Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Intuitiivinen energiahoito

Vierailija
12.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut, onko ihan höpönlöpöä? Ystävä suositteli, kun olen tällä hetkellä aika solmussa elämäni kanssa..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu. Kokeile.

Vierailija
2/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran kun kirjoitin lehtijutun aiheesta. Ihan mukava kokemus. En usko yliluonnolliseen, mutta minusta energiahoito on vähän kuin horoskooppi: siitä voi saada ihan hyviä eväitä elämään, apua itsetutkiskeluun. Minun kohdallani hoitaja "näki" erään asian joka oli ajankohtainen elämässäni tuolloin. Esitti sen kuitenkin niin ympäripyöreästi, että kuka tahansa keskimääräistä paremmalla ihmistuntemuksella varustettu olisi voinut sanoa saman. Näen, että kyse on psykologiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran reikissä. Hoitaja näki mulle tutun paikan eli aitat. Ne on mummulassani.

Ja aisti muutakin.

Kas kummaa, parin päivän päästä tuli kutsu mummulaan enkä ollut puhunut tästä jutusta mitään.

Vierailija
4/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran reikissä. Hoitaja näki mulle tutun paikan eli aitat. Ne on mummulassani.

Ja aisti muutakin.

Kas kummaa, parin päivän päästä tuli kutsu mummulaan enkä ollut puhunut tästä jutusta mitään.

Meinaatko ettei kutsua mummulaan olisi tullut ilman reikihoitajaa? Nii-in. 

Vierailija
5/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. 

Vierailija
6/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä rahaa on ja psyyke että saa halpotusta asiasta johon uskoo, ok.

Tällä viikolla luin kun työtön vähävarainen oli hakenut apua  3000 euron hoitosarjasta ja päällimmäiseksi jäi veetutus rahan menosta. Ei saanut onnea ja elämäniloa.  On

Vierailija
7/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu. On varmasti ihmisiä jolle ei kannata mennä, jos tekevät sen väärin tietämättään. Kylmä energia ei ole parantava eli viileä sävy. Eikä sähkö. Enemmän amber, ei kulta. Itse en uskaltaisi kokeilla kuin Sampo L, koska en tiedä mitä ne muut tekevät. Itsekin voi parantaa itseään, on luomuyrttiä ja musiikkia, ravinteita. Mutta jos ei halua että "avataan", pitää se huomioida. Jos joku pyörittelee kristallia chakrassa johonkin suuntaan, en oikein sitäkään suosittele, koska voiko pyörittää väärään suuntaan - se voi olla ihan paikallaan siinä kohdassa, värin pitää olla täsmälleen oikea. Kurkkuchakrassa ei toimi välttämättä vihreänsininen akvamariini kaikille, pitäisi olla sinisävyä hieman (rikas sinertävä) tai sininen kalsedoni. Tyynyn alla se ei taas ole hyvä, ettei niskat jumiudu, koska sitten se on pitkään koko kentässä. Mitään kipuja ei saisi olla niiden jälkeen tai muuta kummallista. Joskus se tosin voi johtua muusta.

Vierailija
8/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kaikki nuo tuommoset jutut on pahojen henkien kanssa leikkimistä. Ne on kuitenkin todellisia ja sinne ei pidä mennä.

Vierailija
9/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki ulkona ja hyvä kirja,  minulle varmaan enemmän iloa kuin rahoittaa  jotain humpuukiyrittäjää.  ,Anteeksi.   

Vierailija
10/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä haluaa pahentaa tilannettasi, koska haluaa sinun tuhlaavan rahat typeryyteen.

Vierailija
11/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita energiahoitoja on kuin intuitiivisia?

Vierailija
12/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Kaikki nuo tuommoset jutut on pahojen henkien kanssa leikkimistä. Ne on kuitenkin todellisia ja sinne ei pidä mennä.

Taidat projisoida.

Vierailija
13/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä haluaa pahentaa tilannettasi, koska haluaa sinun tuhlaavan rahat typeryyteen.

Kerrot sinä?

Vierailija
14/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita energiahoitoja on kuin intuitiivisia?

Ilman sitä intuitiivista tulkintaa eli lähinnä rentoutus sekä hemmotteluhoito.

Vierailija
15/42 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi itsekin hemmotella itseään. 

Vierailija
16/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energian yksikkö on Joule. Jos kuka/mikä hyvänsä enrgiaa mainostava ei osaa sanoa energian määrää Jouleina niin on kyse huuhaasta.

Vierailija
17/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näistä Jouleista saada yliannostuksen? Tai voiko niitä käyttää väärin ja tulla riippuvaiseksi? 

Vierailija
18/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös hopeavettä ja enkeliterapiaa. Auttavat sähköallergiaan.

Vierailija
19/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt energiahoidossa. Olisi voinut olla todella rentouttavaa, jos hoitaja ei olisi samalla höpöttänyt tulkintoja, miten siirrän nälkää juomalla vettä ja vatsani kaipaa vahvaa ruokaa, lihaa! Hän luki myös että olen suhteessa hyvin mustasukkaisen miehen kanssa ja kohtuni haluaa vauvan. :D Ja kaikki päin mäntyä! Olisi keskittynyt muuhun showhun ja jättänyt ennustelut sikseen, niin olisi ollutkin rentouttavaa 

Vierailija
20/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomat köyhät tarttuu oljenkorteen.