onko olemassa minkäänlaisia kotikonsteja, millä saada aikaan kuukautiset? Taidankin kyllä jo tietää, että ei, mutta kysyn silti, kun ärsyttää niin...
Kommentit (27)
mulla vaan on ollu muutamassa kierrossa niin,että toivoin olevani raskaana ja menkat oli myöhässä useita päiviä..ja samana päivänä kun testasin,alko menkatkin hyvin pian..eli voisko tässä tapauksessa olla ihan psyykkistä menkkojen " estämistä" ..pohdin vaan...
Enpähän jalkoja hieromalla ainakaan mitään menetäkään. Menen etsimään " pistekarttaa" :)
ap
Ennen oli harvoin kuukautiset, mutta nyt olleet pitkään ihan säännölliset. Nyt viime kierrossa piti käydä verikokeissa tiettynä kiertopäivänä, mistä hermoilin, ja vitsailin, että olisi tyypillistä, jos menkat nyt sitten eivät tulisikaan... ja niin sitten eivät tulleetkaan... Koetan olla stressaamatta. Ehkäpä jalkahieronta auttaa siinäkin :)
ap
Jotkut sanovat että ananasta syömällä saa menkat alkamaan.
Ylipäätään reipas syöminen on saanut useamman kerran saanut menkat alkamaan ajoissa, jos taipumusta että junnaavat.
T. Kokemusta on. 45vn.
Minä uskon itsetyydytykseen :D orgasmin aikana supistelu auttaa. Tiedä sitten auttaako tämä oikeasti vai onko minulla käynyt vain tuuri, mutta ei ainakaan ikävä keino yrittää saada niitä alkamaan :)
Macaa nauttimalla olen kuullut menkkojen alkaneen vaihdevuosi-ikäisellä.
Olen 42v ja viimeksi menkat olleet tammikuussa ja pysyn erossa macasta. Välillä normaaleja ja sitten oli niitä kaksi viikkoa kestäviä 😔
sillä saa todennäköisemmin synnytyksen alkamaan
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat että ananasta syömällä saa menkat alkamaan.
siis tämä auttaa synnytyksen käynnistämisessä
On. Osta valkoiset bikinit ja varaa äkkilähtö etelään.
Tee raskaustesti, itsellä alkaa viimeistään paripäivää negan jälkeen.
miksi ne pitäisi alkaa, itse olisi tyytyväinen kun jäisi iäksi pois. Vai onko ne joillekin joku naiseuden mitta?
Voiko joku laittaa sen sivun osotteen kommentteihin jos löytyy kyseinen pistekartta. Itsekkin oon koittanu ettiä mut ei löydy
Pekoni, naudanliha ym. Edistää hormonitoimintaa.
Jos nyt lähdettäisiin liikkeelle siitä, miten ne ovat jääneet tulematta?
minä sain aikanaan ne alkamaan vyöhyketerapiapisteitä hieromalla. Kuukautiset oli imetyksen loppumisen jälkeen poissa kuukausia.
On vaikea kuvailla, missä ne ovat. Löytäisitkö netistä vyöhyketerapiakartaa, jossa on munasarjat ja kohtu....Kun nilkassa on luu, niin pisteet ovat luusta suoraan alaspäin, puolessävälissä luuta ja lattiaa. En muista, oliko se ulko- vai sisäpinnalla.
Minulla ne pisteet olivat sairaan kipeät, eli ne löytyivät helposti, kun paineli sormilla. Kun jostain niiltä seuduilta löydät kipeät pisteet, molemmilta puolilta, niin hiero ja pyörittele niitä pari kertaa päivässä. Ehkä ne sinullakin alkavat. Minulla alkoi kolmantena päivänä.