Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitiivinen energiahoito

Vierailija
12.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut, onko ihan höpönlöpöä? Ystävä suositteli, kun olen tällä hetkellä aika solmussa elämäni kanssa..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös äänimaljaterapiaa, kukkaterapiaa, kuivaverianalyysiä, syntimittausta, auran puhdistusta, rosen-terapiaa, kuivakuppausta...

T: huuhaapuoskari

Vierailija
22/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös äänimaljaterapiaa, kukkaterapiaa, kuivaverianalyysiä, syntimittausta, auran puhdistusta, rosen-terapiaa, kuivakuppausta...

Minä olisin sitä mieltä että jokainen saa olla kiinnostunut mistä haluaa ja kokeillakin jos haluaa mutta en siedä valehtelijoita tai huijareita joten siksi suosittelen myös rehellisyyttä asioissa. Kaikenlaista voi tehdä mutta ei pidä koskaan opettaa mitään väärin tai luvata mitään valheellista kenellekään. Kaikenlaisia rituaaleja ihmiset ovat tehneet aina. Tähän samaan lukeutuvat kaikki Tarot-tulkitsijat, kaikki mahdolliset tulkitsijat sekä selvänäkijätkin ja sanon tämän kaikella arvostuksella niitä kohtaan jotka tekevät aitoa työtä. Olen itsekin näkijä joten tiedän että on mahdollista välittää viestejä, nähdä asioita, tulkita oikeasti intuitiivisesti, saada tietoa yms. mutta kaikki eivät toimi rehellisesti. Itseä sekä omaa tekemistäkin kannattaa tarkastella kriittisesti sekä äärimmäisen rehellisesti ja kyseenalaistaa kaikkia asioita. Sitenkin oppii paljon ja paljon oppii myös harjoittelemalla sekä ottamalla palautetta vastaan aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt energiahoidossa. Olisi voinut olla todella rentouttavaa, jos hoitaja ei olisi samalla höpöttänyt tulkintoja, miten siirrän nälkää juomalla vettä ja vatsani kaipaa vahvaa ruokaa, lihaa! Hän luki myös että olen suhteessa hyvin mustasukkaisen miehen kanssa ja kohtuni haluaa vauvan. :D Ja kaikki päin mäntyä! Olisi keskittynyt muuhun showhun ja jättänyt ennustelut sikseen, niin olisi ollutkin rentouttavaa 

Hoidot ovat rentouttavia mutta valitettavasti osa hoitajista ei malta jättää omia näkemyksiään pois hoitotilanteesta. Siksi en enää suhtaudu varauksetta myönteisesti energiahoitoihin ja vastaaviin. Jos on vähänkin vaikeuksia esimerkiksi omien rajojen pitämisessä, niin tuollaiset lähes pakkosyötetyt tulkinnat voivat olla vahingollisia. Olen saanut sellaisen käsityksen, että kaikki hoitajat eivät tiedosta hoitaja/hoidettava -suhteeseen liittyvää valta-asetelmaa eivätkä tajua sitä, että kaikkia asiakkaita ei voi lähestyä samalla tavalla. Hoidoissa on paljon hyvääkin mutta hieman sellainen yhden totuuden tuputtamisen maku niistä on jäänyt.

Vierailija
24/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt energiahoidossa. Olisi voinut olla todella rentouttavaa, jos hoitaja ei olisi samalla höpöttänyt tulkintoja, miten siirrän nälkää juomalla vettä ja vatsani kaipaa vahvaa ruokaa, lihaa! Hän luki myös että olen suhteessa hyvin mustasukkaisen miehen kanssa ja kohtuni haluaa vauvan. :D Ja kaikki päin mäntyä! Olisi keskittynyt muuhun showhun ja jättänyt ennustelut sikseen, niin olisi ollutkin rentouttavaa 

Hoidot ovat rentouttavia mutta valitettavasti osa hoitajista ei malta jättää omia näkemyksiään pois hoitotilanteesta. Siksi en enää suhtaudu varauksetta myönteisesti energiahoitoihin ja vastaaviin. Jos on vähänkin vaikeuksia esimerkiksi omien rajojen pitämisessä, niin tuollaiset lähes pakkosyötetyt tulkinnat voivat olla vahingollisia. Olen saanut sellaisen käsityksen, että kaikki hoitajat eivät tiedosta hoitaja/hoidettava -suhteeseen liittyvää valta-asetelm

Vastaan sivusta että jokaisen hoitajan tulee osata käyttäytyä sekä olla ihmisten kanssa mutta jokaisella asiakkaallakin on vastuu itsestänsä ja olisi toivottavaa että asiakas rohkenisi sanoa suoraan jos hän ei pidä jostakin. Tämä pätee kaikkeen asiakaspalvelutyöhön. Valitkaa hoidoista sellainen joka teille itsellenne sopii, tulkinnallisten hoitojen lisäksi on saatavilla perinteisiä energiahoitoja joissa keskitytään itse rentoutukseen sekä nauttimiseen siitä hoidosta. Antakaa palautetta asiallisesti.

Vierailija
25/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asiallisesti annettu palaute ei aina mene perille.

t. myös hoidoissa joskus käynyt

Vierailija
26/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti asiallisesti annettu palaute ei aina mene perille.

t. myös hoidoissa joskus käynyt

Tämä ei nyt kyllä päde kaikkiin tekijöihin joten yleistäminen on turhaa. Kun annat palautteen, olet tehnyt työsi. Tiedän kyllä harvinaisen hyvin saman asian aivan kaikessa koko elämässä, aina se oma työ ei vain riitä. 

Vierailija
27/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse energiahoitajia paikalla? Olisi mukavaa jos kertoisitte omasta toiminnastanne omasta näkökulmastanne. Olisi mielenkiintoista kuulla miten koette työnne ja suhteenne asiakkaisiin, ehkä jotakin vinkkejä tai perehdytystä aiheeseen. Kiitos jos joku vastaisi.

Vierailija
28/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko itse energiahoitajia paikalla? Olisi mukavaa jos kertoisitte omasta toiminnastanne omasta näkökulmastanne. Olisi mielenkiintoista kuulla miten koette työnne ja suhteenne asiakkaisiin, ehkä jotakin vinkkejä tai perehdytystä aiheeseen. Kiitos jos joku vastaisi.

Valehtelijat eivät vastaile vaan pakenevat sekä selittelevät asioita. En osta palveluita keneltäkään joka ei ole minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa asiakkaiden/asiakkaan kanssa. En halua maksaa huijareille jotka vain naureskelevat asiakkaillekin päin.

Vierailija
29/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Vastaan sivusta että jokaisen hoitajan tulee osata käyttäytyä sekä olla ihmisten kanssa mutta jokaisella asiakkaallakin on vastuu itsestänsä ja olisi toivottavaa että asiakas rohkenisi sanoa suoraan jos hän ei pidä jostakin. Tämä pätee kaikkeen asiakaspalvelutyöhön. Valitkaa hoidoista sellainen joka teille itsellenne sopii, tulkinnallisten hoitojen lisäksi on saatavilla perinteisiä energiahoitoja joissa keskitytään itse rentoutukseen sekä nauttimiseen siitä hoidosta. Antakaa palautetta asiallisesti.

Minä en antanut palautetta tai varannut uutta aikaa tarkemmin toivein, koska tuo höpöasioiden lukeminen ja ennustelu vei luottamukseni hoitajaan. Koin siis hänen yrittävän huijata minua, niin ettei hän itse aidosti uskonut puheisiinsa. Menin hoitoon, en huijattavaksi. Jonkinlaista luottamusta sellainen rentoutuminen vaatii. 

Vierailija
30/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä puppua tommonen   älkää menkö

Vierailija
31/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Vastaan sivusta että jokaisen hoitajan tulee osata käyttäytyä sekä olla ihmisten kanssa mutta jokaisella asiakkaallakin on vastuu itsestänsä ja olisi toivottavaa että asiakas rohkenisi sanoa suoraan jos hän ei pidä jostakin. Tämä pätee kaikkeen asiakaspalvelutyöhön. Valitkaa hoidoista sellainen joka teille itsellenne sopii, tulkinnallisten hoitojen lisäksi on saatavilla perinteisiä energiahoitoja joissa keskitytään itse rentoutukseen sekä nauttimiseen siitä hoidosta. Antakaa palautetta asiallisesti.

Minä en antanut palautetta tai varannut uutta aikaa tarkemmin toivein, koska tuo höpöasioiden lukeminen ja ennustelu vei luottamukseni hoitajaan. Koin siis hänen yrittävän huijata minua, niin ettei hän itse aidosti uskonut puheisiinsa. Menin hoitoon, en huijattavaksi. Jonkinlaista luottamusta sellainen rentoutuminen vaatii. 

Sinä koit näin mutta annat ymmärtää että et halunnut edes siis selvittää asiaa vaan päättelit että sinua on yritetty huijata? Saa kyllä päättää itse mutta hoitaja saattaisi olla mielissään jos toisitte esille tunteenne sekä mielipahanne aiheen ettei jäisi ainakaan mahdollisia väärinymmärryksiä. Se ei ole hoitajankaan etu.

Vierailija
32/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut rentoutumismielessä kuten äänimaljahoitoakin. Shiatsua kokeilin myös, sekin oli mielenkiintoinen kokemus. Jos haluat kokeilla niin en usko että näistä mitään haittaakaan koskaan on. Tutkin aina kaikenlaista ja se tuo hyvää mieltä sekä samalla oppii aina kuitenkin erilaisia asioita niin ihmisistä kuin asioistakin. Positiivisia kokemuksia kuitenkin enemmänkin ovat olleet.

Vierailija
33/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Kaikki nuo tuommoset jutut on pahojen henkien kanssa leikkimistä. Ne on kuitenkin todellisia ja sinne ei pidä mennä.

Eivät ole. Ne ovat vain humpuukia. Mitään henkiä ei ole, hyviä eikä pahoja. Koita tervehtyä.

Vierailija
34/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamattomat köyhät tarttuu oljenkorteen.

Myös akateemiset naiset käyttävät paljon näitä humpuukihoitoja.

Vierailija
35/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sitä mieltä että jokainen saa olla kiinnostunut mistä haluaa ja kokeillakin jos haluaa mutta en siedä valehtelijoita tai huijareita joten siksi suosittelen myös rehellisyyttä asioissa. Kaikenlaista voi tehdä mutta ei pidä koskaan opettaa mitään väärin tai luvata mitään valheellista kenellekään. Kaikenlaisia rituaaleja ihmiset ovat tehneet aina. Tähän samaan lukeutuvat kaikki Tarot-tulkitsijat, kaikki mahdolliset tulkitsijat sekä selvänäkijätkin ja sanon tämän kaikella arvostuksella niitä kohtaan jotka tekevät aitoa työtä. Olen itsekin näkijä joten tiedän että on mahdollista välittää viestejä, nähdä asioita, tulkita oikeasti intuitiivisesti, saada tietoa yms. mutta kaikki eivät toimi reh

Olet huijari.

Vierailija
36/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sitä mieltä että jokainen saa olla kiinnostunut mistä haluaa ja kokeillakin jos haluaa mutta en siedä valehtelijoita tai huijareita joten siksi suosittelen myös rehellisyyttä asioissa. Kaikenlaista voi tehdä mutta ei pidä koskaan opettaa mitään väärin tai luvata mitään valheellista kenellekään. Kaikenlaisia rituaaleja ihmiset ovat tehneet aina. Tähän samaan lukeutuvat kaikki Tarot-tulkitsijat, kaikki mahdolliset tulkitsijat sekä selvänäkijätkin ja sanon tämän kaikella arvostuksella niitä kohtaan jotka tekevät aitoa työtä. Olen itsekin näkijä joten tiedän että on mahdollista välittää viestejä, nähdä asioita, tulkita oikeasti intuitiivise

Miksi sanot minua huijariksi?

Vierailija
37/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamattomat köyhät tarttuu oljenkorteen.

Myös akateemiset naiset käyttävät paljon näitä humpuukihoitoja.

Miten liittyvät toisiina nämä elämän aspektit?

Vierailija
38/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Kaikki nuo tuommoset jutut on pahojen henkien kanssa leikkimistä. Ne on kuitenkin todellisia ja sinne ei pidä mennä.

Eivät ole. Ne ovat vain humpuukia. Mitään henkiä ei ole, hyviä eikä pahoja. Koita tervehtyä.

Henget eivät liity asiaan mitenkään mutta ei ole kyllä mitään pahoja henkiäkään kyllä olemassa. Jos nämä hoitomuodot ovat jonkun mielestä humpuukia niin kyseessä on mielipide, ei yhtään mikään totuus. Kai nyt aikuiset ihmiset ymmärtävät että aina kritisoidaan kaikkea ja aina on ollut kieltäjiäkin olemassa. Jokainen saa pitää mistä itse haluaa pitää.

Vierailija
39/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v vanha aloitus.

Vierailija
40/42 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v vanha aloitus.

Ei se mitään haittaa. Asioista keskustellaan läpi kaiken ihmisyyden. Monet asiat kulkevat mukanamme pitkiäkin aikoja ellei sitten ihan jopa aina vain mukana.