Mies kävi kalassa mutta ei saanut kalaa.
Nyt meillä ei ole mitän ruokaa enää ja tuet tulee vasta ensi kuun alussa. Rahaa ei ole kuin joku 3 euroa. Rahat meni laskuihin aiemmin koska ei haluttu jättää niitä maksamatta. Kalaakaan ei tule, on tullut tosi huonosti ahvenia tässä kesällä eli ei juuri ollenkaan.
Kommentit (15)
Jaa. Miksette kerää:ole keränneet marjoja ja syönyt ja myynyt niitä?
Tervetuloa K-kaupan kalatiskille! Täältä saa aina runsaan ja varman kalasaaliin.
T: K-kaupan Väiski ... :)
No minä lähden syksymällä kalaan virvelöimään, ahvenet ui paremmin syksymällä ja ötökät häipyy häiritsemästä.
Kyllä verkoilla sai ja saa vieläkin ahvenia ja haukea sitten muutakin kalaa, eikun kalaan vaan.
T. Kalastajatar
Kyllä sekin ylen juttu nuoresta äidistä oli älytön. Valmisruokaa antaa lapselle vaikka rahaton ja aikaa on valmistaa lapsen ruuat. Minä tein aina kaikki ruuat lapselle itse, vain joskus ostin valmista jos vaikka menimme Kreetalle. Töissä kävin tietysti ennen ja jälkeen lapsen saamisen.
Miten voi ihmiset olla näin uusavuttomia?
Tukiaiset tulee ja menee, ruoka on loppu..tukiaiset loppu yhyyy😭😭
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sulla on varaa maksaa puhelinlasku, että pääset tänne ilmoittamaan ruoka tilanteenne.
Ei ole kun nettilasku koska tämä on kiinteä laajakaista netti kotona. Minun puhelimella ei voi soittaa eikä pääse nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa K-kaupan kalatiskille! Täältä saa aina runsaan ja varman kalasaaliin.
T: K-kaupan Väiski ... :)
Mutta kun tukiaiset on loppu 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Osta rotwailer
Ei ole rahaa ruokia koiraa 😭😭😭😭
Verkoilla just mies kalasti mutta ei saanut kalaa. Virvelilläkään ei ole tullut pariin viikkoon mitään. Täällä on tosin ammattikalastajien rysiä monessa paikassa joten kalaa tullut tänä vuonna tosi vähän verkoillakin. Merimetsot ovat harventaneet kalantuloa paljon viimeisen 3 vuoden aikana.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihmiset olla näin uusavuttomia?
Tukiaiset tulee ja menee, ruoka on loppu..tukiaiset loppu yhyyy😭😭
Enpä usko, että nämä ovat uusavuttomia eli olisivat osanneet joskus aiemmin hoitaa asiansa. Nämä ovat yleensä ihan vaan avuttomia, eivät ole tottuneet ja oppineet tekemään ikinä mitään aikuisten hommia.
AP nainen ei ollenkaan käsitä missä mies käy, kun mies sanoo käyvänsä"kalassa".
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun homo miehes pettää niin ei se tarkoita että minun mies pettää.
Vierailija kirjoitti:
No jep. Mies taisi käydä vähän heiluttamassa vapaa ja uittamassa matoa. 😉
Onneksi sulla on varaa maksaa puhelinlasku, että pääset tänne ilmoittamaan ruoka tilanteenne.