Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masuasukki yms. ällösanat

Vierailija
26.12.2010 |

Minua ällöttää, kun raskaana oleva nainen kutsuu vauvaansa "masuasukiksi". Argh!

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:50"]

Kaikki missä etuliite "mamma". Mammajumppa, mammakerho, mammatreffit, mammablogi jne... En ole mikään mamma! Miksi joku haluaa olla sellainen??

[/quote]

TÄMÄ! En käsitä miksi nyt kun olen äiti niin mun pitäis olla mammasitä ja mammatätä, käydä vähän mammakerhoissa ja mammatreffeillä. Ei helvetti! Sitten vielä itsestä puhuttaessa "tämä mamma".

Jumankauta mun verenpaine nousee, jos luen jossain (esim fb) että "nyt tämä mamma viettää vähän laatuaikaa kera viinilasin" tms.

[/quote]

Joo eikö? :D Mua kans repeilyttää, kun eräät "mammat" laittaa facebookiin päivityksiä tyyliin: "Mammat viihteellä." jne. Mä en ainakaan ole mikään mamma viihteellä, kun lähden ulos baariin tai muualle!

Vierailija
2/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

masuasukki

raskautua

plussata

nillittää

ei kutita mun persettä

etupylly/takapylly

äityli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisnippailu. Lämpöily. Kipuilu.

Hyi mitä sanoja.

Vierailija
4/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissittely on maailmankaikkeuden raivostuttavin sana. Ihan järkyttävä.

Vierailija
5/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitakiainen!!!

Täti tulee kylään, tarrasukkiia...

Vierailija
6/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:50"]

Kaikki missä etuliite "mamma". Mammajumppa, mammakerho, mammatreffit, mammablogi jne... En ole mikään mamma! Miksi joku haluaa olla sellainen??

[/quote]

Pahinta on kuitenkin ehkä kun mies kutsuu vaimoaan mammaksi! "Meidän mamma..." :X

Vierailija
7/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauslapsi on hirvein.

Vierailija
8/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspakkaus XD 

Vierailija
9/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertsi- kertakäyttöisiä
Namskis!!!
Pupuilu*!!
Täti tuli kylää!!!!
Pilsut- pillerit

Vierailija
10/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuttaa.

Vierailija
11/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavia asioita ei mielestäni ole olemassakaan, joten niistä puhuminen ärsyttää:

1. Pääsiäisloma koulussa: Ei sellaista ole. Ei tarvitse (tai lakisääteisesti saa) pitää koulua, jos on pyhäpäivä, kuten vappu, pitkäperjantai tai pääsiäismaanantai. Näistä kaksi viimeksi mainitsemaani ovat viikonlopun ympärillä, joten silloin tulee neljän päivän vapaa. Lomasta ei kuitenkaan ole kyse, koska loma on arkipäiväksi annettu vapaa.

Vierailija
12/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, alko puistattaan tää keskustelu :D yks ällö sana on kaks piipero.. "Pikku piipero teki sitä ja tätä".. Ja kun vastasyntyneestä käytetään nimeä nyytti.. Hyi hyi hyi

Vierailija
13/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Syntymän ihme: Maailmassa syntyy noin 200 ihmistä minuutissa. Kyseinen tapahtuma ei ole mikään harvinaisuus, ja ihme-sanan käyttö kokisi inflaation, jos sitä käytettäisiin niistä kaikista. (Miettikää, mitkä ovat maailman seitsemän ihmettä). Yhtään ihmeellisempää ei ole se, että nisäkkäät lisääntyvät kuin se, että ne syövät ja kasvavat.

Vierailija
14/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppari, yöppäri, vuosikas, saunan sytyttäminen.......

T-paita, yökkäri, 1-vuotias tai vuoden ikäinen ja saunan lämmittäminen, ei kai sitä saunaa sytytetä, vaan ne puut/sytykkeet!

Vierailija
15/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Rakkauden hedelmä: Rakkaus on abstrakti asia, eikä tee mitään "hedelmiä", ainakaan sellaisia, jotka ovat ihmisiä. Uusi ihminen syntyy siittiön ja munasolun kohtaamisesta, eikä raskauden alkamistodennäköisyyteen vaikuta, onko seksiä keskenään harrastavien välillä rakkautta vai ei.

Vierailija
16/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää raskautuminen. Oikea termi on tulla raskaaksi.

Vierailija
17/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raskaus tai ovulaatio saa vatsan JUILIMAAN! Hyvin yleistä palstalla..

Vierailija
18/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina on mun henkilökohtaiseksi ällösanaksi noussut MAKURI. Sitä käyttää eräs bloggaaja (nimeä EI saa mainita..) viitatessaan henkilöön, joka tykkää makeasta. Tämä kyseinen bloggaaja muuten ei itse ole MAKURI.

Vierailija
19/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä. Iskä.Tietotaito. BRRRRR.

Vierailija
20/92 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmettä sille raskaus- tai ovistestille oikeasti tapahtuu kun se plussa PÄRÄHTÄÄ? Miksi täti aina KURVAA? Ja todellakin, ne tarrasukat mitä toivotetaan papulle joka asuu masussa ja pitää tiukasti tarrasukilla kiinni yksiöstään loppuun saakka. Voi kuulla mielessään millasella lässytyksellä joku äityli näitä yöppäri päällä mammailee palstalle :)