Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi käyttää lasta pelinappulana

Vierailija
22.08.2026 |

Uhkailee, ettei tule lapsen syntymäpäivillä jos ei tehdä sitä ja tätä palveluksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ja muutenkin taidatte olla normaalia sakkia. 

Vierailija
2/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on tulematta. Ihan kuin häntä edes sinne haluttaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi anopin haukkuminen, täälläkin tehtaillaan päivittän uusia aloituksia. Menkää itseenne!

Minun miniäni on ihana, hän kunnioittaa minua ja minä häntä!

Vierailija
4/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuollaisen anopin kanssa olla tekemisissä? En minä ainakaan olisi. Eihän hän edes halua olla lapsen kanssa, kun asettaa ehtoja ja hyväksikäyttää. . 

Vierailija
5/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppeja on erilaisia. On ihania ja ei ihania. Kumma, että muiden kanssa tullaan juttuun. Läheinen sukulainen saa vain vaikutettua elämään paljon, kun haluaisimme, että perhesuhteet olisivat edes kohtuulliset.

Tässä se ristiriita on, todellakin, pitäisi hyväksyä ettei hän edes halua olla lapsen kanssa ehtoja asetellessaan. Tietää, että näin saa meitä kiristettyä, kun toivomme lapselle normaaleja perhesuhteita. 

Vaikeaa hyväksyä.

Vierailija
6/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tiukasti sanotte ettei ole pakko tulla ja piste.

Vierailija
7/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Sano tosiaan, että ei ole mikään pakko tulla, hänen läsnäolonsa ei ole mikään palkinto teille. Älkää menkö yhtään mukaan tuohon kiristykseen, älkää toimiko vaatimusten mukaan,  normaali kutsu synttäreille ja varaudutte siihen, ettei tule. Katsokaa ettei pysty salaa lapselle itkemään, että tulisin sun synttäreille mutta vanhempasi eivät anna tms.

Vierailija
8/8 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi anopin haukkuminen, täälläkin tehtaillaan päivittän uusia aloituksia. Menkää itseenne!

Minun miniäni on ihana, hän kunnioittaa minua ja minä häntä!

Sehän on kiva, sama koskee minua ja anoppiani. Mutta oletko kuullut, että maailmassa on muitakin kuin kivoja ihmisiä? Sinun kokemuksesi ei tarkoita, että kaikilla olisi samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi